Nyt voi jo vissiin sanoa klassiset sanat: Osui ja upposi. Tästä ei Tappara enää nouse, vaan kausi kärsitään loppuun. Eipä tarvitse ylimääräisiä otteluita lähteä katsomaan. Sen verran on kiekko "verissä", että jos Ipa runkosarjan jälkeen pelejä pelaa, niin muutaman käyn katsomassa. Ehkä.
Nyt olis hyvä olla "asiantuntija", mutta onneksi olin aikoinaan hiljaa. Muistan vaan, että kun joskus tässä kaavailtiin vielä joitain vahvistuksia Tapparaan, niin tuo Grünn oli myös mukana joillain listoilla. Suhtautuminen häneen oli vaan varsin penseää. Eikä hän tietysti mikään huippu olekaan. Mutta itse olin tuolloin sitä mieltä, että kaveria vois kokeilla. Grünn on kuitenkin esittänyt silloin tällöin taipumusta maalintekoon. Mutta onneksi mies jatkoi SaiPassa ja teki ties miten monta maalia Tapparaa vastaan.
Sais kyllä SaiPa vielä ohittaa sarjassa Tapparan. Onhan se kiistatta osoittanut olevansa näistä kahdesta se parempi ja yritteliäämpi
joukkue. Tappara saa hävetä ja ensi kaudeksi odotan edes jotain pöydän puhdistusta.