Puhuin internetin keskustelupalstoista. Sisälukutaitoa kiitos. Tai no lukee se tuossa ihan selvilläkin kirjaimilla.
Myönnän virheeni. Luin toki tekstisi. Mutta enpä usko sitäkään, että internetillä tässä olisi ollut
merkittävin vaikutus. Yhtenä lisänä sopassa.
Ja jankaamistahan tämä on pienestä asiasta tässä maailmassa, jossa on isompiakin asioita. Ja tämä yksityiskohdista jankkaaminen on tainnut viedä keskustelun pois siitä mistä oikeastaan on kyse. Tässähän minä vain annan fanina "asiakaspalautetta". Monissa firmoissa nykyisin asiakaspalautteen käsittelyssä ollaan aika tarkkoja ja mieititään mietenkä siihen pitäisi reagoida. Yritään vastata positiivisesti ja kehittää yritystä palautteen perusteella.
Jospa ajatellaan, että minä suunnittelisin sijoittavani firmani rahoja sponsorina esim Tapparaan, niin kyllä minua kovasti kiinnostaisi, että kuinka paljon faneja sillä on SUomessa. Ajattelisin siten, että Hakamettässä käy tietty porukka, jotka näkevät/kuulevat siellä olevat mainokset. Mutta tuumisin myös, että kun yritän markkinoida firmaani koko Suomeen, niin pelkät Tamperelaiset fanit on vain osa kohderyhmää. (Vierashalleissa näkyy tietty peliasujen mainokset). Jatkaisin pohdintaani ja päättelisin, että paljon on sellaisia faneja, jotka seuraavat internetiä, lehtiä, kausijulkaisuja jne, mutta käyvät peleissa harvoin tai ei juusi koskaan. Joten minua kiinnostaisi kovasti se, että seuralla on paljon tyytyväisiä faneja ympäri Suomea, jotka seuraavat mitä Tapparassa tapahtuu. Uskoisin, että kun seura on suosittu ympäri Suomea, niin siihen kannattaisin sponsorointia kohdistaa. Ja ihmettelisin kovasti, jos minun palautettani fanina ei otettaisi mielellään vastaan.
Mutta lepo vaan. Jos Ippe joskus tavataan, niin tarjoan pizzat ja juomaa tämän kritiikin kyytipojaksi.