Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (72/186) > >>

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Helmikuu 02, 2011, 11:26:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 01, 2011, 23:20:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Helmikuu 01, 2011, 23:15:33 ---Karskille vielä sanoisin, että valitettavasti Leinosen touhut vaikuttaa budjettiin. Olen omillakin korvilla kuullut, kun erään ennen Tapparaa sponsoroineen yrityksen johtaja on sanonut, että ei anna euroakaan Tapparalle, niin kauan kun Leinonen siellä vaikuttaa ja tämä ei huhujen mukaan ole todellakaan ja valitettavasti ainoa tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Luuletko sä tosiaan, ettei Mikki ois saanu lähtee jo vuosia sitten jos se ois noin paska jätkä kuin täällä saa ymmärtää? Eikai kukaan ois niin tyhmä et pitäis tollasen jätkän TJ:nä... ei varmaa ihan kaikkee kannata uskoa mitä kuulee/lukee.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt, kun arvoisa Juti luet tätä ketjua, niin huomaat, että olin oikeassa vai mitä ;) Niin valitettavaa kuin se onkin.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän näitä tämän suuntaisia tarinoita on kuullut useampikin mutta kas kummaa myös päin vastaisiakin.

"Toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää", voi olla tuota ja voi olla monta muutakin asiaa. Näissä kirjoituksissa ja tarinoissa joita itse olen kuullut on varmasti paljon totta mutta niin kauan kun mitkään tarinat ja huhut eivät saa "kasvoja", en ainakaan itse hirveästi niistä johtopäätöksiä vedä mihinkään suuntaan oli se sitten positiivinen tai negatiivinen kirjoitus. Nimimerkkien takaa on helppo huudella, minunkin.

mile21:
Samaa mieltä Tapsu tapahtumasta. Tervetuloa olisi voitu toivottaa, kylmästi ilmoitettiin pukuhuoneiden sijaitsevan alakerrassa. Pelaajille kiitos, erityisesti Säterille.

beetle:

--- Lainaus käyttäjältä: mile21 - Helmikuu 02, 2011, 11:35:27 ---Samaa mieltä Tapsu tapahtumasta. Tervetuloa olisi voitu toivottaa, kylmästi ilmoitettiin pukuhuoneiden sijaitsevan alakerrassa. Pelaajille kiitos, erityisesti Säterille.

--- Lainaus päättyy ---

Laitoitko toimistolle palautetta? Täältä se ei mene perille!

Luuseri:
Hyviä kannanottoja keisareilta ja muilta. Ja heti ensimmäisessä viestissään... Silti näitä ei kannata liian raskaasti ottaa ja ihan kaikkea niellä, tämä on kuitenkin palsta johon pääsee kuka tahansa soppaa hämmentämään. Ja bisnesmaailmaankin mahtuu monenlaista keittäjää ja osapuolia on aina vähintään sen kaksi kappaletta. Minä kyllä suosittelen ihan muita keinoja kuin tänne vuodattamisen, jos haluaa oikeasti vaikuttaa asioihin ja edelleen auttaa Tapparaa. Vähän vaan nuo motiivit ihmetyttää eräiden kohdalla ja samalla perusta tuntuu katoavan monen kirjoittelijan alta.

Mutta asiakaspalvelun on joka tapauksessa oltava kunnossa ja sen hymyn löydyttävä, plus halun huomioida pienemmätkin sijoittajat ja pikkulapset. Laitan tästä kyllä kyselyä ja palautetta suoraan sinne minne se kuuluukin.

Passo:
Keisari kirjoittaa täyttä asiaa. Lisäisin vielä ala-arvoisen tiedottamisen tai tiedottamatta jättämisen.

Mikko Leinonen: Kiitos ja näkemiin.

Adressi täytysi nettiin aiheesta perustaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta