Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Täällä seurataan yleisömääriä 2008-2009

<< < (12/14) > >>

Jartsamies:
On totta, että Tappara on suositumpi maakunnissa. Itse asun Vammalan seudulla (n. 60km tre:lta lounaaseen) ja täällä suurin osa kannattaa Tapparaa ja Ilvestä todella harva. Ja tämä on käsittääkseni tilanne myös muualla.

Ja sehän tässä pitää huomioida, että Tapparalla on todella paljon faneja muuallakin kuin Pirkanmaalla, kun taas Ilveksellä ei niinkään.

Keyman:
Virallisia lukuja minulla ei ole, mutta käsittääkseni Tapparan Fan Club on ollut jäsenmäärältään ylivoimaisesti suurin vuosikausia. (Tähän voi varmaan Wille tai axe antaa jotain faktaa?)

Itse olen törmännyt siihen, että ilvesläiset ottavat joukkueeseensa liittyvän keskustelun järjettömän tosissaan ja tapparalaiset taas hieman rennommin. Parhaiten sen näkee siitä, että ilvesläiselle paikallispelitappio on paljon kovempi paikka kuin tapparalaiselle.

Väittäisin, että jos Suomen viisimiljoonainen kansa laitettaisiin riviin ja kaikilta kysyttäisiin suosikkijoukkuetta SM-liigasta niin Tappara veisi selvän voiton.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Keyman - Helmikuu 14, 2009, 01:49:39 ---Virallisia lukuja minulla ei ole, mutta käsittääkseni Tapparan Fan Club on ollut jäsenmäärältään ylivoimaisesti suurin vuosikausia. (Tähän voi varmaan Wille tai axe antaa jotain faktaa?)

--- Lainaus päättyy ---
Parhaimmillaan reilusti yli 3000 maksanutta jäsentä, enkä usko, että tämä kausi edes pahemmin niitä on vähentänyt. Aikoinaan 90-luvun alussa ilmaisen postituslistan nimiä taisi olla jotain 15000...

Muista fan clubeista ei tuohon määrään ole, mutta mitään reaaliaikaista tietoa minulla ei noista ole. Pari vuotta sitten Kärpät huiteli jossain 600 tienoolla, Jokerit taitaa mennä jossain 700 tienoolla, HIFK on niin outo lintu, että ei ole hajua, epäilen jotain 500 ja 700 välissä. Ilveksellä viimeisen mulle tulleen tiedon mukaan oli 250 jäsentä, mutta siitäkin on aikaa. Sitten JYP ja SaiPa paini reilusti alle sadalla. Tepsillä oli aikoinaan paljon, mutta jäsenyyden sai kun oli juniorina seurassa. Nykyään homma ei käsittääkseni mene niin. Mutta Turun tilanteen jokainen näki ennen risteilyäkin. Fanikatsomossa about 10 henkilöä.

Eihän nämä mitään valtionsalaisuuksia ole, mutta välillä on vaikea saada sitä oikeaa tietoa, mikä on virallinen jäsenluku.

Ojanen_8:
Näkikös joku sattumoisin eilisen pelin Jokkerit - Kärpät yleisömäärän?
Yleisöä oli vain 10996.  :o

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Helmikuu 14, 2009, 08:27:01 ---Tepsillä oli aikoinaan paljon, mutta jäsenyyden sai kun oli juniorina seurassa. Nykyään homma ei käsittääkseni mene niin. Mutta Turun tilanteen jokainen näki ennen risteilyäkin. Fanikatsomossa about 10 henkilöä.

--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni nyky-TPS ei omista edes Fan Clubia? Heillä on ainoastaan kannattaporukka Sissiryhmä joka ei kuitenkaan ole virallinen Fan Club.
Elokuu 2008: HC TPS hakee fanitoiminnan vetäjää / vetäjiä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta