Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan nykytila - Mitä me oikeasti halutaan?

<< < (42/220) > >>

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Kolme Seppää - Tammikuu 14, 2011, 10:02:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Tammikuu 13, 2011, 22:29:23 ---Toissa syksynä, ei viime syksynä.

--- Lainaus päättyy ---

No, tässähän elellään vielä vähän lumisempaa loppusyksyä...  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Näin ajattelin itsekin, viime syksyn olisin voinut tulkita viime kauden syksyksi, mutta pitäähän sitä aina peilata olevansa tarkka lukija ja ... jokainenhan puuttuu sihen mihin pystyy, minä ehkä sitten pilkun ja pisteen paikkoihin jne.  ;)

tmst:
Ketjun otsikko voisi myös olla "mitä hallitus oikeasti haluaa". Tällä hetkellä rahaa.
Kuka katsoi Tappara-Kärpät matsin urholta? Leinonen oli haastateltvana ja jälleen kaveri vastasi kutakuinkin näin "En mä noista sijoituksista oikeen tällä hetkellä välitä, olishan se kiva päästä suoraan playoffeihin ja siellä paripeliä ettei ihan suoraan tiputtais" siis mitä HELVETTIÄ? Miksi meidän TJ jonka pitäisi olla se valmentajasta ylempi kaveri ainakin tässä joukkueessa lähtee sanomaan tollasta suorassa lähetyksessä? Ymmärrän sen, että tällä hetkellä seuran tavoitteet ovat enemmän taloudelliset kuin urheilulliset.

Tosin kukaan hallituksesta ei vaan ole tajunut sitä että urhelilullisessa tavoitteen haussa tulee toi talous mukana automaattisesti. Mutta tämä kun ei toimi toisinpäin.

Ol

jukka823:
Niin onhan se aika tylyä,et on suhteellisen sama miten menestyy!!Tuntuu et se on pääasia,ettei karsita muuten aivansama!!Kyllä mun mielestä Tappara on tehnyt pahasti jotain väärin.Ei ilveksellä ole yhtään nimekkäämpi porukka ja hallissa järjestään 5000 katsojaa!!Toi kysymys mitä me oikeastaan halutaan.?Uskallan väittää et tämän sivuston porukasta 99,9%haluaa menestystä!Mitä hallitus haluaa??Rahaa?Ja eikös se liike-elämässä ole niin et ei voitto vaan murskavoitto(tarkoitan rahallisesti)..Sitten ihmetellään et miks ihmiset kulkee naama norsunvituilla!!Itse olen kannattanut Tapparaa 23vuotta ja jotenkin tuntuu siltä,että huonosti on asiat..Esim..Mitä toi valmentaja ruletti on?Miks huiput ei pysy joukkueessa?Riittääkö kausi/kauden jälkeen säälit?Tietääkö kukaan paljon oli yleisö keskimäärät 2000-luvun alussa?Ihme jos ei olla tiputtu siittä..Se on vaan niin karua et yleisö/kannattaja haluaa nähdä menestyvän joukkueen.Jos kausiin lähdetään sillä asenteella,et ollaan nyt vaikka sijalla 9 ni hyvä on.Se puhuu jo mun mielestä Leinosta vastaan..En tiedä,mut ois hyvä jos jotain alkais tapahtuun.Enkä MOLLAA faneja mut tälläkaudella halli on ollut kerran täynnä sekin oli Jannen paidan kattoon nosto!Täytyykö aina olla jotain helvetin suurta,et porukka saa hilattua itsensa halliin??Pelsu-pelin 3300 ja risat ni ei helvetti..

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Tammikuu 16, 2011, 20:23:57 ---Tietääkö kukaan paljon oli yleisö keskimäärät 2000-luvun alussa?Ihme jos ei olla tiputtu siittä..Se on vaan niin karua et yleisö/kannattaja haluaa nähdä menestyvän joukkueen.
--- Lainaus päättyy ---

Tapparan yleisömääräthän näkyy täältä.


--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Tammikuu 16, 2011, 20:23:57 ---Enkä MOLLAA faneja mut tälläkaudella halli on ollut kerran täynnä sekin oli Jannen paidan kattoon nosto!Täytyykö aina olla jotain helvetin suurta,et porukka saa hilattua itsensa halliin??Pelsu-pelin 3300 ja risat ni ei helvetti..
--- Lainaus päättyy ---

Halli oli kyllä täynnä tässäkin pelissä. Itse asiasta olen silti samaa mieltä.

Tuossa yleisökeskiarvoja koskevassa sivussa on muuten muutama hauska juttu:
- viimeisellä SM-sarjakaudella Tapparan kotipelien yleisökeskiravo oli 6430 mutta seuraavalla kaudella SM-liigan käynnistyttyä 5151.
- Tapparalle menestyksekkäällä 80-luvulta keskiarvot olivat 3600 - 5680.
- Vähemmän menestyksekkäällä 90-luvulla vastaavat arvot vaihtelivat välillä 4862- 6278.
- Viimeisimmän mitalin tuoneella kaudella (alle kolme vuotta sitten!) yleisökeskiarvo oli 5712.

Tuosta herää heti muutama ajatus:
- Näyttäisi siltä, että katsojamäärät eivät ole laskeneet lineaarisesti vuosikymmeniä, kuten joku aina joskus väittää. Hyviä ja huonoja kausia on ollut aina.
- Katsojamäärät ovat olleet välillä korkeita huonosta menestyksestä riippumatta ja päinvastoin.
- Tuntuu uskomattomalta, että vajaa kolme kautta sitten keskiarvo oli tuo 5712 - tänään se on tätä.

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Tammikuu 16, 2011, 21:20:24 ---- Tuntuu uskomattomalta, että vajaa kolme kautta sitten keskiarvo oli tuo 5712 - tänään se on tätä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kuitenkin aika mielenkiintoinen seikka, kuten on muutaman kerran mainittu, että Tappara on toiseksi kiinnostavin vierasjoukkue liigassa. Edelle kiipii vain Narrit. Tämä pitäisi saada siirrettyä myös omaan pyhättöömme!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta