Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (8/220) > >>

JARPPARA:
  Nyt ottaa päähän! Ilmeisesti halutaan, että meikäläisen kaltaiset sällit eivät käy ensi kaudella hallissa. 9.n tappiota ja monet odottivat muutoksia tämän johdosta, mutta Leinonen teki Ilvekset!
 Ensi kaudella en enää suostu maksamaan siitä. että saan paikan päällä hallissa itseni pahalle päälle ja tiedän, että meitä on monta. Aika moisen porukan saavat koota junnukoutsien ympärille, että saavat kausikortteja myytyä uudelle kaudelle.
 Tappara tuntuu olevan valmentajille suora tie päästä liigaan, kuten esim tämä Mattilan poika, jota järjestään haukutaan sisäpiirissä. Olen todella pettynyt, koska näiden herrojen näytöt eivät ole puhuneet jatkopestien puolesta! Tapparan budjetilla pitäisi pelata muusta kuin sijoista 10 - 14:sta.
 

Haukka21:
Jarppara sanoi tossa edellä kaiken oleellisen...

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: JARPPARA - Helmikuu 26, 2010, 15:48:22 ---
Tapparan budjetilla pitäisi pelata muusta kuin sijoista 10 - 14:sta.
 

--- Lainaus päättyy ---

Tappara pelaa tällä hetkellä suorasta playoff paikasta...

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 27, 2010, 22:07:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JARPPARA - Helmikuu 26, 2010, 15:48:22 ---
Tapparan budjetilla pitäisi pelata muusta kuin sijoista 10 - 14:sta.
  

--- Lainaus päättyy ---

Tappara pelaa tällä hetkellä suorasta playoff paikasta...

--- Lainaus päättyy ---

Edellisiin 9 otteluun Tappara ei ole kyllä pelannut mitään eikä mistään. Katotaan viimeiset 9 ottelua,joko sieltä saapuisi jääkiekkojoukkue pitkästä aikaa kaukaloon ja alkaisi pelata.

JARPPARA:
  Täällä aika usein meikälle ja ikätovereilleni kuittaillaan, että nyt on nykyaika eikä voida elää menneessä, mutta on niin turhauttavaa todeta, että mitäs minä sanoin. Tapparan budjetti on edelleenkin 5-7 sijoilla ja näillä satsauksilla voidaan odottaa parempaakin menestystä.           .Joukkueessa pitää olla hyvä valmentaja ja sen jälkeen loistava maalivahti, tästä lähtee joukkueen rakentaminen! Mielenkiintoista seurata minkälaisia pelaajia Tappara saa houkuteltua tuleville kausille ja ennen kaikkea katsojia? Tämä vuosikymmen alku muistuttaa pelottavan paljon lähes koko 90-lukua ja samoin myös 2003-2005 aikaa kun edellinen M Saarinen johti joukkuetta.  Pakko myöntää, että kun kokenut aika monet  menestys kaudet niin odotukset ovat aina kovat, mutta ei pirukaan siedä jatkuvaa alisuorittamista. Jossain on vikaa, jos esim paikallispelit hävitään lähes poikkeuksetta älyttömän huonolla pelillä(asenteella).
 Täällä joku kaipaa neuvoja näihin ongelmiin, mutta minä olen ollut yksi niistä joka maksaa palkkaa näille asiantuntijoille, jotka oikein itse haluaa valmentajaksi, joiden tehtävä on luoda toimiva pelitapa ja saada jätkät kiipeen vaikka puuhun perse edellä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta