Kirjoittaja Aihe: Joey Tenute  (Luettu 39626 kertaa)

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #45 : Syyskuu 23, 2011, 14:00:47 »
Miksi vitussa Tenutea ei voinut kokeilla laitaan, joka on luontaisempi pelipaikka hänelle... Ei ymmärrä....

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #46 : Syyskuu 23, 2011, 14:03:29 »
Olisko vaan niin rapakunnossa?

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #47 : Syyskuu 23, 2011, 19:52:57 »
Miksi vitussa Tenutea ei voinut kokeilla laitaan, joka on luontaisempi pelipaikka hänelle... Ei ymmärrä....

Samaa ketjuralliahan tänäkin syksynä on ajettu kuten edellisenä. Olisi voinut kuvitella, että kaveria olisi kokeiltu jo preseasonilla (näin ei tainu käydä? En ollut suomessa joten ei hajua) ja viimeistään nyt alkupään liigapeleissä.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #48 : Syyskuu 23, 2011, 20:14:35 »
Taitaa olla myynnissä Tenute tää on vaan mun oma arvaus ja Hirvonen saa jatkaa..Sit Leinonen saa sanoa et jotain on tehty

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #49 : Syyskuu 23, 2011, 20:25:09 »
Taitaa olla myynnissä Tenute tää on vaan mun oma arvaus ja Hirvonen saa jatkaa..Sit Leinonen saa sanoa et jotain on tehty
Halvemmallakin joukueella päästään divariin. Hirvonen riittänee perusteeksi. Mestikseen mennään ja rahaa säästyy. Säästyy näköjään itseltäkin, kiitos vaan Mikki ja kumppanit! Käyn katsomassa pois sen Fan Clubin ilmaislipun ja that's it.  >:(

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #50 : Syyskuu 23, 2011, 20:57:46 »
Taitaa olla myynnissä Tenute tää on vaan mun oma arvaus ja Hirvonen saa jatkaa..Sit Leinonen saa sanoa et jotain on tehty


Varmaan onkin paljon kysyntää. Viime kaudella jossain Kambotzan liigassa kymmenen peliä, muuten koko kausi enempi vähempi rikkinäisenä.
Mutta meiän pojat kyllä ostaa. Miettikää kuinka kova oli sillon joskus, kyllä varmaan nykyäänkin tekee 50 pojoo kaudessa... :D
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #51 : Syyskuu 23, 2011, 21:03:18 »
Ikävä todeta, että hankintojen osalta on käymässä pahin skenaario toteen ja raaputuspinnan alla lukee "Tämä arpa ei voita". Syvällä mennään.

nuuskamuikkunen78

  • Vieras
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #52 : Syyskuu 23, 2011, 21:10:19 »
Suurin osa hankinnoista on kyllä luokkaa saattaa onnistua,ehkä,kai,jos.... ???

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #53 : Syyskuu 23, 2011, 21:19:37 »
Olen kyl itse vähän ihmeissäni ja pettynytkin tässä Tenuten tapauksessa. Hyvä ja varma pelaaja tenu on ollut paitsi ny viime vuonna kun
loukkaantui. En tiä mättääkö pelillisissä asioissa vai onko vaan sittenkin huonossa kunnossa.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #54 : Syyskuu 23, 2011, 21:21:40 »
Olen kyl itse vähän ihmeissäni ja pettynytkin tässä Tenuten tapauksessa. Hyvä ja varma pelaaja tenu on ollut paitsi ny viime vuonna kun
loukkaantui. En tiä mättääkö pelillisissä asioissa vai onko vaan sittenkin huonossa kunnossa.

Ehkä vähän huonommassa kunnossa kuin muut mutta pelaa paremmin laidassa.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #55 : Syyskuu 23, 2011, 21:47:38 »
Monet tuntuu unohtaneen (tuntuuhan se iäisyydeltä) että Tenute on tehnyt Tapparan VIIMEISIMMÄN MAALIN!
Siitä on kyllä kulunut 2 tuntia, 38 minuuttia ja 18 sekuntia eli melkein 8 erää.
Onhan se nyt käsittämätöntä jos meidän "maalitykki" on hyllytetty!
Tappara taitaa kyllä pikku hiljaa lähestyä nollaputkiennätystä. Tuliskohan siitä kauden saavutus?

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #56 : Syyskuu 23, 2011, 22:33:51 »
No jos ennen myyntiä kokeiltaisiin vaikka laidassa, mutta mistäs se sentteri... Makkonenko ?

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #57 : Syyskuu 29, 2011, 09:47:38 »
Veikkaan että Joey saa uuden alun RD.n tultua remmiin (joko hyvällä tai pahalla). Surffailu vaihtuu taisteluun. Näin ainakin toivon...

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #58 : Syyskuu 30, 2011, 22:05:51 »
Ehkä vähän huonommassa kunnossa kuin muut mutta pelaa paremmin laidassa.[/quote]

Samaa mieltä. On taitava pelaaja tähän liigaan, mutta ei välttämättä ihan tähtiainesta. Fysiikkapuolesta homma taitaa tällä hetkellä mättää ja tosiaan tuo pelipaikka on ollut väärä, eivätkä ketjukaveritkaan ihan parasta a-ryhmää. Muistelisin Tenuten olleen Jokereissa ihan liukasjalkainen pelaaja (korjatkaa jos muistan väärin?), jolle pitäisi saada kiekkoa vauhtiin, että alkaa tapahtumaan hyviä asioita. Nyt puuttuu vauhtia, eikä tule kiekkoa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Backhand Scorer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Joey Tenute
« Vastaus #59 : Syyskuu 30, 2011, 22:35:43 »
Peliaika Pelsuja vastaan alle 10 minuuttia. Kolmanneksi vähiten hyökkääjistä.  Ihme on, jos miehelle näillä näytöillä annetaan niin kauan aikaa, että ehtii vielä Tappara-nutussa herätä horroksestaan.  Sinänsä itsekin uskon, että Tenutessa sitä potentiaalia olisi ihan toisin kuin vaikka Cepiksessä ja on sääli, että se näyttäisi jäävän realisoimatta.  Ei miestä kuitenkaan ole Tapparaan hankittu kuntoaan kohottelemaan.  Luulen myös, että alun perin on ennemminkin ajateltu Tenuten nostavan muiden tasoa kuin olevan muista riippuvainen.