Havaitsin tässä ketjussa aikaisemmin, että moni muu minun lisäkseni kannatti Villen erityishuomiointia. Itse tällä erityishuomioinnilla tarkoitan vain sitä että Ville jätettäisiin pelaajien jäälletullessa viimeiseksi. Tämän kummemmasta jutusta ei ole kyse. Näin ollen ajattelin että siinä ei häviä mitään jos asiaa selvittelee ja kyselee. Olin ensin yhteydessä TFC:hen, ja sitte Tapparaan. Olin mielestäni hyvinkin oma-aloitteinen.
Te jotka nyt olette selkeästi Villen pientä huomioimista vastaan, niin perustelen miksi MINÄ olen sen kannalla.
1. Ville on Stanley Cup -voittaja, ja saman meriitin omaavia ei liiemmin SM-liigassa ole.
2. Ville on perus tapparalainen. Ei ole pelannut liigaa muualla kuin tapparassa (tämä on nykyliigassa mielestäni kunnioitettava meriitti).
3. Itse toivon että Ville voisi olla se pelaaja joka on ikoni Ojasen manttelinperijä, taistelun ruumiillistuma, pelaaja joka mielletään "Tapparaksi".
4. En voi uskoa että joku lehterä, vertala, grönvall, kangasniemi tai kukaan tämän hetken joukkueesta pahoittaisi mielensä siitä, että Villelle järjestetään tällainen oikeasti todella pieni huomioiminen. Se ei ole muilta pois.
5. Uskon että tällainen pieni spesiaalijuttu loisi varmasti halliin tunnelmaa, jota ainakin minä kaipaan sinne.
Mutta nämä ovat vain minun ajatuksiani, ja jos olet erimieltä niin ala paukuttaa mulle "jäähyjä" jos kiukuttaa.
Ja Gagarinille haluan vielä sanoa, että ei tämä tapparan mollaaminen näissäasioissa ole mitenkään vanhanaikaista. Kyllä olen kadehtien katsonut muissa halleissa alkushowta joissa esim. Zidlickyn paluu HIFK:hon, Tikkasen tulo Jokereihin ja Nickersonin paluu Ässiin on huomioitu juuri mainitsemallani tavalla. Ja nyt on ihan turha alkaa puhumaan siitä, ettei muitten ideoita pidä alkaa apinoida.