Terve,
Täällä jotkut vinkuvat, että pitäisi käydä peleissä myös runkosarjan aikaan? JA SE ON TOTTA, ja niin olen tehnytkin ja kovasti harmitellut kun halliin ei saada Tappara väriä sitten millään? Itse kävin kaikki 10 ensimmäistä kotipeliä putkeen katsomassa.. Sitten tuli työn takia taukoa, eli este! Sitten kävin vielä kolmessa pelissä 2xviikonloppu peli ja yksi tiistai peli, yhteensä 13 runkosarjaottelua.. Nyt olen päässyt näkemään sekä pelsut että lukko sarjaa kumpaakin yhdet ottelut ja mieli olisi tehnyt päästä katsomaan finaaleita, joita olen odottanut kuin kuuta nousevaa, ja ollut varma, että ne toteutuvat. Pääsinkin kahteen ensimmäiseen Tappara-Kärpät peliin! JES! Nyt kun OLISIN todellakin halunnut nähdä FINAALIN "PÄÄTÖKSEN" KUN KANNU NOUSEE NEMON KÄSILLÄ kattoon, ei lippuja saanut sitten millään!! Olin jo puoli 12 lippupalvelun sivuilla päivittelemässä, mutta klo.12.04 vasta sai sivun auki ostamista varten ja myytiin eo:ta! Tästä ajattelin, että olisiko vain sivut kaatuneet ja päräytin Cittarille Turtolaan vain huomatakseni monen kymmenen metrin jonot ulos! :S Hetken jonotettuani kuulutettiin lippujen olleen loppuun VARATTU!
En siis millään käsitä, miten on mahdollista noin nopeasti lippujen myynti loppuun? Ja kuinka sitten nämä TROKARIT, jotka joka ikisenä vuonna onnistuu saamaan, jättäen tosi fanit ilman lippua? Ei tässä auta kuitenkaan muu kuin uskoa, että lippuja vapautuu vielä, että liput saan ja pääsen halliin tunnelmoimaan, mikä itselleni olisi suuri haave! v.2003 Mestaruutta tuli seurattua TV:n äärellä (16v.) ja silloin jo päätin, että kun vanhempana on rahaa, tulen hallissa käymään ja Tapparan mestaruutta todistamaan! Näin toivottavasti tapahtuukin vielä! Jos ei muu auta niin on mentävä johonkin Baariin Peliä fiilistelemään ja TORILLE KULTAKYLPYYN pelin jälkeen!!!
Onnea Tapparalle illan otteluun ja TUOKAA MESTARUUS MANSEEN!!! Pojalle tulee kylmä Pohjosessa, mikäli sinne karkaa!!