Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Ketä nyt, kun omat tippui

<< < (9/11) > >>

Manse-Fani:
Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Kiinnostus alkaa olemaan melko nollissa Tapparan vetäydyttyä lomille. Mutta tokihan lätkä aina kiinnostaa, pelit meinaan silti teeveestä katsoa. Mutta voitti kuka tahansa, ei se mun elämää kovinkaan paljoa notkauta.

Ei me silti huonolle hävitty. Ässät on tehny kyllä esimerkillistä työtä, propsit heille.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 08, 2006, 16:52:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Huhtikuu 03, 2006, 16:38:00 ---Minulla on kaksi selkeää suosikkia, joiden "paremmuusjärjestykseen" pistäminen on vaikeaa. Nämä joukkueet ovat Kerho ja Ässät.

--- Lainaus päättyy ---

Näin sanoin tuolla ensimmäisellä sivulla ja nyt alkaa tilanne näyttämään minun kohdaltani niin hyvältä, kuin se Ilveksen putoamisen jälkeen voi vaan näyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Toiveeni finaalijoukkueiden suhteen täyttyivät. Mielenkiintoinen juttu, voittaako Tapparan pudottanut Ässät, vai Ilveksen pudottanut Kerho (vähän niin kuin paikallisottelu meininkiä).

marjo:
No mikäli kerho jatkaa samoja peliesityksiä kuin nyt niin täytyy Ässiä onnitella voitosta..
Se tahto ja halu on siellä porin päässä aika kova.
Kerhon esitykset eivät mitään kummoisia ole ollut, vaikkakin voittoja on tullut. Nyt selvisi pari kerhon peliä katsoneena sekin, että naapurilla kyllä varmasti oli kaikki mahdollisuudet voittaa sekin sarja, mutta eikö löytyny sitä viimeistä tahtoa..
Kerho muuten rikkoi todella paljon tänään, sellasta "kahvaamisen" makua vähän joka tilanteessa.
Yllättävän paljon Jukka itki tämänkin voitetun pelin jälkeen, saa nähdä kuinka käy ensimmäisen hävityn pelin jälkeen. (Joka tulee viimeistään Porissa pelatun pelin jälkeen)

Börje:
Onkohan millään vedonlyöntitoimistolla voinut pelata "superkaksaria" SM-liigan finalisteista? HPK-Ässät palauttaisi panoksen melko ruhtinaallisesti. Olisiko kukaan edes tuollaista paria veikkanutkaan.

DON:
Unelmafinaali fiiliksen ja jännitteiden kannalta olisi ollut Ässät-Hifk. Siinä olisi ollut perinteikästä kiekkoa ja rytinää.

Nyt Jutta Jalonen pääsi vinkumalla taas eteen päin ja akkailu senkun jatkuu.

Onnea, eikun Hämeenlinnaan pissimään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta