Jos nyt vähän lähden mukaan tällaisiin spekulaatioihin, niin oon aika lailla edellisten kirjoittajien kanssa samoilla linjoilla, paitsi että Venäläisen Samia tässä nyt kyllä vähän vähätellään. Väittäisin, että on nyt parempi pelaaja kuin Tapparasta lähtiessään. Yksi ainoista, jotka ovat tällä(kin) kaudella pelanneet tasollaan ja kenties jopa vähän petraten TPS:n korpivaelluksella. Eipä ole kauheasti kuulunut valituksia TPS-valmennukselta tai faneilta Samin asenteesta, kondiksesta tai muusta panoksesta, edes tuloksellisesti, vaikka mikään superpistelinko ei olekaan. Eli kyllä mulle kävisi päinsä paluu Tapparaan (ja vähän sitä oon toivonutkin/uumoillut TPS-komennuksen jälkeen ellei lähde ulkomaille). NiemisNikoa en välttämättä silleen kaipaa.
Suomisen Tumppi on ihan järjetön idea, kysykää vaikka TPS-faneilta, jotka taisivat antaa periksi tämän ikuisen lupauksen suhteen jo kolme kautta sitten...Jasko ja Grünn ois ihan samaa jengiä jota nykyrosteri on jo täynnä. Luttinen vois jo sopivasti roolitettuna ja ruokittuna jopa olla jokin apu maalinteko-ongelmiin, mutta eipä tuo meininki hänelläkään viime vuosina ole mitään vakuuttavaa ollut.