Täysi ymmärrys narinalle lippujen hinnoista. Olkoonkin samat kuin viime vuonna, mielestäni olivat jo silloin liikaa. En tiedä olenko tyhmä, mutta jos itse olisin lippujen hinnoista päättämässä, niin ykkösprioriteetti olisi että halli olisi mahdollisimman täynnä. Eli mieluummin hiukan alihinnoiteltu täysi halli kuin vaikkapa viidenneksen vaille täysi halli. Seuraisi parempi tuotto fanituotemyynnistä ja parempi tunnelma loisi (ainakin vähän) parempaa menestystä, joka taas maksaisi ne lipputuloissa menetetyt rahat korkojen kanssa takaisin tulevaisuudessa.
Tämä siis tietämättä tarkalleen, miten lipputulot välieristä jakautuvat. Ja kai sillekin on syynsä miksi minä en ole näistä asioista päättämässä vaan teen jotain aivan muuta.
Halvimman lipun hinta on muuten esim. päätoimiselle opiskelijalle aikalailla 5% kuukauden tuloista. Halvin istumapaikka 7%. Siitä voi jokainen laskeskella paljonko omaa budjettia kirpaisisi lähteä katsomaan playoff-lätkää. Itse ainakin ymmärrän, että moni kovempikin fani menee baarin/nettistriimin sijaan Hakametsään vasta sitten kun sarja on katkolla.