Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (27/186) > >>

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: Julle - Elokuu 28, 2010, 20:39:06 ---Viimeisen kahden vuoden aikana kolmesta Tapparan lopullinen sijoitus sarjataulukossa on ylittänyt ennakko-odotukset*. Itse asiassa viimeisenä neljänä vuotena viidestä Tappara on ylittänyt ennakko-odotukset*.
--- Lainaus päättyy ---

Se, että on ylittänyt median ennakko-odotukset ei juuri lämmitä, jos samaan aikaan on jääty kovaan ääneen julistetun Johtajan Kymmenvuotissuunnitelman tavoitteista heti alkumetreillä. Tapparan piti sementoida paikkansa liigan kärkijoukkueiden joukosta, mutta nyt on valahdettu samaan kastiin pienimmillä budjeteilla operoivien kanssa.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Elokuu 29, 2010, 08:15:02 ---... ,Tapparan piti sementoida paikkansa liigan kärkijoukkueiden joukosta, mutta nyt on valahdettu samaan kastiin pienimmillä budjeteilla operoivien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Missäs olikaan lista liigajoukkueiden budjeteista? Mulla on käsitys että Tapparan budjetti on valahtanut sinne pienimmillä operoivien joukkoon.
Olikos kukaan perannut viimeisen tuloksen tunnusluvut? Meinaan onkohan kassassa rahaa vai käykö Ilvekset?
Mikkiä olen puolustellut ja on se hommansa tehnyt. Tietysti toimistolla vois olla ehkä joku apuna tuon markkinointi trion lisäksi.

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Elokuu 29, 2010, 08:33:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Elokuu 29, 2010, 08:15:02 ---... ,Tapparan piti sementoida paikkansa liigan kärkijoukkueiden joukosta, mutta nyt on valahdettu samaan kastiin pienimmillä budjeteilla operoivien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Missäs olikaan lista liigajoukkueiden budjeteista? Mulla on käsitys että Tapparan budjetti on valahtanut sinne pienimmillä operoivien joukkoon.
Olikos kukaan perannut viimeisen tuloksen tunnusluvut? Meinaan onkohan kassassa rahaa vai käykö Ilvekset.
Mikkiä olen puolustellut ja on se hommansa tehnyt. Tietysti toimistolla vois olla ehkä joku apuna tuon markkinointi trion lisäksi.


--- Lainaus päättyy ---

Mites se voi olla hommansa thenyt jos kirstu on tyhjä ja ollaan valuttu budjetilta jonkun ryynikylän joukkueen tasalle??? Toimitusjohtaja on vastuussa näistä asioista, eikä voi kitistä että kyl määki noil resursseilla => nyt mikki vauhdilla resursseja keräämään, se on sun hommas!

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 29, 2010, 15:53:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Elokuu 29, 2010, 08:33:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Elokuu 29, 2010, 08:15:02 ---... ,Tapparan piti sementoida paikkansa liigan kärkijoukkueiden joukosta, mutta nyt on valahdettu samaan kastiin pienimmillä budjeteilla operoivien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Missäs olikaan lista liigajoukkueiden budjeteista? Mulla on käsitys että Tapparan budjetti on valahtanut sinne pienimmillä operoivien joukkoon.
Olikos kukaan perannut viimeisen tuloksen tunnusluvut? Meinaan onkohan kassassa rahaa vai käykö Ilvekset?
Mikkiä olen puolustellut ja on se hommansa tehnyt. Tietysti toimistolla vois olla ehkä joku apuna tuon markkinointi trion lisäksi.


--- Lainaus päättyy ---

Mites se voi olla hommansa thenyt jos kirstu on tyhjä ja ollaan valuttu budjetilta jonkun ryynikylän joukkueen tasalle??? Toimitusjohtaja on vastuussa näistä asioista, eikä voi kitistä että kyl määki noil resursseilla => nyt mikki vauhdilla resursseja keräämään, se on sun hommas!

--- Lainaus päättyy ---
Jäi kysymysmerkki pois lauseesta "Meinaan onkohan kassassa rahaa vai käykö Ilvekset". nyt se on siellä.
Itse en tiedä kun en ole tilinpäätöksiä lukenu mutta mahtasko kirjoittaja Jasu76 omata parempaa tietoa?
Tampereelta löytyy esimerkki huonommasta hoidosta ku mitä Mikki on tehny.

Nelson Muntz:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Elokuu 29, 2010, 18:46:58 ---Tampereelta löytyy esimerkki huonommasta hoidosta ku mitä Mikki on tehny.

--- Lainaus päättyy ---

Se Tampereen kakkosseura ei ole kelvollinen vertailukohta.. missään mielessä. Mun mielestä on vaan tekosyytä selittelyä verrata Tapparan tekemisiä Ipaan. Ikäänkuin se olisi joku riittävä tai kelvollinen mittari, et tehdään asiat Ipaa paremmin. Tapparan pitäisi pystyä haastamaan muut SM-liigaseurat myynnin suhteen, mutta se vaatisi systemaattisen, organisoidun ja 2000-lukua olevan markkinointistrategian. Miten Tappara näkyy esimerkiksi Tampereen katukuvassa tai tamperelaisten arjessa? Pari bussimainosta ja ilmaisjakelulehtinen on kuin kärpäsen paska Itämeressä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta