Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Kuka valmentaja lähtee toisena 09-10?

<< < (2/11) > >>

Rixa:
Meillä HC faneilla tuntuu olevan varma tieto siitä että Mikko Saarinen lähtee ensimmäisenä. Viime kauden räpellystä paikan päältä liian usein katsoneena, yhdyn tähän tuomioon. Valitettavasti entiedä onko muut kuin HC fanit samaa mieltä. Toisinsanoen jos pelit menee persiilleen ja perseily jatkuu, jatkuuko perseily myös päättävissä elimissä? Mulla ei ole luottoa nykyiseen valmentajaan. Olen iloinen siitä mikäli ensi keväänä olen hyvin väärässä asian suhteen. Toki katsomossa olen ensi kaudella HC fani kun olen.

t. Roskasakin kaljaa juonut kannattajajäsen joka on sitä mieltä että olisi parempi jollain toisella valmentajalla.

"Eine königin unter den bieren"

Juniori:
Saarinen saa lähteä ensimmäisenä. Nää harjotuspelit on ollut semmosta skeidaa jo, että huhhuh. Montako 5vs3 ylivoimaa Ilves pelissäkin tunaroitiin? Oikeesti, Tappara voi pärjätä heti paremmin kun Leinonen tajuaa, että Tappara tarvitsee oikean valmentajan. (Tässä lainaten yhtä käyttäjää)

Henkka:
Tämä on kyllä todella vittumainen äänestys. Vaikka kuinka koitan pohtia vaihtoehtoja ja yritän vetää kotiinpäin, niin silti Mikko Saarinen jää ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Niin se vaan menee. Ellei tappara saa alkukaudesta huikeata voittoputkea päälle, niin joulun jälkeen mennään taas Matalamäen opeilla.

Lopullinen ääneni meni Jukka Rautakorvelle.

Myrrä70:
Kuten jo keväällä toivoin ja nyt vieläkin enemmän, Saarinen. Ja kaino toivomus olisi että jos ja kun räpeltäminen alkaa heti alussa niin ei sitten katteltaisi kauaa. Ikäväähän tämä oman valmentajan mollaus on mutta minkäs teet, on ne näytöt viime kaudelta vielä muistissa ja mitä noista harkkapeleistä on kuultu niin sama jatkuu. Valmentajamarkkinat ovat tietenkin vaikeat, mutta oma ehdokkaani olisi ollut Ika ja sekin meni nyt sitten Viroon. Onhan tuossa muutkin hoitaneet joskus kahta pestiä.
Toivottavasti olen kuitenkin väärässä. Mutta......

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Myrrä70 - Elokuu 23, 2009, 09:28:01 ---almentajamarkkinat ovat tietenkin vaikeat, mutta oma ehdokkaani olisi ollut Ika ja sekin meni nyt sitten Viroon. Onhan tuossa muutkin hoitaneet joskus kahta pestiä.

--- Lainaus päättyy ---

Lehkosella on jo (ainakin) kaksi. Oikeasti mies on TPS:n C:n valmentaja, Viron hommelit on lähinnä jotain konsultointikäväisyjä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta