Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (73/186) > >>

iroj:
Onko Tapparan markkinointi hoidettu hyvin kun Tampereen kakkosjoukkue Ilves saa enemmän rahaa yhteistyösopimuksista kuin Tappara (2.8 miljoonaa>2.6 miljoonaa) vaikka Ilves jumboili viime kauden?
Saas nähdä kuinka kauan tässä kehtaa herjata Ilvestä Tampereen kakkosjoukkueeksi?

Tappara on nyt suossa (sekä urheilullisesti että taloudellisesti) koska asioita on pidemmän aikaa hoidettu huonosti.
Ilveksessä tehtiin muutos viime kauden jälkeen ja nyt joukkue on noususuunnassa ja pärjää kohtuullisen hyvin pääosin omista junioreista kootulla halvalla joukkueella.
Ja Tappara ei nouse suosta ellei asioiden hoitajaa vaihdeta.
Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.

Yritysgurut sanovat että kunnianhimoisessa ja menestyvässä organisaatiossa ei ole nepotismia.
Nythän Tapparassa on havaittavissa tätä ikävää nepotismia.

Wendigo:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Helmikuu 02, 2011, 16:15:25 ---Onko Tapparan markkinointi hoidettu hyvin kun Tampereen kakkosjoukkue Ilves saa enemmän rahaa yhteistyösopimuksista kuin Tappara (2.8 miljoonaa>2.6 miljoonaa) vaikka Ilves jumboili viime kauden?

--- Lainaus päättyy ---

Ilveksestä on otettu aktiivisesti yhteyttä lähiseudun pieniinkin yrityksiin, joilla ei ole aikaisempaa historiaa yhteistyökuvioista. Tapparan suunnalta ei yhteydenottoa ole kuulunut.

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Helmikuu 01, 2011, 22:30:22 ---Ilmeisesti sekin on Leinosen syy, että toi budjetti on niin pieni. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joku varmaan tähänkin tarttunut, mutta pistän kuitenkin nyt kun tätä myöhemmin luen. Niin kenenköhän hommia olis huolehtia sisään tulevasta rahavirrasta sponsseilta? Oisko kuitenkin Mikki itse näin viimekädessä? Onko vaikeaa houkutella sponsseja(kautta koko Suomen) sm-liigan toiseksi eniten seuratulle vierasjoukkueelle, Mikille varmaankin? Onko vaikea pitää kiinni nykyisistä, Mikille varmaankin(?) kun tuntuu hlö kohtaiset kriisit seuraavan miestä näin viimeaikoina. Vaikka asiakas/sponssi olisi täysi mulkku, sitä pitää kohdella hyvin, älä pure sen kättä jonka leipää syöt!

Tapparalla olisi hyvät zäänssit saada enemmänkin kokoon, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kasvaminen on päivän sana, ei säästäminen.

Pistetään Edittinä sellanen kun tuli loppuun luettua, että laittakaa nyt hyvät ihmiset palautetta menemään oikealla nimillä tuonne hallitukseen, ja vaikka kaikille jäsenille vielä varuiksi, sillä en ole kovin vakuuttunut senkään toiminnasta, omistajakin on ulkomailla ja sitä tuskin vähempää kiinnostaa... Kyllähän Mikki niiden hallituksen jäsenien reikiä nuolee kun palkan maksaa, ja tuskinpa raportoi oikein tekemisiään, varsinkaan sponssi menetyksiä! Mulla ei ole ainakaan kompetenssia tyrmätä näitä kirjoittajia, olen syvästi huolissani tästä seurasta!

P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Helmikuu 02, 2011, 16:15:25 ---Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee? Tuota uhoamista saa lukea vähän joka ketjussa ja samat henkilöt sitä toistelevat jatkuvasti. Miksi? Ehkä surkeinta mahdollista toimintaa jos oikeasti haluaa muutoksia asioihin.

HILPARA:

--- Lainaus käyttäjältä: Wendigo - Helmikuu 02, 2011, 16:46:21 ---


Ilveksestä on otettu aktiivisesti yhteyttä lähiseudun pieniinkin yrityksiin, joilla ei ole aikaisempaa historiaa yhteistyökuvioista. Tapparan suunnalta ei yhteydenottoa ole kuulunut.

--- Lainaus päättyy ---
Samansuuntaista viestiä olen minäkin kuullut. Tämä asia olisi helppo hoitaa kuntoon. Vuosien varrella olen ollut sponsaamassa Tapparaa joskus enemmän joskus vähemmän. Aina yhteispeli Tapparaan päin on toiminut hyvin.

Itse ajattelin kauden alussa että tuolla porukalla taistellaan sijoista 6 - 10. Välillä peli on kulkenut hyvin välillä huonosti. On hiukan outo yhtälö jos pelaajat ja valmennus ei saa peliä kulkemaan odotetusti (tappioputket) niin silloin pitäisi hallitus ja toimari vaihtaa?
Kuten joku nokkela totesi aiemmin olen minäkin syvästi huolestunut nykytilasta Tapparassa. Ensiavuksi kaipaisin seuran johdolta selkeää parannusta tiedottamisessa. Ei liene huono juttu kertoa eri ratkaisujen taustoja tarkemmin ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia on suunnitteilla. Vähenisi ainakin tarpeeton "negatiivinen purkautuminen" tällä palstalla kun olisi enemmän tietoa kuin huhuja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta