Äänestys

Kuinka Tappara-KalPa ratkeaa? (Lopputulos: 2-1 ja.)

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
21 (77.8%)
Tappara voittaa jatkoerissä
1 (3.7%)
KalPa voittaa varsinaisella peliajalla
5 (18.5%)
KalPa voittaa jatkoerissä
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 26

Äänestys päättynyt: Huhtikuu 07, 2010, 17:31:15

Kirjoittaja Aihe: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv  (Luettu 15353 kertaa)

Poissa Pihapelien Konna

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #30 : Huhtikuu 07, 2010, 20:58:39 »
Paikkoja oli mutta ei vain saatu sisään. Väsymys alkoi paistamaan ikävästi jo aiempien matsien jatkoajoilla ja tänään se sitten ratkaisi lomalle lähdön. Ei muuta kuin nokka kohti ensi kautta paremmalla menestyksellä.

Kiitos Tappara!

Poissa Naapuriseurasta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 287
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #31 : Huhtikuu 07, 2010, 21:04:35 »
Ilves pelaa karsintoja ja tappara playofseja :)

Näinpä näin. Mikä silti oli pointtisi?

Poissa nro6

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #32 : Huhtikuu 07, 2010, 21:15:58 »
Ehkä pointti oli se että Tappara pääsi jo nauttimaan kesälomasta kun Ilves ahertaa karsintoja. Tai voin olla väärässäkin. Hyvää kesälomaa kaikille silti, tasapuolisesti.

Poissa Podolski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 278
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #33 : Huhtikuu 07, 2010, 21:22:27 »
vähä tais näkyä väsymys. mutta ei siihen kaaduttu vaan parempi meni jatkoon. Kiitos Tappara!!! Kaaduttiin kyllä hokkarit jalassa kirveet rinnoissa

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #34 : Huhtikuu 07, 2010, 21:32:45 »
Aijai. Olipas yllättävä mahalasku tänään, kun ei jaksa niin silloin ei yksinkertaisesti jaksa. Huominen peli olisi ollut jo kärsimystä, joten hyvä lopettaa tähän. Kaudelle ihan hyvä päätös tämäkin, paljon parempi mitä odotin, ei edes harmita tällainen tappio. Parempi voitti ja tsemppiä Kalpalle jatkoon!

Poissa keijokuula

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #35 : Huhtikuu 07, 2010, 21:36:52 »
Parempi voitti eihän siinä mitään.. kolme kertaa tukkaan jatkoajalle.. vähän ois tuuria tarvittu. Ihan sama kuka voittaa mestaruuden kunhan vaan kalakukot ei! Ei sitten muuta kun GO Jokipojat
Se on kiva ku keijo jakaa tämän alkoholi-ongelman kanssamme, kenties vertaistukea vailla?
Itse en absolutisti ole, mutta on tää suomalainen kulttuuri aika sairas ton alkoholin käytön osalta.

-Labrys

Mazza

  • Vieras
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #36 : Huhtikuu 07, 2010, 21:50:56 »

Harmittaa todella paljon. En ymmärrä kuinka joku voi olla ei-pettynyt tällaisen jälkeen mutta kukin tyylillään. Tämän kauden sijoitus siis 7-8, ei paljon sytytä. Hyvä taistelu puolivälierissä mutta valitettavasti se ei riitä. Jonkin verran paremmalle joukkueelle hävittiin.   

Poissa Stuge

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 895
  • Kirvesrinta.
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #37 : Huhtikuu 07, 2010, 21:54:51 »
Juu, kuten sanottua, paikkoja oli monia ratkaista tämä ottelu, mutta väsy alkoi lopussa painaa. Tänään kyllä ei ollut onnikaan sitten yhtään Tapparan puolella, jossiteltavaa jäi ikävästi. Katkera tappio, sillä tänään oltaisiin voitu juhlia myös välieräpaikkaa, niin lähellä voitto Kuopiossa oli. Mutta ei, Kalpa oli ehkä sitten vaikka sen Kapasen verran parempi, mutta ei kyllä mitenkään häikäisevä. Tappara nosti ihailtavasti tasoaan kauden tärkeimmällä hetkellä, siitä pojille iso kiitos. Laitettiin kalakukot selkä seinää vasten. Tässä joukkueessa oli jotain spesiaalia, sen aisti ja näki kyllä katsomoon asti. Harmi että kaikki päättyi näin, liian aikaisin. Tästä keväästä olisi voinut tulla unohtumaton, mutta nyt ei jälkiviisastelu auta. Ylpeä olen kuitenkin Tapparan taistelusta, kirveet rinnassa kaaduttiin. Ikävä tulee monia hienoja pelaajia, kuten Lehterää, Enlundia jne. Mutta isoin muutos ensi kaudelle toki on Ison Kasin poissaolo. Siksi päällimäisin tunne tällä hetkellä ei olekaan niinkään vitutus, vaan haikeus ja tietty surullisuus. Toki tappio ja kauden päättyminen harmittaa, mutta koska tänä iltana ainakin yksi upea Tappara-ura päättyi, liikkuvat ajatukset lähinnä siinä. Toivottavasti muita tämän kauden hienoja kirvesrintapelaajia Hakametsässä vielä nähdään.

Kaksijakoinen, mutta omalla tavallaan ikimuistoinen kausi. Ensi kaudella sitten uusin silmin ja paremmalla menestyksellä. Sitä odotellessa..
Tätä lajia pitää pelata niin ilolla kuin surulla, niin intohimolla kuin vihalla.

-Ville Nieminen

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #38 : Huhtikuu 07, 2010, 21:55:08 »
Huominen peli olisi ollut jo kärsimystä, joten hyvä lopettaa tähän. Kaudelle ihan hyvä päätös tämäkin, paljon parempi mitä odotin, ei edes harmita tällainen tappio.

Mitenkään jtv:tä dissaamatta: Jotenkin taisi jo kannattajista huokua tämä asenne, oltiin tyytyväisiä jo tähän, ei ollut tahtoa enää tarpeeksi. Tuntui että yleisö ei ollut kunnolla mukana, ei auttanut joukkuetta, ei edes Jannelle huudettu vaikka olisi luullut että sen asian suhteen oltaisi hereillä. Toivottavasti olen väärässä, mutta tällä hetkellä on kyllä suuri pettymys päällimmäisenä, eikä todellakaan joukkuetta kohtaan vaan tapparalaisia kannattajia ja hallissa olijoita. Eikö meistä ole kuudenneksi kenttäpelaajaksi? Toki pelikään ei ollut tänään näyttävän rentoa, yleisöä sytyttävää, mutta miksi nykyään aina on vallalla asenne että ensin on itse saatava jotain ennenkuin voi itse antaa? Ensi kaudelle on saatava se kuudes kenttäpelaaja kehiin!
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Podolski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 278
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #39 : Huhtikuu 07, 2010, 22:05:13 »
ite koin kyllä niin että katsomossa jännitettii ja pureskeltiin kynsiä mikä vei kannustuksen. jäin myös kaipaamaan jannen jäähyväisiä kuten raipelle pari vuotta taakkepäi. tosin raipella homma oli selvä ja häntä käytiin kukittamassa joka ***** pelissä. no sm-liigan kaikkien aikojen paras on poistunut pelaajana. jos ojasen lopettamisesta tuli haikea olo niin sitä vaan lisää jorin ja kumppaneiden poislähtö. voi kun ville jäisi. mutta ei siinä mitään uutta kautta odotellessa.

Poissa Naapuriseurasta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 287
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #40 : Huhtikuu 07, 2010, 22:15:12 »
Ilves pelaa karsintoja ja tappara playofseja :)
Näinpä näin. Mikä silti oli pointtisi?

***** ääliö, luuletko että tässä sulle tarvii jotain pointteja alkaa tässä tilanteessa selittelemään? Mene sinne omies joukkoon miettimään pointteja pallinaama. Sun juttujen ansiosta tässä ketjussa ei ainakaan Tappara-kalpa -pelistä keskustella.

Ai, mä kun ainakin näen, että täällä tässä ketjussa monikin on kirjoittanut tästä matsista. Ei näemmä sullakaan kauaa kasetti kestänyt. Naurettavaa..

Ja itse peliin. Hyvin pistitte silti kampoihin, monet epäilivät, että Kalpa laittaa poikki 4-0 tai 4-1. Harmi vain, että kauden kunkku Lehterä häipyy..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2010, 22:18:37 kirjoittanut Naapuriseurasta »

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #41 : Huhtikuu 07, 2010, 22:32:51 »
Tämähän ottelusarja voisi olla vähän verrattavissa taannoiseen Ilves-Kärpät sarjaan jossa kärpät vei lopulta otteluvoitoin 4-2 mutta Ilves taisteli.
Kuin kopio tästä.

Se vain erottaa tämän sarjan kyseisestä, että meillä oli mahdollisuudet mennä tästä jatkoon teillä ei. Mutta turha tässä on jossitella.

Hyvin taisteltiin, bensa loppui viidennen pelin lopussa. Kiitokset joukkuelle hyvistä playoff-matseista! Ensi kaudella katsotaan ketä meillä pelaa ja ketä ei.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Naapuriseurasta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 287
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #42 : Huhtikuu 07, 2010, 22:36:47 »
Tämähän ottelusarja voisi olla vähän verrattavissa taannoiseen Ilves-Kärpät sarjaan jossa kärpät vei lopulta otteluvoitoin 4-2 mutta Ilves taisteli.
Kuin kopio tästä.

Se vain erottaa tämän sarjan kyseisestä, että meillä oli mahdollisuudet mennä tästä jatkoon teillä ei. Mutta turha tässä on jossitella.

Hyvin taisteltiin, bensa loppui viidennen pelin lopussa. Kiitokset joukkuelle hyvistä playoff-matseista! Ensi kaudella katsotaan ketä meillä pelaa ja ketä ei.

Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #43 : Huhtikuu 07, 2010, 22:56:27 »
Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

Kyllähän Tappara tässä sarjassa taisteli, mutta mun mielipide että Kärpät vs Ilves-sarjassa Ilveksen pelit perustuivat pelkästään tähän taisteluun, ja jokainen ylimääräinen peli oli ns. tekohengitystä. Mutta propsit siitä sarjasta kuitenkin Ipalle, itse olin niiden 4-0 joukossa. Kärppien materiaali oli nyt niin ylivertainen tähän meidän Sm-liigaan, että ei siinä jäänyt muille hirveästi seliteltävää. Muutenkin tämä "Raipe-huuma" sytytti joukkuetta entisestään, ja joukkue pelasi hänelle.

Kun taas tämä Kalpa-sarja olisi voinut hyvällä tuurilla olla Tapparalle jossain vaiheessa 3-1 tai 3-2 erillaisten tapahtumien jälkeen, esim. Ojasen hylätty maali joka oli mielestäni täysin selvä maali. Mutta itse hölmöiltiin nämä momentumit, ja turha tässä on jossitella. Itse ajattelin että lähtökohdat olisi noin 60-40 Kalpalle, ja niin siinä lopulta kävikin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2010, 22:58:23 kirjoittanut jallu_tane »
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Naapuriseurasta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 287
    • Profiili
Vs: QF6: Tappara-KalPa 07.04.10 URHOtv
« Vastaus #44 : Huhtikuu 07, 2010, 23:01:39 »
Jeps, tosin siinä Kärpät sarjassa kaikki odottivat että Ilves tippuu suoraan 4-0. Sinänsä samaa näen näissä, että molemmat joukkueet taistelivat hemmetisti, mutta silti se ei riittänyt.

Kyllähän Tappara tässä sarjassa taisteli, mutta mun mielipide että Kärpät vs Ilves-sarjassa Ilveksen pelit perustuivat pelkästään tähän taisteluun, ja jokainen ylimääräinen peli oli ns. tekohengitystä. Mutta propsit siitä sarjasta kuitenkin Ipalle, itse olin niiden 4-0 joukossa. Kärppien materiaali oli nyt niin ylivertainen tähän meidän Sm-liigaan, että ei siinä jäänyt muille hirveästi seliteltävää. Muutenkin tämä "Raipe-huuma" sytytti joukkuetta entisestään, ja joukkue pelasi hänelle.

Kun taas tämä Kalpa-sarja olisi voinut hyvällä tuurilla olla Tapparalle jossain vaiheessa 3-1 tai 3-2 erillaisten tapahtumien jälkeen, esim. Ojasen hylätty maali joka oli mielestäni täysin selvä maali. Mutta itse hölmöiltiin nämä momentumit, ja turha tässä on jossitella. Itse ajattelin että lähtökohdat olisi noin 60-40 Kalpalle, ja niin siinä lopulta kävikin.

Niin, siinä se ero tulikin sitten kuten sanoit. Myönnän, että pelillisesti teillä olisi nyt ollut paremmat mahdollisuudet mennä jatkoon kun Ilveksellä silloin,mutta turha sitä nyt on enää spekuloida, siitäkin on aikaa..