Niin, jokohan alkaisi väelle kelpaamaan pienet ketjumuutokset? Lucce oli vaihteeksi täysin yössä jolloin kavereiksi tarvitaan sellaset pelaajat joiden paras puoli on puolustuspeli, lisäksi ykkösen peli ei kärsisi niin paljoa ilman tätä yhtä tsekkivahvistusta. Kangasniemellä on tähän edellytykset, mutta sitä pitäs tietosesti treenata, lisäks Barkov olis halvalla irrotettavissa;) (sarkasmia, jos joku ei tajua).
Olen enemmän kuin huolissani nykyisestä pelin tasosta. Taitaa olla paikka sk bubista varattuna lauantaiksi, ei taida kehdata näyttää naamaa katsomossa lauantaina jos mitään ei tapahdu!
P.S. Rocky olis kova sana UTJ:ksi, kun ei näemmä padalle kelvannut. Toisaalta kaveri elää niin tunteella että leinoskan kanssa voisi joku kriisi tulla (kuten Saariselle, Saariselle, Uramalle, Rautakorvelle ja monelle muulle ammattimaisesti sm-liigaan suhtautuvalle...
Täysin samaa mieltä, mitä Jasu76 tässä kirjoittaa! Ei todellakaan kehdannut olla Isomäessä! Ja pitäähän nyt sitä oma lista nyt laittaa. Oli nimittäin sen verran säälittävän näköistä Porissa, että ei tästä voi kuin parantaa!
Ensinnäkin, miksi ihmeessä Doell - Lucenius on pelannut lähes kokoajan yhdessä? Doell mättisi maaleja jos vaan Lucenius lainaisi välillä kiekkoa! Lisäksi se näkyy kentällä, että Doell pelaa täysillä joukkueelleen ja hyvällä hengellä. Mutta Lucenius pelaa rennosti ja "minä-minä" ajattelulla. Ei ollenkaan sovi yhteen. Varmasti turhauttaa Doellia, kun hänen pelityyliinsä on lähinnä ajaa maalille lujaa ja pelata itseään vapaaksi hyvälle vetopaikalle, mutta Lucenius haahuilee kiekon kanssa ja koittaa kiekon kuljetuksen ennätystä, vaikkei taidot siihen riitä(valitettavasti).
1. Vänttinen - Doell - Toporowski
Tähän Kanadalaiset jotka pelaavat samalla ajatuksella sekä hyvällä joukkuepelillä ja uhrautuvuudella sekä joukkueelle pelaava Vänttinen.
2. Koskela - Kangasniemi - Peltola
K&K ovat hyvin pelanneet samassa kentässä, tähän vain täytyy saada joku, jolla on potentiaalia maalintekoon sekä joukkuepelaamisen taitoa. Paras potentiaali tähän on Peltolalla.
3. Virpiö - Lucenius - Karjalainen
Tässä kentässä nopea ja hyvä puolustava pelaaja Virpiö. Lucenius joka ei välttämättä ole kuitenkaan paras joukkuepelaaja, mutta tekee maalin jos/kun Virpiö ja Karjalainen laittaa vauhdilla kiekkoa liikkeelle ja tekee paikkoja Luceniukselle (jos Lucenius ei pidä itse kokoaikaa kiekkoa).
4. Lähde - Koskinen - Strömberg
Lähde fyysisenä pelaajana sekä Koskinen ja Strömberg omaavat pelinteko/maalinteko potentiaalia.
Pakit luonnollisesti Hyökkäävä/puolustava-pelaaja
Leimu - Mäntylä (Luonnollisesti)
Saravo - Halme (Nämä hyviä yleispakkeja molemmat, mutta Halme omaan päähän paljon parempi.)
Ilvonen - Honkanen (Ilvonen lähtee mielellään tukemaan hyökkäyksiä ja siihen pariksi "perinteinen" stay-at-home pakki.)