Jotain asiaa tossa oli , etenkin Sihvosella. Yksi mikä itsellä on ollut mielessä vuosia on tämä leijuminen, kun muutama voitto tulee, niin heti alkaa leijuminen ja mopo keulia, kun pitäisi pelata nöyrää. Tämä on Tapparan perisynti, ja on ollut noon kauan kuin minä muistan. Tyyliin kohta hävitään Saipalle kotona. Näin reiluna 20 vuotena kun minä olen enempi seurannut matseja, vain Rautakorpi on saanut tuon leijumisen kuriin ja joukkueen pelaamaan nöyrästi systeemin mukaan. JA aina kun joka vuosi tulee uusi valmentaja, on hän onnellisen tietämätön ja osaamaton tekemään tälle mitään.
Mitä tulee tohon keskusteluun....on hauskaa seurata kun ensin haukutaan valmentaja, että ei siitä ole mihinkään, ja sitten lopuksi todetaan ettei tällä materiaalilla pitänytkään pärjätä? Eli kumpaako nyt halutaan sanoa? Ja miksi liigan huonoimmalla materiaalilla ja huonoimmilla pelaajilla varustettu joukkue on nyt noinkin korkealla sarjassa? Olisi kiva jos nämä ihmiset, jotka pääsevät lehtiin kirjoittamaan, osaisivat edes jotenkin oikeudenmukaisesti käsitellä joukkueita. Haukkua saa ja pitääkin jos on syytä, mutta voisihan arvon toimittaja olla edes reilu kritiikissään?