Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (71/186) > >>

Selespeed:

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Helmikuu 01, 2011, 22:58:53 ---
Vertailuna käytin kauden 2009-2010 tietoja..
Tillu:124 173€

Vertailuna muutama
Jori Lehterä     93 814
Justin Morrison    66 636
Kurtis McLean     127 541

--- Lainaus päättyy ---

Se ei ole kauden 09-10 tietoja vaan vuoden 2009 tietoja.

Kolme Seppää:
Puskurit ovat tosiaankin olleet Tapparalla muistaakseni sellaista luokkaa, että toissa vuoden tappiotahdilla toimintaa olisi voitu pyörittää 2,1 vuotta. Sen jälkeenhän tappiot ovat pienentyneet, mutta toisaalta tuskin tästäkään kaudesta voitollista tulee. En itse lähtisi "vanhan" Ilveksen tapaan vetämään riskillä ja kyllä toiminta pitää suhteuttaa käytössä oleviin oravannahkoihin.

Johdon taitohan mitataankin siinä, kuinka se onnistuu tätä oravannahkakasaa kasvattamaan siten, että myös pelaajabudjettia voidaan nostaa. Pelaajahankinnoista vastaavien ja valmennuksen taito taasen näkyy siinä, kuinka joukkue pystytään pitämään houkuttelevana vaihtoehtona muillekin kuin muiden jämäpelaajille ja kilpailukykyisenä rungon pysyvyyden, nuorten pelaajien kehittämisen ja pelaajamateriaaliin räätälöidyn pelitavan kautta.

Keisarin tekstiin totean, että nuo kokemukset ovat tuttuja monelle muullekin. Myyntityössä esim. JYP:n Seppänen pesee yksin Tapparan koko myyntiorganisaation (hallitus ml.) 100-0.

Haukka21:
Keisari kirjoitus oli monessa asiassa paikkansa pitävä. Itse tänä vuonna n. 20000 Tapparalle laitaneena mietin
tarkasti kanaattako enää ensi vuonna laittaa, jos joukkueen tärkeimmät miehet nyt Doel ja Topo hankitaan
hätäratkaisuina viime hetkillä.
Nytkin mies nimeltä Guolla on terveenä Tampereella ja treenailee Ylöjärvella. Nauttii Tapparan maksamaa
palkkaa, mutta ei pelaa... Huh huh, ei varmaan mahdu joukkueeseen.
Voitelukeaskuksen ja muutaman muun ison tukian on Leinonen saanut täysin suututettua ja Tapparan
toimistoa ja väkeä Keisati kuvasi varsin osuvasti. Samanlaiset on kokemukset. Naman ilmeetkin on aina
ns. norsun vitulla... Tai ehlä me itse se Keisarin kanssa aiheutetaan jos ne vaikka muille hymyilee.
Sitä paitsi paljon on porukkaa toimistolla töissä... Siinä vois saada hyvän pelimiehen hinnan jos vähän uudistaisi
toimintoja....
Hyppäs, sori. Karski kysyy kuitenkin, että kuka tilalle. Siihen sanon edelleen, Timo Susi olisi varmasti mies, joka suoriutuisi
tehtävästä. Näytöt on annettu kentällä ja työelämässä. On positiivinen ympärillä olevia kohtaan, eikä mökötä julkisesti,
saa sanoja suustaan.
Yhdestä asiasta olen Keisarin kanssa eri mieltä, Jutin roolista... Ilman Jutia sponsori tilanne olisi paljon huonompi.
Väittäisin Jutin olevan Tapparan paras myyjä, vaikka tekee pääsääntöisesti muita töitä.

Myrrä70:
Täytyy vaan ihmetellä että tällaisen touhun annetaan jatkua. Luulisi nyt jonkun tahon, kuka tai mikä se nyt onkaan, alkavan vaatia päitä vadille. Onko Tapparalainen yleisö ja taustatuki niin rauhallista että isompaa melua aiheesta ei haluta nostaa. Jos itse tukisin Tapparaa 20.000€ panoksella vuodessa niin kyllä itse olisin aika lailla peräämässä rahoille vastinetta ja selitystä miksi asiat on näin huonosti.

Ei Tapparalla ole yksinkertaisesti varaa menettää yhtään asiakasta/sponsoria. Kilpailu on niin kovaa että pienimmätkin tukijat pitää nuolla päästä varpaisiin. Lisäksi ikonit Nieminen ja Numminen on jo menetetty, heidän osaamisensa ja panoksensa seuralle olisi kyllä tässä tilanteessa aika tärkeää. Täytyy sanoa että on Leinosella pokkaa, selitellä ei tarvi ja jatkaa voi mielin määrin, vaikka kuinka menee päin p:tä.

montonen:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 01, 2011, 23:20:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Helmikuu 01, 2011, 23:15:33 ---Karskille vielä sanoisin, että valitettavasti Leinosen touhut vaikuttaa budjettiin. Olen omillakin korvilla kuullut, kun erään ennen Tapparaa sponsoroineen yrityksen johtaja on sanonut, että ei anna euroakaan Tapparalle, niin kauan kun Leinonen siellä vaikuttaa ja tämä ei huhujen mukaan ole todellakaan ja valitettavasti ainoa tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Luuletko sä tosiaan, ettei Mikki ois saanu lähtee jo vuosia sitten jos se ois noin paska jätkä kuin täällä saa ymmärtää? Eikai kukaan ois niin tyhmä et pitäis tollasen jätkän TJ:nä... ei varmaa ihan kaikkee kannata uskoa mitä kuulee/lukee.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt, kun arvoisa Juti luet tätä ketjua, niin huomaat, että olin oikeassa vai mitä ;) Niin valitettavaa kuin se onkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta