Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Uusi monitoimihalli?

<< < (52/57) > >>

Kalumummo:
Antaa herrojen suunnitella. Itse ''uskon'' kun pytinki on pystyssä.

Gilbert 17:
Uuden monitoimihallin suurin ongelma tulee olemaan seisomakatsomoiden puute. Kun jo nykyiselläänkin joissain vaatimattomimpien vierasjoukkueiden peleissä ilman SO11-meteliä tunnelma olisi kuin pääsiäisyön messussa. Liigan yleinen tason nosto on tärkein asia, mieluummin katselisin hyvää ottelua Koulukadulla kuin tuubaa peliä huippuhallissa.

gatecrasher:
Tässäkin projektissa otetaan taas askel johonkin suuntaan, sitä en tiedä mennäänkö eteen- vai taaksepäin. Itse olen erittäin skeptinen Keskusareenan toteutumisen suhteen. Minkähänlainen yleisökapasiteetti tämän hetken suunnitelmissa on vai onko kaikki piirrustukset kumitettu?

AL: Tampere etsii tekijöitä monitoimiareenan ja kannen rakentamiseen

Calzo:
Keskusareena on Tampereen kaupungin kannalta jopa ykköshanke tällä hetkellä. Se on investointi tulevaisuuteen, luo työpaikkoja ja kiinnostavuutta kaupunkiin ja tuottaa kaupungille ison tulon. Hanketta ei pidä tarkastella pelkästään jääkiekon ja uuden hallin näkökulmasta, vaan nimenomaan monitoimihallina.
Asia pitää nähdä pidemmälle tulevaisuuteen. Jos nyt jäädään kyttäämään, aika ajaa vääjämättä ohi ja ollaan sitten ikään kuin "koulukadulla" ja täysin pihalla laajemminkin. Skeptikkoja riittää Suomessa (ja tälläkin palstalla), mutta juuri nyt on uudistamisen aika, ei joskus myöhemmin. NYT.

4_TRA:
Jäsen Calzon linjoilla, pysähtymisestä alkaa taantuminen. Kaupungille keskusareena on yksi kohde ratapihan alueen kokonaisuudessa, sinne olis tulossa muutakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta