Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (60/220) > >>

Myrrä70:
Jotain kai meidän fanienkin on pakko tehdä, ei tätä voi katsoa enää yhtään pidempää. Kuten aiemmin sanoin olisin mieluummin nähnyt siirtoikkunan alla liikettä poispäin kuin sisään, mutta taitaa meidän kauppatavara olla niin paskaa että kelleen kelvannu. Turhakkeiden kaupalla olisi saatu tilaa junnuille ja täten pohjaan lujuutta. Ihan turha edes yrittää tältä kaudelta muuta kuin siististi sarjapaikan turvaaminen. Sääleihin ei edes kannata yrittää muita naurattamaan.

Se että mitä nyt voisi tehdä, tuossa muutkin ovat ehdotelleet adressia, netissä sen saa nopeasti kerättyä kunhan joku asialle vihkiytynyt ryhtyy toimeen. Sitten kun nimiä on tarpeeksi niin asiallinen delegaatio toimistolle ja paperia Leinoskan kouraan, samalla voisi kysellä vähän rahoilleen vastinetta.

Itse olen jo niin kyllästynyt että olisin valmis jopa oman pelipaitani lähettämään Mikolle, kun ei enää itse kehtaa päälle pukea.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Helmikuu 01, 2011, 09:37:26 ---...Olisiko mitään järkeä?

--- Lainaus päättyy ---

Vaikea kysymys. Jos sinne nyt joku virallisen Fan Clubin-johtojäsen menee keskusteleen niin uskompa että hallitus ja Leinonen pääsisivät sokerit munkkikahveista suupielissä pois tapaamisesta ja uskovat että seuraa on johdettu ja rakennettu hyvin. Joten oikeiden henkilöiden valitseminen tuonne olisi hyvin hankalaa, varmasti jokainen haluaisi olla paikalla.

Olen ollut jonkun aikaa Italiassa ja seurannut maan pääsarjaa futiksen puolelta vuosikausia, täten myös kannattajien "ultra"-kulttuuri on hiukan tuttua. Siellähän homma meni käytännössä jo siihen että fanit pyörittivät seuraa ja pelaajakauppoja koska heitä pelättiin. Se meni liiallisuuksiin mutta ei meillä Suomessa ja varsinkaan Tapparassa olisi tälläisestä pelkoa. :D Se minkä voisin heiltä tartuttaa meihin on se että paskaa he eivät niele ja jos ei miellytä niin se myös näkyy ja kuuluu katsomossa. Protestit tyliin lakana näkyville ja osa C-katsomosta tyhjäksi esim. 2min ajaksi on näin alkuun näkyvä ja hyvä protesti. Siinä ei kukaan vahingoitu ja saisi huomiota varmasti.

Tekikös muuten Ilveksen osasto juuri tuolla minun ehdottamalla tavalla viime kaudella?




Lare:
En tarkoittanut tuolla viittauksella järjestäytyneisiin kannattajiin sitä, että joku virallisen Fan Clubin edustaja tuonne välttämättä menisi, koska heillä on kuitenkin sitä kautta varmasti jonkinlainen side seuran johtoon. Ihan selvennykseksi tuohon viestiin, en tiedä saiko tuosta jutustani sellaisen kuvan.

En tiedä onnistuisiko tuollainen C-katsomon tyhjentäminen ihan täydellisesti, sillä en usko sieltä löytyvän tarpeeksi radikaalia porukkaa tälläisen laajamittaiseen toteuttamiseen. Ja kohtahan ei välttämättä edes huomaakaan koko ulosmarssia kun penkit on jo muutenkin tyhjillään  :) Toki jos tähän toimintaan löytyisi puuhamiehet, jotka myös selventävät esimerkiksi medialle marssin tarkoituksen, niin en minä mitenkään totaalisesti tuota ajatusta tyrmäämään ala.

Mutta siinä olet coly oikeassa, että on hyvin hankala valita oikeat henkilöt tuollaiseen mahdolliseen tapaamiseen. Eikä sinne tietysti millään järkyttävällä delegaatiollakaan oikein kannata mennä. Mun mielestä tällainen idea kuitenkin toimisi paremmin kuin pelkkä adressi. Vielä parempi vaihtoehtohan olisi, kuten Myrrä70 tuossa jo edellä hieman viittasikin, kerätä jonkinlainen nimilista ilmaisemaan tyytymättömyyttään ja esitellä tuo lista sitten tuon mahdollisen kyselytunnin yhteydessä. Tulevat vuodet olisi vielä mahdollista pelastaa, mutta nyt pitäisi oikeasti alkaa toimimaan ja esittää huoli toiminnasta ennen kuin on liian myöhäistä. Itseäni ei henkilökohtaisesti oikein kiinnostaisi tehdä tästä 2010-luvusta uutta 90-lukua.

Keitäs täällä nyt sitten olisi näitä poliittisen kriittisiä henkilöitä, jotka uskaltaisivat haastaa johtokunnan uskottavasti ja korrektisti, mutteivat kuitenkaan osta jokaista mahdollista vastavetoa?

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Helmikuu 01, 2011, 12:06:45 ---En tarkoittanut tuolla viittauksella järjestäytyneisiin kannattajiin sitä, että joku virallisen Fan Clubin edustaja tuonne välttämättä menisi, koska heillä on kuitenkin sitä kautta varmasti jonkinlainen side seuran johtoon. Ihan selvennykseksi tuohon viestiin, en tiedä saiko tuosta jutustani sellaisen kuvan.

Keitäs täällä nyt sitten olisi näitä poliittisen kriittisiä henkilöitä, jotka uskaltaisivat haastaa johtokunnan uskottavasti ja korrektisti, mutteivat kuitenkaan osta jokaista mahdollista vastavetoa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei saanut tuollaista kuvaa. Tarkoitin vain että haluaisiko johto juuri nimenomaan tavata sellaista kannattajaa joka ei ole kuitenkaan jäsen missään fanijärjestossä. Tuossa pääsisi johto helposti pakoon ko. tilannetta. Tai riippuu tietenkin kuinka moni näistä kriittisistä hemmoista täällä palstalla kuuluu jäsenenksi tuohon Fan Clubiin? Niiden pitäisi nostaa käsi pystyyn, itse en ainakaan ole enään vuosiin kuulut.

Vaikea sanoa kuka on, tuohonin varmaan tarvittaisiin jonkin sortin äänestys. Ainakin nimim. "tmst" voisi haistella tekstien perusteella aika suorat sanat päin naamaa joten häntä ei sinne uskalla päästää! :D

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 01, 2011, 12:59:05 ---Ei saanut tuollaista kuvaa. Tarkoitin vain että haluaisiko johto juuri nimenomaan tavata sellaista kannattajaa joka ei ole kuitenkaan jäsen missään fanijärjestossä. Tuossa pääsisi johto helposti pakoon ko. tilannetta. Tai riippuu tietenkin kuinka moni näistä kriittisistä hemmoista täällä palstalla kuuluu jäsenenksi tuohon Fan Clubiin? Niiden pitäisi nostaa käsi pystyyn, itse en ainakaan ole enään vuosiin kuulut.

Vaikea sanoa kuka on, tuohonin varmaan tarvittaisiin jonkin sortin äänestys. Ainakin nimim. "tmst" voisi haistella tekstien perusteella aika suorat sanat päin naamaa joten häntä ei sinne uskalla päästää! :D

--- Lainaus päättyy ---

Kukas julkisuuden henkilö se olikaan joka totesi, "Pelkkä suunsoitto on hyödytöntä, aina pitää olla perustelu"...

Tosiasia on kuitenkin se, että tuskinpa johto haluaa tavata tai kuunnella jos tuonne mennään päätä aukomaan. Fan Clubiin kuulumisella ei ole mitään tekemistä kriittisyyden tai minkään muun kanssa. Jo siihen liittymisellä tuet tiettyjä juttuja aivan kuten tuet kun ostat kausikortin peliin. Kaikista eniten ottaa päähän ne naukujat jotka katsovat 2-3 peliä kaudessa ja voi ku menestystä ei tule niin sitten itketään että kyllä dappara on paska.

Omalla nimellä yleisönosasto kirjoitus? Yksi tapa ottaa kantaa asioihin. Miksei lähetä avointa kirjettä vaikka 50 palstalaisen puolesta joukkueelle (osoittakaa vaikka suoraan Leinoselle) ja perustelkaa kantanne ja näkemyksenne? Aivan turhaa täällä on arpoa ku menee ja mitä tekee, kaikki ovat nimimerkkien takana enivei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta