Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketä nyt, kun omat tippui

<< < (8/11) > >>

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 08, 2006, 16:52:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 03, 2006, 16:38:00 ---Minulla on kaksi selkeää suosikkia, joiden "paremmuusjärjestykseen" pistäminen on vaikeaa. Nämä joukkueet ovat Kerho ja Ässät.

--- Lainaus päättyy ---

Näin sanoin tuolla ensimmäisellä sivulla ja nyt alkaa tilanne näyttämään minun kohdaltani niin hyvältä, kuin se Ilveksen putoamisen jälkeen voi vaan näyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Todella epäreilua, että Naapurikin saa arvailla..
Hänellä kun on huomattavasti enemmän kokemusta näissä "oma suosikki putosi, entäs nyt" pippaloissa.

janneojanenonjumala:
HPK äänestelin mutt kaikki muut oikeestaan kelpais paitti HIFK ei saa voittaa.

Putkiluistin:
Hifk ja Ässät finaaliin. Saavat riehua keskenään ja aiheuttaa kukkahattutädeille ja muukkoselle päänsärkyä. Kumpi näistä sitten mestariksi,ei kiinnosta.

Volkkarijermu:
Kylmää sanoisin, että Ässät sais lyödä finaalissa HPK:n. Kaks joukkuetta nousis näin uudelle tasolle, pronssikerho sais hopeeta ja purilaiset kultaa pitkästä aikaa. Seuraava mahdollisuushan niille tulee varmaan about 2020.

Backhand Scorer:
Annoin ääneni HPK:lle.

Kiinnostukseni - siis jopa huolimatta värikkäästä ja poikkeuksellisesta SM-liigakaudesta - on Tapparan tipahdettua laskenut varmaan about 95 prosentilla, joten aika vähissä on nyt kiekon seuraaminen.  Sentään tulokset tulee katsottua.  Ilman mitään offenssia mukana olevia joukkueita kohtaan, tälle kaudelle oli kovemmat odotukset Tapparan suhteen.

Oikeastaan Kärppien pudottua leikistä alkaa olla se tilanne, että mun puolestani saa voittaa ken sen homman hallitsee.  HPK on yltänyt niin monesti niin lähelle, että ei olisi suurikaan vääryys, jos vihdoinkin Kerho pokkaisi kullan.  Kauden piristysruiske ja suurten kaataja Ässät kuitenkin ehkä tähänastisilla peliesityksillään ansaitsisi kullan.  Nähtäväksi jää, tämän illan jälkeen ollaan taas hiukan viisaampia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta