Nyt kun hyökkäyksessä on näitä tryout miehiä: Hughes, Pyymäki, Junnila ja Koskinen niin itse antaisin kyllä jatkoa kaikille muille paitsi Hughesille. Jos nyt Ryhänenkin on palaamassa kohtapuoliin tositoimiin niin ei Hughesille löydy mitään käyttöä. Junnila on vähän kuin Saviano eli pieni mutta sähäkkä ja taisteleva pelaaja. Minä ainakin tykkään joten jatkakoon. Pyymäki taas on loistava puolustavana hyökkääjänä ja on pelannut loistavaa alivoimaa joten jatkoon. Koskinen on yllättänyt ainakin minut positiivisesti. En odottanut ihmeitä, ja nyt on tullut jo 2 maalia. Muutenkin tekee töitä myös puolustussuuntaan ja menee rohkeasti laita kahinoihin ja omaa hyvän tasapainon, joten hänkin saisi minun puolestani jatkaa.
Minuakin tietenkin harmittaa Gorenin lähtö, mutta uskon, että Tappara saa hänet korvattua suht hyvin eli hyökkäysketjut Gorenin lähdön jälkeen voisivat olla jotain tämän tyylistä:
Nieminen - Lehterä - Enlund
Junnila - Ryhänen - Lucenius
Koskela - Ojanen - Peltola
Pyymäki - Koskinen - Strömberg
Lähde ja Peltonen saavat paikata loukkantumisia ja kun Kangasniemi palaa niin sentteriosastolle on jo liikaa miehiä.
Ei tuo miltään pahalta näytä. Yksi Gorenin tason laituri (heikompikin riitäisi) tekisi tuosta jo sellaisen millä voitaisiin olla mitalikannassa.