Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (59/220) > >>

Justjoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Helmikuu 01, 2011, 07:19:00 ---Mä vaan toivon, että tää kausi oli ns.välikausi ja ens kaudelle tulee kova nippu! Toivon, että näin on! Jos ens syksynä, sikäli kun vielä sm-liigaa pelataan, lähetään pelaileen vastaavalla kokoonpanolla, niin siinä kohtaa vetää todella hiljaseks. Ei sillä etteikö tää meininki nyt vetäis hiljaseks, mutta pakko uskoo tähän valikausi-teoriaan, pakko... :(

--- Lainaus päättyy ---

No, jaa välikausi voisi olla jotain, missä omia junnuja ajetaan sisään oikein urakalla (Ilves). Ketä me ollaan ajettu sisään...?

tmst:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Helmikuu 01, 2011, 07:19:00 ---Mä vaan toivon, että tää kausi oli ns.välikausi ja ens kaudelle tulee kova nippu! Toivon, että näin on! Jos ens syksynä, sikäli kun vielä sm-liigaa pelataan, lähetään pelaileen vastaavalla kokoonpanolla, niin siinä kohtaa vetää todella hiljaseks. Ei sillä etteikö tää meininki nyt vetäis hiljaseks, mutta pakko uskoo tähän valikausi-teoriaan, pakko... :(

--- Lainaus päättyy ---

Toi on just sitä nöyristelyä ja muniin puhaltelua mikä koko Tappara leiriss on vialla. Eiköhän meillä oo ollut tässä jo kolme "välikautta" vai menikä kaks edellistä teidän mielestä putkeen`?

Lare:
Ja ihan heti kärkeen selvennykseksi, että tämä teksti ei ole kirjoitettu siltä pohjalta, että mua harmittaa kun ketään ei enää tälle kaudelle hankittu.

Nyt pitäisi oikeasti TOIMIA! Tapparalla on eniten järjestäytyneitä kannattajia Suomessa, ja muutenkin erittäin laaja kannatuspohja, joten mun mielestä olisi aivan paikallaan, että jotain myös tehtäisiin. Mun puolesta ei tarvitse mitään ulosmarsseja alkaa järjestämään, mutta edes joku samankaltainen informaatiotuokio, mitä Ilveksellä viime kaudella, eli hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja muutaman fiksun ja asioista perillä olevan (en laske itseäni tähän kastiin, mutta täältä löytynee jokunen) kannattajan kanssa keskustelemaan ja vaihtamaan mielipiteitä. Voi olla, että vastauksiksi tulee samaa "kuuden joukkoon" -liirumlaarumia kuin aina ennenkin, mutta ainakin siinä vaiheessa viimeistään toimistolla huomattaisiin, että nyt ei ihan putkeen hommia vedetä, kun kannattajilta pamahtaa pöytään välikysymys.

Ainakaan minulle ei ole tällä hetkellä ihan selvää, että mihin tätä laivaa ollaan ajamassa, joten olisiko kannattajien aika toimia ennen kuin on liian myöhäistä? Itseäni kiinnostaa ainakin liikevaihdon kasvun pysähtyminen ja seuran putoaminen taloudellisesti muutamassa vuodessa alempaan keskikastiin huolimatta suuresta talousalueesta. Lisäksi ihmetystä herättää myös liike-elämässä tai muuten mainetta niittäneiden entisten starbojen - joita muuten riittää - puuttuminen seuran toiminnasta. Esimerkiksi jo esille otettu Timo Susi olisi varmasti hyvä lisä vaikkapa hallituksen kokoonpanoon, vaikka toki on myönnettävä, että eipä ketään voi toimintaan pakottaa: mutta onko edes kysytty?

Kriittisiä, mutta perusteltuja kysymyksiä, sekä keskustelua hyvässä hengessä, ja jotain järkevää voitaisiin jopa saada aikaiseksi. Toimistolla joku saattaa joskus lukeakin tätä palstaa, mutta juttuja ei varmasti oteta samalla tavalla netistä luettuina kuin kasvokkain esitettyinä.

Olisiko mitään järkeä?

iroj:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Helmikuu 01, 2011, 07:19:00 ---Mä vaan toivon, että tää kausi oli ns.välikausi ja ens kaudelle tulee kova nippu! Toivon, että näin on! Jos ens syksynä, sikäli kun vielä sm-liigaa pelataan, lähetään pelaileen vastaavalla kokoonpanolla, niin siinä kohtaa vetää todella hiljaseks. Ei sillä etteikö tää meininki nyt vetäis hiljaseks, mutta pakko uskoo tähän valikausi-teoriaan, pakko... :(

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti tämä ei ole mikään välikausi.
Tästä kaudesta tulee tappiota joten milläköhän eväillä ensi kaudeksi kootaan kova nippu?
Onko Tappara houkutteleva joukkue pelaajille (siis muille kuin juniorilupauksille joilla on vaikeuksia saada peliaikaa omassa joukkueessaan)?
Onko Tappara houkutteleva joukkue sponsoreille ensi kaudeksi?
Hirvonen on houkuttelevampi nimi pelaajille kuin kesäharjoittelija Mattila (ainoa edistys viime kesästä) mutta saako hän houkuteltua pelaajia yhtä hyvin kuin Rautakorpi?

Jos joku viitsii niin voisi vaikka ruveta kokoamaan addressia joka lähetetään hallitukselle.
Kun osakeyhtiössä asioita hoidetaan pidemmän aikaa huonosti niin toimitusjohtaja vaihtuu (paitsi Tapparassa).
Ilveksessä tehtiin muutos viime kauden jälkeen ja nyt seura on noususuunnassa ja pärjää kohtuullisen hyvin harvinaisen halvalla joukkueella.

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Helmikuu 01, 2011, 09:20:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Helmikuu 01, 2011, 07:19:00 ---Mä vaan toivon, että tää kausi oli ns.välikausi ja ens kaudelle tulee kova nippu! Toivon, että näin on! Jos ens syksynä, sikäli kun vielä sm-liigaa pelataan, lähetään pelaileen vastaavalla kokoonpanolla, niin siinä kohtaa vetää todella hiljaseks. Ei sillä etteikö tää meininki nyt vetäis hiljaseks, mutta pakko uskoo tähän valikausi-teoriaan, pakko... :(

--- Lainaus päättyy ---

Toi on just sitä nöyristelyä ja muniin puhaltelua mikä koko Tappara leiriss on vialla. Eiköhän meillä oo ollut tässä jo kolme "välikautta" vai menikä kaks edellistä teidän mielestä putkeen`?

--- Lainaus päättyy ---
No eihä ne menny! Niinkun sanoin, niin kyllä tää homma hiljaseks vetää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta