Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Petteri ''Pelikirja'' Sihvonen

<< < (6/21) > >>

TPR:
Sihvosen videoita on tullut nyt pari kappaletta.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article129401-1.html

Hyviä klippejähän nuo ovat, mutta huvittaa tuo Summasen jatkuva ylistys. Summasen yksinkertaiset taktiset muutokset ovat heti nerokkaita. Haluaako Sihvonen Espooseen töihin?

Jerzy:
Nyt se pelle kävi nolaamassa itsensä Venäjä-Slovakia ottelun erätauolla ns. "jälkiviisaat"-osiossa. Kovasti yritti taas tuoda omaa pelikirja-lanseeraustaan esiin, jonka onneksi Jutta ja Tami ampuivat alas: "itse kylläkin käytän termiä pelitapa...". Taisipa vielä suututtaa Taminkin kun ei antanut tälle tunnustusta sm-liiga valmentajana, johon Tami lisäsi heti että joukkueillaan on kuitenkin runkosarjan voittiprosentti päälle 60. Toivottavasti oli muuten omalla kustannuksellaan katsomassa hokia ettei vaan mennyt tv-lupamaksajien rahoja hukkaan kun piti raahata kommentoimaan kisoja ja suomen tsekki-peliä josta muuten sanoi että hänen mielestään suomi pelasi oikein hyvää peliä ensimmäisen erän, joo-o.

Fabio:

--- Lainaus käyttäjältä: Patu - Huhtikuu 30, 2006, 08:50:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Huhtikuu 29, 2006, 20:31:12 ---Sihvonen osaa lukea hyvin peliä ja analysoida oikein. Ehkä hän antoi Tapparalle ja Leinoselle vihjeen puheillaan, että Uramassa on ainesta hyväksi valmentajaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Tässä kohtaa olen sammaa mieltä vain osittain. Minä lyhentäisin tuota kommenttia muotoon "Sihvonen osaa lukea".

--- Lainaus päättyy ---

Sihvosen mukaanhan mm. Mika Saarinen on nouseva valmentajakyky, joten tuskin niihin Sihvosen puheisiin liikaa kannattaa luottaa. Tai parempi kiun ei luota ollenkaan.

kimis75:

--- Lainaus käyttäjältä: Jerzy - Toukokuu 10, 2006, 22:12:53 ---Nyt se pelle kävi nolaamassa itsensä Venäjä-Slovakia ottelun erätauolla ns. "jälkiviisaat"-osiossa. Kovasti yritti taas tuoda omaa pelikirja-lanseeraustaan esiin, jonka onneksi Jutta ja Tami ampuivat alas: "itse kylläkin käytän termiä pelitapa...". Taisipa vielä suututtaa Taminkin kun ei antanut tälle tunnustusta sm-liiga valmentajana, johon Tami lisäsi heti että joukkueillaan on kuitenkin runkosarjan voittiprosentti päälle 60. Toivottavasti oli muuten omalla kustannuksellaan katsomassa hokia ettei vaan mennyt tv-lupamaksajien rahoja hukkaan kun piti raahata kommentoimaan kisoja ja suomen tsekki-peliä josta muuten sanoi että hänen mielestään suomi pelasi oikein hyvää peliä ensimmäisen erän, joo-o.

--- Lainaus päättyy ---

Itsekin katselin tätä keskustelua. Alkoi jopa olemaan sellaista pientä lämpenemistä havaittavissa miesten kesken. Maksaako Petteripelikirja nyt sitä tunnehintaa?

Ottaakohan kukaan tätä miestä tosissaan noissa kiekkopiireissä, tuskinpa vaan. Ainakaan mun silmissä tämä mies on täysi pelle. Joskus menneellä palstalla jotkut hehkuttivat tätä miestä ihan innoissaan. Olisikin kiva tietää onko nyt tällä palstalla arvotelijoiden joukossa joku takinkääntäjä. 

sectoid:
Mun mielestä Sihvonen on mies paikallaan. Ihan sama oliko ukko jälkiviisaissa oikeassa! Puhetyyli oli provosoiva jolla saatiin kunnon keskustelu aikaiseksi, jossa oli asioista erilaisia näkemyksiä. Verratkaapa tuota vaikka Time-outiin. Itse ainakin seuraan paljon mielummin tuollaista keskustelua jossa asiantuntijat "vääntävät kättä" jostain asiasta, kuin sellaista jossa kiekkotoimittaja kysyy jotain, jonka jälkeen haastaeltava vastaa jotain tasapaksua ja ympäripyöreetä mitä kuulee joka päivä.

Ja se pointtihan nimenomaa on siinä, että tuollaisen keskutelun pitääkin herättää tunteita. Kun tunteet nousee pintaan, niin ulos tulee todellisia mielipiteitä, kun keskustelijat yrittää puolustaa omaa kantaansa. Tuollaiset keskustelut herättävät tunteita ja keskustelua myös katsojissa, kuten huomaatte tästäkin viestiketjusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta