Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08

<< < (25/114) > >>

Juteeni:

--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 07, 2006, 17:22:44 ---
Jankkaamisekshan tää menee mutta laske nyt mies hyvä vuodet joina Leinonen on johtanut Tapparan menestykseen ilman Rautakorpee. Niitä ei ole eikä mikään merkki viittaa että niitä tuliskaan. Menestyksen on tuonut Jukkis ei Mikki. Toiset vaan ei tajuu.

--- Lainaus päättyy ---

Miten sää vanhus meinaat sen Rautakorven tulleen Tapparaan? Eiköhän se ole ihan Leinosen ansiota, että me olemme saaneet nauttia Rautakorven tarjoamista kiekkoelämyksistä.

Ultra:
Median ensimmäinen raukkamainen puukon sivallus Uramaa kohtaan on nyt sitten nähty. Jatkoajan Matti "Hämeen Parasta Kiekkoa" Liljaniemi huitoo näin: "Rauli Urama on varmasti ihan sympaattinen valmentaja, mutta kyyti tulee olemaan kovaa Tampereella. Tappara on täynnä Rautakorven pelaajia, joilla ei pelata Uraman kiekkoa."Liljaniemi taitaa olla Suomen ainoa "Sihvonen" joka jo nyt tietää Uraman pelikirjan.

Hyvä Matti. Hämeenlinnan Sihvonen.
Postia uudelle messiaalle: [email protected]

ippe:

--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 10, 2006, 19:22:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Toukokuu 08, 2006, 03:06:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vanhus - Toukokuu 07, 2006, 17:22:44 ---Minulla ei ole Leinosta vastaan muuta kun se vaan ei tällä hetkellä toimi joukkueen parhaaksi. Tapparan menestys ratkasee. Mulle on aivan sama ketkä siellä toimistossa on puikoissa kunhan homma toimii. Musta on vaan viimosten kausien aikana ruvennu tuntuun ettei oikein toimi. Kun Rautakorpi tuli takas niin usko palas, mutta nyt vedettiin matto alta. Semmonen yhden asian liike, että asia on Tapparan menestys. Mutta sitähän ei ipan äijä yllättäen tajua. En ihmettele että vahigon ilosesti pidät Uramaa hyvänä valintana. Mustakin A-P Selin on ipan kaikkien aikojen paras vakke.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole näköjään vanhukselle ikä tuonut kärsivällisyyttä ollenkaan. Mä oon ihan luullu että Leinosen aikana Tappara on ollut SM-liigan parhaita menestyjiä niin urheilullisesti kuin taloudellisestikin, mutta vissiin kaikki tilastot onkin ihan väärässä.


--- Lainaus päättyy ---
Jankkaamisekshan tää menee mutta laske nyt mies hyvä vuodet joina Leinonen on johtanut Tapparan menestykseen ilman Rautakorpee. Niitä ei ole eikä mikään merkki viittaa että niitä tuliskaan. Menestyksen on tuonut Jukkis ei Mikki. Toiset vaan ei tajuu.

--- Lainaus päättyy ---

Siis kuinka saamarin yksinkertainen sinä oikein olet? Leinonen on johdattanut Tapparan loistavaan menestykseen juuri sillä osa-alueella mistä hän vastaa. Kyllä, se on se taloudellinen puoli! Aivan kuten olen tusinan kertaa sanonutkin. Tapparaan valitaan valmentaja hoitamaan urheilullinen menestys ja valmentajavalinnan tekee Tamhockeyn hallitus ja Leinonen on vain pieni palanen siinä aktiossa. Mutta kertauksen äitinä: Vaikka urheilullinen menestys ei joka vuonna ole ollut parasta mahdollista, on Leinonen onnistunut silti tekemään hyvän tuloksen taloudellisella puolella. Siis sillä puolella jota GM hoitaa.
Jos et vanhus kertakaikkiaan tajua, ei sun kannata enää jankata!

vanhus:
Sori ippe, mutta mua ei lämmitä yhtään että omistajat on käärineet rahaa taskuihinsa niinäkin vuosina kun on rämmitty. Vain urheilullinen menestys on oikeaa menestystä, kun en kerran ole osakkeen omistaja. Sitä Leinosen aikana ei ole tuonut kun Rautakorpi. Kivaa jos mammona korvaa sulle menestyksen, Urama olikin varmaan halvin vaihtoehto, joten toivottavasti taas säästy kivasti rahaa osinkoihin.

ippe:
Parempi sijoituskohde on pankkitili. Mutta joukkueen täytyy toimia plussalla tai joudutaan viettämään välivuosia kuten naapurijoukkueessa tai hyvin monessa liigan perinteisellä jumbojoukkueella. Perin eriskummallista ettei tämmöinen simppeli asia ole tiedossa.
Urama voi tietenkin olla halpa, mutta samalla myös paras saatavilla oleva vaihtoehto. Etkai sä nyt vaan valita valittamisen takia. Yhtään perusteltua mielipidettä ei ole sieltä suunnasta tullut. No, kaikilla meillä on joskus känkkäränkkä-päivä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta