Kirjoittaja Aihe: Tuukka Mäntylä  (Luettu 542768 kertaa)

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1410 : Tammikuu 16, 2014, 14:32:28 »
Niin huhuhan tämä vielä on.

Itse olen ihmeissäni mikäli tämä huhuttu "maajoukkuepelaaja" ei olisi Sami Lepistö.

Kahtellaan miten käy...

Poissa junde

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1411 : Tammikuu 16, 2014, 14:33:58 »
Monet on sitä mieltä, että seuralla ei ole väliä jos pelaa eri sarjassa!
Eli jos Ilves menisi Khl.ään, niin ei haittaisi jos Tuukka pelaisi ipanoissa?
Kyllä mua ainakin haittais..

Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1412 : Tammikuu 16, 2014, 14:52:44 »
Eipä tuo kyllä itseäkään haittaa, jos kauden jokereissa pelaa. Kunhan ei ikinä pelaa Tapparaa vastaan samassa sarjassa!
Ja jos haluavat ensi kauden jälkeen ostaa sopimuksen ulos, niin mites se menee..Tuukalla on sitten vissiin neljä vuotta sopimusta jäljellä? Kausipalkka käteen lienee luokkaa 200 000? Kulut Tapparalle siis luokkaa 300 000 - 350 000 vuodessa? Eli jos Jokerit maksaa Tapparalle vaikkapa nimellisen korvauksen 1,2 - 1,5 miljoonaa, niin kait me voidaan Tuukka sit päästää..
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Mjones

  • Vieras
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1413 : Tammikuu 16, 2014, 16:43:12 »
Siis pystyykö joku oikeasti sanomaan kannattavansa Jokereita KHL;ssä?
En minä ainakaan kannata narreja, ihan sama missä sarjassa pelaa. Toivottavasti menee konkkaan koko seura tuon KHL-seikkailun yhteydessä.

JOS Mäntylä nyt narreihin eksyy niin toivottavasti pääsee sitten edes rahastamaan kunnolla, mitä en kyllä oikein usko. Tuskin narrit KHL-mittapuulla kovin kummoisia liksoja maksaa.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1414 : Tammikuu 16, 2014, 16:58:10 »
Lainaus
Mutta turha mennä asioiden edelle, toistaiseksi Mäntylän siirto Jokereihin ei ole kuin huhu. Vielä ei kannata ruveta paitoja polttelemaan...

Samaa mieltä. Jos tämä "mopo" lähti käsistä siitä venäjällä tehdystä haastattelusta, niin voi morjes... ::) Kyllä meillä hyvin sitten menee oikeasti, jos muusta ei keksitä valittamisen aihetta, kuin Greenin paitsiomaalista ja Metsolan parista helposta tai Mäntylän menosta Jokereihin ;D

Palataan asiaan sitten, kun joku lyö faktoja tiskiin...

Edit.

Enpä huomannut tuota Urheilulehden juttua. Onko Mäntylän siirto Jokereihin siinä vielä huhu-asteella vai onko jo faktana?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2014, 17:21:38 kirjoittanut iceman »

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1415 : Tammikuu 16, 2014, 18:18:12 »
Edit.

Enpä huomannut tuota Urheilulehden juttua. Onko Mäntylän siirto Jokereihin siinä vielä huhu-asteella vai onko jo faktana?

Kaivoin Urhelusanomat ja siellä sanotaan Davisin siirtyvän Jokereihin. Lisäksi seura havittelee riveihinsä Tuukka Mäntylää, ja tarjonnut sopimusta myös Jere Salliselle.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1416 : Tammikuu 16, 2014, 19:19:26 »
Täällä nettifantasioissa voi heittää vapaasti mielipiteitä ja jeesustella jonkun arvovalinnoista ja periaatteista, mutta siinä oikeassa aikuisten maailmassa, jossa minä ja Tuukkakin elää, on perhe elätettävänä ja lapset kotona odottamassa isää kotiin.

Jos Tuukka käyttää ulkomaanoptionsa Jokereissa pelaten ULKOMAISTA sarjaa, niin miehen arvo Tapparalaisena ei tipu silmissäni sen enempää, kuin kenenkään muunkaan ammattilaisen, joka ammattiaan harjoittaa ulkomailla parhaan kykyjään vastaavan tarjouksen perässä. Näin tekee jokainen, jolle siihen mahdollisuus annetaan ja siellä näppiksen ääressä voi mielensä pahoittaa ihan mistä huvittaa. Mikä se Tuukan valinta sitten ensi kaudelle tulee olemaankin..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1417 : Tammikuu 16, 2014, 19:34:19 »
Edit.

Enpä huomannut tuota Urheilulehden juttua. Onko Mäntylän siirto Jokereihin siinä vielä huhu-asteella vai onko jo faktana?

Kaivoin Urhelusanomat ja siellä sanotaan Davisin siirtyvän Jokereihin. Lisäksi seura havittelee riveihinsä Tuukka Mäntylää, ja tarjonnut sopimusta myös Jere Salliselle.
No jo taas on syytä alkaa spekuleeraan. Eikös jokrut aikanaan havitellut Ojasen Janneakin. Kai sitä voi yrittää, mutta itse palailen asiaan, JOS Tuukka tekee sopimuksen narreihin.
Veikkaan juuri noista verotussyistä, että jokrut sainaa pääasiassa näitä KHL-tuntemattomia nimiä, jotka ei muihin KHL seuroihin pääsis kun eivät ole niin "nimimiehiä", kuten esim. Sallinen.
Se on moro, jatkakaa.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1418 : Tammikuu 16, 2014, 21:22:15 »

...Paljon asiaa...


Näinpä. Varmaan muutama muukin seura ulkomailta on havittelemassa Tuukkaa, jotenka ihme olisi muutenkin, jos jo tulevalla kaudella pelaisi Tapparassa.

Jääkiekkoura ei kuitenkaan voi jatkua loputtomiin. Silloin on taottava, kun rauta on kuumaa ja kannattaa hakea ylimääräiset ruplat pois kuljeskelemasta.

Ojanenkin kävi välillä vieraissa isomman ja vähän pienemmänkin rapakon takana ja lasketaan edelleen legendaksi ja ikitapparaksi, kun kotimaassa ei seura vaihtunut. Sama pätee Tuukkaan jos ja kun palaa takaisin "kotiin...".





Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1419 : Tammikuu 17, 2014, 01:51:21 »
Keskustelu on vallonut aika vahvasti Mäntylästä parin viime päivän aikana.

Mielestäni pitäisi edelleen ottaa huomioon se, että kyse on huhuasteesta. Mäntylä on Suomen parhaita euroopassa pelaavia pakkeja ja Jokereiden johto olisi suoraansanoen tyhmä, jos eivät tarjoaisi Tuukalle sopimusta ensi kaudeksi. Mun mielestä tässä nyt mitataan sitä "tapparanmuotoista sydäntä." Käytännössä Jokerit ei enää tulevalla kaudella ole se sama Jokerit, kun sarja vaihtuu jne. mutta Tuukka todennäköisesti itse tietää millaisen leiman se hänen päälleen langettaisi, jos pelaisikin ensi kauden Jokereissa ja palaisi sitten Liigaan ja Tapparaan. En sano, että se olisi häneltä väärä päätös, kuten jo mainitsin - Jokerit ei ole ensi kaudella sama vanha.

Tuukka on itseni suosikkeja ja on osoittanut sitä kuuluisaa taistelutahtoa ja pelaamista logolle, eikä nimelle selässä aina kun on kirvespaidan päälleen pukenut. Kyllä se kirpaisisi nähdä hänet narreissa, mutta en miestä ihan roviolle olisi silloin vielä laittamassa.

Seuraako edes joku sitä sarjaa? Tämä ihan vilpittömästi.

En ole peliäkään Khl paskaa kattonu enkä kato.

Näihin oli pakko ottaa kiinni vielä. Haluaisin ihan vilpittömästi kysyä, että mikä tekee KHL:stä paskan? Tai mistä tuollainen viha sarjaa kohtaan on lähtenyt liikkeelle? Tai ei ehkä viha, mutta että ikäänkuin sitä ei arvostettaisi.

Tuskin kenellekään tulee enää yllätyksenä, että KHL on Euroopan paras kiekkoliiga ja sen takia sitä seurataan - kaikissa Euroopan kiekkomaissa. Ainoana edes hieman järkeenkäyvänä syynä tuolle KHL:n vihaamiselle voisin ostaa sen, että KHL vie liigan huippupelaajat kesken kauden jne. mutta mielestäni sekin on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Ilman KHL-pykälää pelaavista pelaajista seurat käärivät hyvät rahat ja tämmöisille mikkokoskisille ja kumppaneille ei ole parempaa ponnahduslautaa uralleen, kuin päästä pelaamaan KHL:ssä ja todistaa olevansa maailmanluokan pelaaja. Hyvänä esimerkkinä ei kukaan olisi tarjonnut Lehterälle viimeisimmän Tappara-kauden jälkeen yksisuuntaista sopimusta NHL:stä, mutta muutama kausi Venäjällä ja kehitystä eteenkin kokonaisvaltaisessa pelaamisessa ja St. Louisilta tuli lappua nenän eteen.

Itse seuraan kokonaisvaltaisesti KHL:ää nyt neljättä kautta ja ei minulla ole Magnia tai Sibiriä kohtaan samanlaisia tunteita mitä on Tapparaa tai nahilassa Devilsiä kohtaan, mutta kaikki me ollaan aikanaan aloitettu jääkiekon seuraaminen sen itse pelin takia. Ja samanlainen kiekko se on Venäjälläkin. Ja parempitasoista peliä.  ;)

Suosittelen ihan vaan katsomaan KHL:ää ilman mitään ennakkoluuloja ja huomata kuinka hyvätasoista kiekkoa siellä pelataan. Jos noista ennakkoluuloista ei taasen edes halua eroon, niin se on sitten asia erikseen.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1420 : Maaliskuu 31, 2014, 17:29:10 »
Ei olekaan vielä ollut juttua Mäntylän torinoista löylylavalta. Jos joku oli koko haastattelun ajan paikalla, niin saa korjata. Minun korviini tarttui, että ensisijainen tavoite on jatkaa Venäjällä, mutta ei samassa seurassa, jonka tarjouksen on jo hylännyt. Mikäli ei onnistu, niin Tappara on kakkosvaihtoehto. Huhuttu KHL-Jokerit ei houkuta.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1421 : Huhtikuu 01, 2014, 03:37:09 »
Tuukka haluaa sopimuksen KHL seuraan joka voisi menestyä. Ja jos ei saa sopimusta KHL:ään niin tulee Tapparaan ensi kaudeksi. MM-kisojen jälkeen tiedetään missä pelaa!

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1422 : Huhtikuu 01, 2014, 09:23:35 »
Ellen ihan väärin nähnyt, niin hiippaili Hakametsässä Tapparan verkkareissa tänään aamulla.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1423 : Huhtikuu 01, 2014, 11:11:24 »
Ellen ihan väärin nähnyt, niin hiippaili Hakametsässä Tapparan verkkareissa tänään aamulla.
Eiköhän Tuukalla Tappara-vermeitä riitä vaikka mökkihommiinkin. Ei mitään kerro verkkarit.
Tervetuloa takaisin koska tahansa.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tuukka Mäntylä
« Vastaus #1424 : Huhtikuu 01, 2014, 11:21:45 »
Soosi, missä vihjaisin verkkareiden kertovan jostain jotain? Ja onhan tuo Tapparan pelaaja tänäkin päivänä. Vähän sen näköisenä pyöri Tapparan varastokopin suunnallta, että olisiko ollut jäälle menossa. Kenties Mikki on löytänyt Liigan säännöistä jonkun porsaanreiän, että Tapparan sopimjuspelaajana Mäntylä voi pukea Lukko-sarjaan :)
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!