Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (24/114) > >>

Manse-Fani:
Jep, ja musta olisi ollut idioottimaista satsata loppukaudesta 'stevesnipereihin', koska tuolla joukkueella ei oltaisi kultaa otettu, ei vaikka keitä olisi sakkiin tullut. Kun ei riitä halu, se ei vaan riitä. Siinä eivät miljoonamiehet pikku hamosineenkaan auta. Eli kaikenkaikkiaan ihan fiksu veto Leinoselta pihtailla.

Ja minä en myöskään toimitusjohtajana kuluttaisi kohtuuttomia summia vaikka päämulk, ööh valkku vetäisi siitä herneen nenään.

vanhus:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Toukokuu 06, 2006, 22:37:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 06, 2006, 20:11:39 ---Lässyn lässyn. Ei kukaan tietty ole varma mestaruuden tae mutta Rautakorpi on aina ollut ainakin kohtuullisen menestyksen tae. Itse asiassa viimeiset viisitoista vuotta taas kaikki muut ovat olleet melko varmoja menestymättömyyden takeita. Että tämmöset on lähtökohdat Uramalla jolla ei mitään miesten meriittejä. Moni junnujen mestaruuteen valmentanut taas on flopannut äijissä. Aivan eri hommaa. Kannattaa siis pitää ennakko odotukset realistisina niin ei tule pettymyksiä. Ensi kaudella tavotellaan taas näitä "kunniakkaita" sijoja 9 - 14. Hauskinta että Rautakorvella olis ollut vielä sopimus voimassa ellei Leinonen olis suututtanut sitä. Hyvä Leinonen!

--- Lainaus päättyy ---

Politiikassa puhutaan usein yhden asian liikkeistä, mutta tuntuu niitä löytyvän täältä meidän nettikeskusteluistamme. Aloin muistelemaan, että onko "vanhuksella" ollut näissä viidessä viestissään jotain muuta asiasisältöä, kuin Leinosen mollaaminen ja kun kävin ne tarkastamassa, niin totesin tilanteen olevan juuri niin. Syitä on vaikea tietää, mutta selvästi näistä viesteistä käy ilmi, että ko. nimimerkin hyökkäyksen kohteena ei oikeasti ole Uraman valinta, vaan jokin paljon syvempi kauna Leinosta kohtaan. Urama on tässä keskustelussa hänellä vain keppihevosena.

Itse pidän Uraman valintaa tässä tilanteessa varsin loogisena ja järkevänä ratkaisuna. Jos kausi näyttää menevän kehnosti, niin siirretään Urama sinne, mihin hänet alkujaan palkattiin, eikä tarvitse maksella entiselle valmentajalle palkkaa kotiin, niin kuin jääkiekkoliitto tekee.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei ole Leinosta vastaan muuta kun se vaan ei tällä hetkellä toimi joukkueen parhaaksi. Tapparan menestys ratkasee. Mulle on aivan sama ketkä siellä toimistossa on puikoissa kunhan homma toimii. Musta on vaan viimosten kausien aikana ruvennu tuntuun ettei oikein toimi. Kun Rautakorpi tuli takas niin usko palas, mutta nyt vedettiin matto alta. Semmonen yhden asian liike, että asia on Tapparan menestys. Mutta sitähän ei ipan äijä yllättäen tajua. En ihmettele että vahigon ilosesti pidät Uramaa hyvänä valintana. Mustakin A-P Selin on ipan kaikkien aikojen paras vakke.

ippe:

--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 07, 2006, 17:22:44 ---Minulla ei ole Leinosta vastaan muuta kun se vaan ei tällä hetkellä toimi joukkueen parhaaksi. Tapparan menestys ratkasee. Mulle on aivan sama ketkä siellä toimistossa on puikoissa kunhan homma toimii. Musta on vaan viimosten kausien aikana ruvennu tuntuun ettei oikein toimi. Kun Rautakorpi tuli takas niin usko palas, mutta nyt vedettiin matto alta. Semmonen yhden asian liike, että asia on Tapparan menestys. Mutta sitähän ei ipan äijä yllättäen tajua. En ihmettele että vahigon ilosesti pidät Uramaa hyvänä valintana. Mustakin A-P Selin on ipan kaikkien aikojen paras vakke.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole näköjään vanhukselle ikä tuonut kärsivällisyyttä ollenkaan. Mä oon ihan luullu että Leinosen aikana Tappara on ollut SM-liigan parhaita menestyjiä niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin, mutta vissiin kaikki tilastot onkin ihan väärässä.

tapsa34:
Millä tavalla Leinonen on suututtanut joskus Rautakorven? Vanhuksen tietolähde? Uramalta en ole nähnyt vielä Tapparan pelejä, mutta syksyllä ollaan viisaampia millainen joukkue. Millainen pelityyli ja kykeneekö voittoihin?

vanhus:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Toukokuu 08, 2006, 03:06:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 07, 2006, 17:22:44 ---Minulla ei ole Leinosta vastaan muuta kun se vaan ei tällä hetkellä toimi joukkueen parhaaksi. Tapparan menestys ratkasee. Mulle on aivan sama ketkä siellä toimistossa on puikoissa kunhan homma toimii. Musta on vaan viimosten kausien aikana ruvennu tuntuun ettei oikein toimi. Kun Rautakorpi tuli takas niin usko palas, mutta nyt vedettiin matto alta. Semmonen yhden asian liike, että asia on Tapparan menestys. Mutta sitähän ei ipan äijä yllättäen tajua. En ihmettele että vahigon ilosesti pidät Uramaa hyvänä valintana. Mustakin A-P Selin on ipan kaikkien aikojen paras vakke.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole näköjään vanhukselle ikä tuonut kärsivällisyyttä ollenkaan. Mä oon ihan luullu että Leinosen aikana Tappara on ollut SM-liigan parhaita menestyjiä niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin, mutta vissiin kaikki tilastot onkin ihan väärässä.


--- Lainaus päättyy ---
Jankkaamisekshan tää menee mutta laske nyt mies hyvä vuodet joina Leinonen on johtanut Tapparan menestykseen ilman Rautakorpee. Niitä ei ole eikä mikään merkki viittaa että niitä tuliskaan. Menestyksen on tuonut Jukkis ei Mikki. Toiset vaan ei tajuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta