Katsomo kokeilu 23.11 Jyp-ottelussa...
Niin no ei kait minun pitäs tähän puuttua kun en ole seisomassa sen paremmin kuin SO jäsen... no TFC kortti mulla nyt sattuu olemaan. En vaan saa oltua, tässä on viestinnällisesti semmoinen yleispätevä tapahtumaketju aluillaan joilla saa hämmennystä aikaan.
Torspo, tähän asiaan liittyen ehkä malliesimerkki huonosta viestinnästä sinulta (eli kuinka ei pidä tulla hiekkalaatikolle...
)
Olin ymmärtäväni ja vissiinkin... eli asioista tietämättä pitää kirjoitaa varovaisesti. Etenkin kun tämä asia on hiukan tunteita nostattava toisinaan meidän seurassa. Huomaa jo kuinka erilailla minä ymmärsin tän kokeilun, tosin minulla on vaan tämä ketju ja palsta lähtötietona.
Mainitsemasi "kun tehdään, tehdään huolella ja suunnnitellusti" on just niinku pitääkin mutta vasta seuraavassa vaiheessa. Nyt lauantain pelissä pitää vaan antaa mennä eikä rajoiteta suunnittelemalla.
Eipä tietysti omalta kohdaltani ole oikeutusta oikeen huudella kun en ole mitenkään osallinen kokeiluun eli ITSE tuppaudun toisten hiekkalaatikolle. Eli lopetan tämän asian sotkemisen tähän ja mestareille työrauha tässä asiassa.
Tsemppiä C1 etulinjaan !