Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee toisena 09-10?

<< < (3/11) > >>

Z-16:
Oma arvio tulee ihan viimekauden ja nyt harkkapeleissä nähdyn järjestelmällisyyden puutteen takia eli Mikko S. Vaikka kuinka olis miehellä kirveenmuotoinen sydän niin ei auta jollei saa joukkuetta pelaamaan niin että katsomo täyttyy kiekkofaneista, tulos ja talous pitäis olla molemmat jotenkin kuosissa, mutta näillä otteille tulos jää heti kättelyssä ala-arvoiseksi ja taloudellinen tilanne pelaten tyhjillä katsomoilla vielä enemmän miinukselle kuin viimekaudella. Toivon toki että Mikko nousis kauden aikana yllättäjien listaan ja Tappara taistelis suorasta PO paikasta.

PTS:
Paikallispelivoittokaan ei näköjään hiljentänyt putkimaisesti ajattelevia takinkääntäjiä. Logiikka on yhtä hysteeristä kuin eräällä helsinkiläisen seuran omistajalla tai monikansallisten yritysten osakkeenomistajilla. Joukkueen takana seistään vain silloin, kun se on ennakkosuosikki. Lojaalisuuden perikuva.       

Mazza:
Ei yhden voiton pidäkään hiljentää kritiikkiä jos siihen on aihetta. Viime kauden lopun ja viiden ensimmäisen harjoituspelin perusteella Saarisen saama palaute tälläkin palstalla on mielestäni oikeutettua. Seuraavat harjoituspelit näyttävät suunnan mihin Tappara on menossa. Viimeiset kaksi matsia on menty nousujohteisesti ja voitto Ilveksestä on aina hyvä asia vaikka pisteitä ei vielä jaetakaan. Toivottavasti lähiaikoina ei nähdä tiistaisen TPS-pelin tyyppistä romahdusta, muuten ilkeät muistot viime kaudesta alkavat väistämättä nostaa päätään.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: PTS - Elokuu 23, 2009, 12:15:26 ---Paikallispelivoittokaan ei näköjään hiljentänyt putkimaisesti ajattelevia takinkääntäjiä. Joukkueen takana seistään vain silloin, kun se on ennakkosuosikki. Lojaalisuuden perikuva.       

--- Lainaus päättyy ---

Justiinsa, takinkääntöä sitten kun kritisoi kannattamaansa joukkuetta, eli kaikki Tapparafanit jotka eivät käy jokaisessa kotipelissä kannustamassa rahallisesti/henkisesti Tapparaa on varmasti myös takinkääntäjiä. Tappara on aina ollut ja pysyy mun joukkueena, joskus siellä vaan pelaa yksinkertaisesti sellaisia pelaajia joita jo ennestään on "vihannut" tai valmentaa sellainen kaveri johon ei synny missään vaiheessa luottamusta. Voiko PTS itse sanoa olleensa tyytyväinen tähän asti näkemäänsä Saaris opilliseen pelityyliin? Mitä tulee joukkueen takana seisomiseen niin Tapparapaita pysyy päällä, olkoon mensseli otsassa kuinka iso tahansa.

Myrrä70:
Sinulle hyvä PTS ! Olen seurannut aktiivisesti vuodesta 1976 Tapparan edesottamuksia ja on täysin turhaa tulla uikuttamaan että seison joukkueen takana vain jos se pärjää. Tuohon yli 30 vuoteen mahtuu aika paljon hyvää, mutta myös paljon huonoa. Aika monet vittuilutkin olen joutunut kuuntelemaan kun on jopa karsittukin sarjapaikasta, silti olen säilyttänyt uskoni että jonain päivänä taas kulkee. Nyt vaan tuntuu siltä että Saarisen Tapparalla ei tule kulkemaan, ikävä kyllä. Kannatan ja toivon silti joka päivä että kulkisi ja tulen aina olemaan kiihkeä Tapparan miäs.
Se että arvostelee joukkueen valmentajaa, pelaajaa tms. ei ole jokkueen hylkäämistä tms. Kannattajavuosinani olen aika mukavasti rahaa Tapparan kassaan kantanut, joten maksava " asiakas " saa myös antaa rahojensa vastineesta palautetta.       

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta