Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (197/220) > >>

Calzo:
Itse en luovuta, ja toivon, ettei joukkuekaan. Joukkueelta, ja sen johdolta, vaaditaan nyt uskoa ja ennenkaikkea tekoja. Ja sen verran hyvä perusta on kuitenkin olemassa niin että kunhan vain uskoo tekemiseensä niin homma kääntyy. Ei ole myöskään liikaa vaadittu kannattajilta, eli hiukan enemmän malttia, oikeaa kannustusta myös vaikeina hetkinä eikä välitöntä ovien sulkemista. Pohjalla käynti saattaa joskus olla uuden alku. Hallille huutamaan kaikki. Ei homma saa kannattajillakaan niin mennä, että sinne tullaan vaan katsomaan 5 ottelun voittoputkia. Väitän että nyt hommaa mitataan oikein kunnolla, sekä joukkuetta, mutta myös todellisia kannattajia. Tsemppiä.

gatecrasher:
No itsekin olen perjantaina tulossa paikalle, ei tässä mitään olla vielä hävitty. Mutta haluaisin nähdä Tapparan, joka pelaa betonoitua oman puolustusalueen peliä, hyökkää aktiivisesti ja vauhdilla, pelaa liikkuvaa ylivoimaa ja agressiivista alivoimaa. S**tana, lopettakaa se hiihtely ja seisominen, ja alkakaa pelaamaan. Toi pitäis olla mahdollista vaikka kiekkokontrollia toteutettaisiinkin.

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: Calzo - Lokakuu 21, 2012, 17:12:13 ---Ei ole myöskään liikaa vaadittu kannattajilta, eli hiukan enemmän malttia, oikeaa kannustusta myös vaikeina hetkinä eikä välitöntä ovien sulkemista. Pohjalla käynti saattaa joskus olla uuden alku. Hallille huutamaan kaikki. Ei homma saa kannattajillakaan niin mennä, että sinne tullaan vaan katsomaan 5 ottelun voittopukia. Väitän että nyt hommaa mitataan oikein kunnolla, sekä joukkuetta, mutta myös todellisia kannattajia. Tsemppiä.

--- Lainaus päättyy ---

Okei, eli kannattajan pitää niellä sontaa niin paljon kuin kurkusta alas vaan ikinä menee samalla kun joukkue voi tusata pari miljoonaa kaudessa taivaan tuuliin vain saapumalla paikalle tekemättä mitään sen rahan eteen? Johan tässä kohta kymmenen vuotta ollaan tultu paikalle kannustamaan joukkuetta saamatta juurikaan vastinetta rahoille, varsinkaan viime kausina. Onko siis niin että vain kannattajilla on velvollisuuksia joukkuetta kohtaan, mutta joukkueella ei kannattajia kohtaan? Onko se kannattajilta liikaa pyydetty, jotka kuitenkin vuodesta toiseen homman rahoittaa, saada joskus nauttia hyvästä joukkeesta, taistelusta, asenteesta ja jopa, uskallanko toivoa, voitoista?

Ekku#73#:
Kyllä se nyt vaan on niin että pari änärimiestä on pakko hankkia muuten ei nykytila
muutu eikä ainakaan parane. Sitten minäkin tulen halliin vaikkei ne mua kaipaa kunhan
aitiot on täynnä.

Rouhija:
Hemuli vei jalat suustani. Hyvää tekstiä. Kyllä joukkueen täytyy ansaita se kannustus myös. Mehän heidän palkkojaankin maksetaan. Pohjalta tosiaan alkaa se uusi hyvä. Mutta montako vuotta siellä pohjalla on sitten oltava? Joukkue voi hävitä, mutta häviö pitää tulla taistelun jälkeen eikä ottelun mittaisen hiihtelyn. En mä viitsi huonoa leffaakaan toista kertaa vuokrata.

Päästähän tuo varmasti on joukkueella kiinni. Mitä enemmän tässä vielä hävitään sitä varmempaa on, ettei joukkue tämän kauden aikana muutu voittajaksi. Ei se itseluottamus parane ihan muutamalla voitolla jos koko alkukausi otetaan pataan. Olisi ollut tärkeää alkukauden muutaman tiukan pelin voittaminen. Ei tässä nyt vielä hätää ole, mutta ei ole helppo sarjaohjelmakaan. Jyppiä ja Lukkoa heti vieraissa ja kotona kerho, jossa on ollut paljon taistelevampi ilme kuin Tapparassa.

Mä haluan että joukkue taistelee ja näyttää tunteensa. Kävi miten kävi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta