Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mikko "Mikki" Leinonen

<< < (26/186) > >>

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 28, 2010, 11:28:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Elokuu 28, 2010, 08:28:48 ---Toi , mitä outsider6 kertoili on kyllä valitettavaa, mutta totta. Myös minä tiedän yhden varman tapauksen, jossa yritys muutama vuosi sitten sponsoroi Tapparaa keskinkertaisella summalla (muutaman vuoden peräkkäin). Noh, sitten kyseisen yhtiön toimari otti sanallisesti hieman Leinosen kanssa yhteen ja siihen loppui sponsorointi. Toimitusjohtaja on myös minun kuulleni sanonut ettei Leinosen aikana enään tue Tapparaa. Tämä on vain yksi esimerkki ja niitä on varmasti enemmänkin.

--- Lainaus päättyy ---

Leinonen ULOS!

--- Lainaus päättyy ---

Jep kannattaa taas uskoa kaikki mitä tänne kirjotellaan. Jos toi ois totta et Leinonen karkottaa sponsorit omalla oma hyväisellä käytöksellä ja on muutenkin itsekeskeinen mulkku niin eiköhän hänet ois potkittu pihalle jo vuosia sitten? Vähän järki käteen..

Nelson Muntz:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Elokuu 28, 2010, 16:23:50 ---Jep kannattaa taas uskoa kaikki mitä tänne kirjotellaan. Jos toi ois totta et Leinonen karkottaa sponsorit omalla oma hyväisellä käytöksellä ja on muutenkin itsekeskeinen mulkku niin eiköhän hänet ois potkittu pihalle jo vuosia sitten? Vähän järki käteen..

--- Lainaus päättyy ---

Tapparassa ei ole normaali tilanne hallituksen ja toimitusjohtajan välisessä toiminnassa. Pikemminkin vallitsee eräänlainen "hyvä veli" tai "saunakaveri" -asetelma.

Erään yrityksen liiketoiminnasta päättävänä henkilönä en sponsoroisi Tapparaa nykyisessä tilanteessa. Pääasiallinen syy on se, että seuran markkinointistrategia on heikkoa ja sponsorirahoilla saatava näkyvyys olematonta suhteessa kustannuksiin. Kirsikkana kakun päällä on toimitusjohtaja, joka mielestäni on iljettävä ja ylimielinen persoona. Seuraa toki kannatan, mutta vain yksityishenkilönä ja pääasiallisesti historiallisiin syihin vedoten.

montonen:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Elokuu 28, 2010, 16:23:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jasu76 - Elokuu 28, 2010, 11:28:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Elokuu 28, 2010, 08:28:48 ---Toi , mitä outsider6 kertoili on kyllä valitettavaa, mutta totta. Myös minä tiedän yhden varman tapauksen, jossa yritys muutama vuosi sitten sponsoroi Tapparaa keskinkertaisella summalla (muutaman vuoden peräkkäin). Noh, sitten kyseisen yhtiön toimari otti sanallisesti hieman Leinosen kanssa yhteen ja siihen loppui sponsorointi. Toimitusjohtaja on myös minun kuulleni sanonut ettei Leinosen aikana enään tue Tapparaa. Tämä on vain yksi esimerkki ja niitä on varmasti enemmänkin.

--- Lainaus päättyy ---

Leinonen ULOS!

--- Lainaus päättyy ---

Jep kannattaa taas uskoa kaikki mitä tänne kirjotellaan. Jos toi ois totta et Leinonen karkottaa sponsorit omalla oma hyväisellä käytöksellä ja on muutenkin itsekeskeinen mulkku niin eiköhän hänet ois potkittu pihalle jo vuosia sitten? Vähän järki käteen..

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä niin. Olis pitänyt potkia pois jo vuosia sitten. Minä ja moni muu ollaan sitä mieltä ja luulenpa, että meitä on paljon enemmän kuin niitä, jotka ovat tyytyväisiä leinosen tämänhetkiseen toimintaan. Toki on mikki tehnyt paljon hyvääkin, mutta viimeiset vuodet on kyllä olleet aika katastrofaalisia. Halvalla kun ei aina voi saada hyvää.

Julle:

--- Lainaus käyttäjältä: montonen - Elokuu 28, 2010, 17:39:01 ---Toki on mikki tehnyt paljon hyvääkin, mutta viimeiset vuodet on kyllä olleet aika katastrofaalisia.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tarkoitat viimeisillä vuosilla?

Viimeisen kahden vuoden aikana kolmesta Tapparan lopullinen sijoitus sarjataulukossa on ylittänyt ennakko-odotukset*. Itse asiassa viimeisenä neljänä vuotena viidestä Tappara on ylittänyt ennakko-odotukset*.


*Ennakko-odotuksilla tarkoitetaan tässä tapauksessa ennen kauden alkua mediassa julkaistujen Tapparan sijoitusta koskevien ennustusten keskiarvoa.

mrcrowley:
...niin ja olivathan mm. Lehterä & Enlund -ryöstökalastus, Mäntylä & Saravo -pitkät pahvit, viimekauden NHL -Preseason, puheet pohjoismaisesta liigasta, uusi jäähalli jne... asioita jotka tekevät Mikistä niin helvetin huonon TJ:n. Puhumattakaan 2000 -luvun mitalitilastosta: 1 kulta, 2 hopeeta, 1 pronssi. On se paska! ;D ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta