Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan talous

<< < (58/72) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 23, 2015, 19:28:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Huhtikuu 23, 2015, 19:25:07 ---Mestaruusbonukset tosin pienentää sitä mahdollista pytyn tuomaa tulosta... aika paljonkin....

--- Lainaus päättyy ---
Junno tais sanoa viime keväänä että paremman tuloksen tekis hopeamitalilla, kun mestaruuden jälkeen pitää maksaa pelaajille bonuksia eikä mestaruusjuhlatkaan ilmaisia ole.

--- Lainaus päättyy ---

No ilmankos ne viime vuoden Kärppien mestaruusjuhlat oli maksulliset  8)

c-paaty:
Tohon ei pysty kuin Junno :)

Juteeni:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Huhtikuu 23, 2015, 19:28:41 ---Junno tais sanoa viime keväänä että paremman tuloksen tekis hopeamitalilla, kun mestaruuden jälkeen pitää maksaa pelaajille bonuksia eikä mestaruusjuhlatkaan ilmaisia ole.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan mututuntumalta veikkaisin, että Tampereella mestaruuskrääsää menisi huomattavasti Oulua paremmin kaupaksi, koska tänne mestaruuksia ei kovin kauheasti ole suotu, joten kaapit eivät ole väärällään vanhoja mestaruuslippiksiä.

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: c-paaty - Huhtikuu 23, 2015, 19:24:07 ---Eikös sitä yleisömäärää kuuluttaessa Kääriäinen totea Playoffeissa että Tappara ja Liiga kiittää.
--- Lainaus päättyy ---

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että aitiomyynti on seuran kauden alusta loppuun asti. Ja tuohan jokainen ottelutapahtuma lisää oheismyyntituloja, mutta itselläni ei ole aavistustakaan millaiset sopimukset ravintoloitsijoilla on.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Huhtikuu 23, 2015, 19:54:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: c-paaty - Huhtikuu 23, 2015, 19:24:07 ---Eikös sitä yleisömäärää kuuluttaessa Kääriäinen totea Playoffeissa että Tappara ja Liiga kiittää.
--- Lainaus päättyy ---

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että aitiomyynti on seuran kauden alusta loppuun asti. Ja tuohan jokainen ottelutapahtuma lisää oheismyyntituloja, mutta itselläni ei ole aavistustakaan millaiset sopimukset ravintoloitsijoilla on.

--- Lainaus päättyy ---

Näin muistan viime kaudesta, että aitiomyynti kilahtaisi seuran kassaan, ei Liigalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta