Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Uusi monitoimihalli?

<< < (51/57) > >>

mk80:
Ensinnäkin olen ehdottomasti uuden monitoimihallin kannalla... nyt vaan näyttää siltä, että sellasta ei kukaan saa aikaseks (huono taloustilanne jne.)
Mä en lähtis lähestyyn halli asiaa muulta suunnalta kuin vain jääkiekosta. Kyllä Tampere ansaitsisi ihan kunnon areenan missä voisi järjestää kaikkea muutakin kuin jääkiekkoa. Nyt kaikki konsertit esimerkiksi keskittyy vain Helsinkiin. Uuden areenan myötä niitä voisi saada sisempäänkin suomeen ja tämä tietäisi tietysti tuloja myös Tampereen alueelle. Areenan paikka on ehdottomasti oltava keskustan tuntumassa, hyvien kulkuyhteyksien varrella (en ota kantaa onko se oikea paikka juuri se kansipaikka). Turussa on nähty kuinka perseelleen valittu paikka toimii.. halli nököttää tyhjänä suurimman osan ajasta.
En voi tajuta miksi Hakametsä on niin rakas paikka monelle.. joo, tottakai onhan sillä hieno historia jne. Mutta koittakaa nyt myöntää, että se on jo 50 vuotta vanha!!! Siitä ei saa enää toimivaa remonteilla tai peruskorjauksella. Ihmisten vaatimukset on muuttuneet, lait on muuttuneet jne. Ja kaiken lisäksi rakentamistavat, materiaalit ja suunnittelu on muuttunut siten että uusi vain toimii paremmin. Varmasti joukkueetkin olisivat tyytyväisiä kun saisivat uudet pukukoppi kompleksit jotka on suunniteltu nykypäivän vaatimuksiin.
Hakametsän käytävät on tukkoiset, niitä vaan ei saa enää mitenkään toimimaan. Vessojen kapasiteetti ei riitä jne.

No teille Hakametsäläisille on kuitenkin helpotus, että uutta areenaa ei tule vielä moneen vuoteen. Nauttikaa nyt :)

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: mk80 - Tammikuu 18, 2015, 12:43:37 ---Hakametsän käytävät on tukkoiset, niitä vaan ei saa enää mitenkään toimimaan. Vessojen kapasiteetti ei riitä jne.

--- Lainaus päättyy ---
Käytävien toimiviksi saamisella ei ole kuin yksi este, eli museovirasto. Jos myyntipisteet siirrettäisiin käytäviltä "rakennusrungon ulkopuolelle" niin, että vain se asiakaspalvelu tapahtuisi käytävän puolelle, niin ruuhkat helpottaisivat paljon. Pitkien sivujen vessat toimivat oikein hyvin ja mitään suuria ruuhkia ei niissä ole oikein koskaan.

Siitä olen samaa mieltä, että uusi halli on tarpeen, mutta mitään paniikkia ei sen suhteen ole. Esitetty paikka on minusta loistava  sen kokonais hyödyntämisen kannalta. Toivottavasti saadaan homma pikku hiljaa liikkeelle.

Le GoaP:

--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Tammikuu 17, 2015, 23:23:47 ---Jaffalassa on ylivoimaisesti paras akustiikka, palvelut yms yms yms. uudelle ja kokemattomalle kävijälle voi tuottaa vaikeuksia mutta todellisuudessa kaikki toimii erinomaisesti, ihan sen takia kun halleilla on se 30 vuotta ikäeroa.

--- Lainaus päättyy ---

Se on kyllä totta, että konserteissa Jaffalan akustiikka toimii yllättävän hyvin, mutta käsittääkseni Narrien yleisö on taas valitellut liian dumppaavaa akustiikkaa. Ja Jatkoajasta löytyy pari keskustelua aiheesta, miten Hartwall-arenalla musaa huudatetaan jatkuvasti kuulovaurion rajoilla: http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/hartwall-arena.16651/page-40 http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/ottelut-ja-show.18006/page-43

Itse olen muutamaa Narrit- Tappara-peliä ja omia pelejä lukuunottamatta sivuuttanut Hartwall Areenan, eli nykyisen Hartwall Arenan ja lempinimeltään Jaffalan jääkiekon osalta. Ehkä enemmän olen käynyt konserteissa ja niistä ehkä sitten mielikuva tukkoisista käytävistä ja myyntipisteistä on tullut, kun muut ei koe niitä kiekko-otteluissa.

Jaffala on sijaintiinsa nähden liian suuri eli liian kaukana keskustasta ja HIFK saa jollain aikavälillä paljon käheämmän Gardenin melko lähelle keskustaa.

Joksu:
Yllätysveto - vuoden 2021 MM-kiekko tulossa Tampereelle.
"Näyttää aika hyvältä. Infoa aiheesta tulee lähiaikoina."

mk80:
Hiljasta on ollut uutisoinnin suhteen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta