Lainaus huhuketjusta 2014–15:
Ei tee mun mielestä yhtään vähempää Tapparan miestä vaikka KHL:ää pelaisikin jokereissa. Sinänsä sama missä joukkueessa se siellä pelaa.
Kunhan liigassa on vain Tappara. Ja se, että Tuukka haluaa tehdä eläkepäiviksi rahaa ei mun mielestä ole mitenkään kohtuutonta.
Kyllä Tuukka sen verran paljon on tälle seuralle antanut,että on ansainnut nuo vuodet KHL:ssä. Muistetaan kuitenkin,että viimekaudella Tuukka veti talkoilla alkukauden täällä.
Musta Linden #16 on ihan oikeilla jäljillä. Jääkiekko on kuitenkin näiden ukkojen työ, ammatti, tapa tehdä rahaa. Sen on tultava ammattilaisella ennen jääkiekkoseuraa ja joukkuetta, koska hyvät pelaajat ei millään maila- ja hyvän mielen -palkalla pelaa. Jääkiekkoilijan ura on kuitenkin suht lyhyt, jos vertaa normaaliin työuraan. Kaikki entiset jääkiekkoilijat ei voi olla uran jälkeen valmentajia.
Uran ohessa voi sitten hakea uusia kokemuksia jääkiekon tarjoamin mahdollisuuksin, kuten pelata ainoassa suomalaisjoukkueessa Venäjän sarjaa.
Seurauskollisuus ei ole enää tässä avoimessa maailmassa mikään itsestäänselvyys, silti mielestäni Tuukka on uskollisuutta osoittanut aika suuria määriä. Toivoisin, että mahdollisimman moni osaisi laittaa itsensä vaikkapa Tuukan tilanteeseen ja miettisi, miten itse tilanteessa tekisi. Toki valtaosa varmaan ei tuossa tilanteessa olisi, vaan pelaisi minimipalkalla Tapparassa, koska seura on kaunein, fanit parhaat ja halli kuin Nasan valmistama.
Liiga on ainakin itselleni se tärkein sarja, eikä muita sarjoja tule seurattua kuin todella etäisesti. Minulle on oikeastaan aivan sama, missä ulkomaan sarjan joukkueessa kukakin tapparalainen uraansa edistää. Jos Mäntylä ei Liigassa pelaa ensi kaudella, on aivan sama onko Tuukan joukkue Jokerit tai se, mikä se tälläkin hetkellä on. Tuukka on tervetullut takaisin niin kauan kun ei edusta Suomen pääsarjassa muuta joukkuetta kuin Tapparaa.
Myös Remulus osaa käsitellä asiaa asiallisesti.