Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketä nyt, kun omat tippui

<< < (7/11) > >>

rämä:
Vaikka sitten Hifki.
Kiinnostaa ku kevätkynnöt.

NYR:
Ei ollut Sportikaan tarpeeks kova,seuraavaks sit vaikka Isku Volley joka on finaalissa.Jääkiekko o paska laji näin kesällä!!!

jani73:
Kyllä näistä neljästä kallistun ehdottomasti HIFK:n kannalle. Oululaiset, porilaiset ja hämeenlinnalaiset vituttavat sen verran paljon. HIFK senkin vuoksi että HIFK-Tappara pelit ovat vuosien saatossa olleet näin pk-seutulaiselle niitä kauden parhaita "vieraspelejä". DDR hallissa on myös hyvä tunnelma. Ja voisihan sitä vaikka käydä vieraissa kuokkimassa ja katsomassa viidennen finnaalin HIFK-Ässät.

Metsurimies:
Paha valinta.Kärpät oli aikoinaan kakkossuosikkini kun niillä meni heikommin.Ässien "porilainen hulluus" mitä muualla Suomessa kutsutaan kusipäisyydeksi saa jäädä ihan vaan välierävaiheeseen.HPK-mikä se on?Taas jos suomenruottalaiset voittaa niin se maksaa mulle eurokokoisen virvoitusjuoman...Sanotaan sitten Kärpät.   :P

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 03, 2006, 16:38:00 ---Minulla on kaksi selkeää suosikkia, joiden "paremmuusjärjestykseen" pistäminen on vaikeaa. Nämä joukkueet ovat Kerho ja Ässät.

--- Lainaus päättyy ---

Näin sanoin tuolla ensimmäisellä sivulla ja nyt alkaa tilanne näyttämään minun kohdaltani niin hyvältä, kuin se Ilveksen putoamisen jälkeen voi vaan näyttää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta