Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (74/186) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Helmikuu 02, 2011, 18:39:42 ---P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?

--- Lainaus päättyy ---
Timo Suden työ.
Miesmäen lähdön syitä osaa kuin arvailla, eläkkeellä?

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Helmikuu 02, 2011, 18:39:42 ---Joku varmaan tähänkin tarttunut, mutta pistän kuitenkin nyt kun tätä myöhemmin luen. Niin kenenköhän hommia olis huolehtia sisään tulevasta rahavirrasta sponsseilta? Oisko kuitenkin Mikki itse näin viimekädessä? Onko vaikeaa houkutella sponsseja(kautta koko Suomen) sm-liigan toiseksi eniten seuratulle vierasjoukkueelle, Mikille varmaankin? Onko vaikea pitää kiinni nykyisistä, Mikille varmaankin(?) kun tuntuu hlö kohtaiset kriisit seuraavan miestä näin viimeaikoina. Vaikka asiakas/sponssi olisi täysi mulkku, sitä pitää kohdella hyvin, älä pure sen kättä jonka leipää syöt!
Tapparalla olisi hyvät zäänssit saada enemmänkin kokoon, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kasvaminen on päivän sana, ei säästäminen.

Pistetään Edittinä sellanen kun tuli loppuun luettua, että laittakaa nyt hyvät ihmiset palautetta menemään oikealla nimillä tuonne hallitukseen, ja vaikka kaikille jäsenille vielä varuiksi, sillä en ole kovin vakuuttunut senkään toiminnasta, omistajakin on ulkomailla ja sitä tuskin vähempää kiinnostaa... Kyllähän Mikki niiden hallituksen jäsenien reikiä nuolee kun palkan maksaa, ja tuskinpa raportoi oikein tekemisiään, varsinkaan sponssi menetyksiä! Mulla ei ole ainakaan kompetenssia tyrmätä näitä kirjoittajia, olen syvästi huolissani tästä seurasta!
P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?

--- Lainaus päättyy ---
Toki Leinonen suurelta osalta on vastuussa tästä, siitä ei liene epäselvyyksiä. Mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko siivoaa hallitusta ja samalla Leinosen, tai vastaavasti siivoaa hallitusta ja hommaa tonne jonkun urheilutoimenjohtajan ja lyö Mikin hoitaan talouspuolta (verratkaa Ilveksen tän hetken tilanne, Raunio ja Hiitelä). Ehkä Mikkikin voisi saada enemmän aikaan talouspuolella (esim. sponssit) kun sen ei tarvis hoitaa jokaista muutakin hommaa. Oon vahvasti sitä mieltä, että jos tuolta pelkästään yks Leinonen vaihdetaan, niin se ei muuta tätä tilannetta oleellisesti. Ja sanottakoon, että en oo mikään Leinosen puolustelija, ja itsellänikin usko kaveriin on horjunut, mutta silti osalla täälä on liian heppoiset argumentit siihen, että Leinonen pitäis heittää ulos. Ja nyt en puhu kaikista. Onneks ollaan sentään saatu keskustelussa joitakin mahdollisia seuraajia esille. Alkukaudesta kun niitä kyselin niin ei tullu. Ollaan siis ainakin jossain määrin edistytty.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Helmikuu 02, 2011, 21:08:12 ---Miesmäen lähdön syitä osaa kuin arvailla, eläkkeellä?

--- Lainaus päättyy ---

Mun muistaakseni Miesmäki on Suomen "veturi" tässä kun tietyt joukkueet ovat halunneet tätä Euroopan sarjaa. Nyt en siis tarkoita European Trophya tai tätä CHL:ää vaan seurojen omia virityksiä mistä mm. Harkimo on pauhannut.

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Helmikuu 02, 2011, 19:06:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: iroj - Helmikuu 02, 2011, 16:15:25 ---Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee? Tuota uhoamista saa lukea vähän joka ketjussa ja samat henkilöt sitä toistelevat jatkuvasti. Miksi? Ehkä surkeinta mahdollista toimintaa jos oikeasti haluaa muutoksia asioihin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiekkojoukkueen päävalmentaja on joukkueen tärkein johtaja.
Onko nähty menestyvää joukkuetta ilman hyvää päävalmentajaa?
Tapparan organisaatiossa touhu on viime vuosina ollut sellaista, että päävalmentajalle ei anneta suurta  arvoa ja tälle Tapparan kesäharjoittelija-Mattila-touhulle nauretaan.
Miksiköhän Rautakorpi häipyi huhtikuussa 2006?
Ja Suurella Toimitusjohtajalla ei ole tietenkään mitään vastuuta näistä asioista.

Milläköhän ansioilla toimitusjohtajan tytär on mukana Tapparan markkinoinnissa?
Ja mitenkä muuten se muutos saadaan aikaan kuin vaihtamalla toimitusjohtajaa?

Skeletor:
Se on kyllä valitettavan totta, että toimistolla käydessä tunnelma on takakireä ja asiakaspalvelu ala-arvoista. Aikaisemmin sentään siellä oli yksi hymyilevä naama, nyt sitäkään hymyä ei tällä hetkellä näy. Erään vanhemman tädin asiakaspalvelutaitoja on kyllä ihmetelty jo ties kuinka monta vuotta, eikä mikään tunnu muuttuvan. Jos naama on koko ajan norsunvitulla, tuntuu se asiakkaastakin melko pahalta. Varsinkin sellaiselle, joka itse on omissa hommissaan välillä tiskin takana...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta