Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Täällä seurataan yleisömääriä 2008-2009

<< < (13/14) > >>

tapsa34:
Nyt voi Fan Clubin jäsenyydellä lisätä Tapparan peliin yleisömäärää! Jäsen saa kaksi lippua yhden hinnalla otteluun tiedottaa Tappara.fi ;D

reimasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsamies - Helmikuu 13, 2009, 23:16:19 ---On totta, että Tappara on suositumpi maakunnissa. Itse asun Vammalan seudulla (n. 60km tre:lta lounaaseen) ja täällä suurin osa kannattaa Tapparaa ja Ilvestä todella harva. Ja tämä on käsittääkseni tilanne myös muualla.

Ja sehän tässä pitää huomioida, että Tapparalla on todella paljon faneja muuallakin kuin Pirkanmaalla, kun taas Ilveksellä ei niinkään.

--- Lainaus päättyy ---

no eiks Vammalassa kaikki oo kiinnostunu ekaks VAPSista ja sit vasta muusta. Vapsista hokee ainaskin kaikki mun tuntemat vammalalaiset ja sitten VALEPA(lentis) sitten vasta muista.

Mielestäni aika kova heitto, et maakunnissa Tappara suositumpi. Tollanen tarttee jonkinlaisen Gallup-tutkimuksen, muuten on sellainen sininen viiva sutaisu aiheesta.

Jude70:
Kyllä Tappara on erittäin suosittu muualla Suomessa.Itse olen syntyjään Etelä-Satakunnasta Säkylästä ja Tapparan kannatus oli erittäin suurta nuoruusvuosinani siellä.Voisin jopa väittää, että Tappara oli suosituin joukkue siellä.Kuitenkin Lukolla ja Ässillä oma kannattajakuntansa siellä maantieteellisistä syistä tietysti oli.Teimme silloin useita bussimatkoja Tapparan peleihin.Tänäkin päivänä tiedän paljon Tapparan kannattajia siellä.Vastaavasti ainoatakaan ilveksien kannattajaa ei vastaan ole osunut.
Tapparassa on se jokin, joka vetää puoleensa ja vie sydämen.
Vaikka Tappara pelaisi pelinsä Inarissa, niin yleisöä peleissä olisi...toisin kuin takkuturkeilla.

tapsa34:
5145 näyttää tällä hetkellä SM-liigan sivuilla Tapparan yleisömäärän keskiarvo. Tavoite taisi olla 5700? Aika paljon jäädään tavoitteesta. Eniten harmittaa tuo sijoitus ja surkeat kotipelit. Fan Clubin jäsen voi vielä tänään vaikuttaa hiukan yleisömäärään ottamalla kaverin mukaan Kalpa otteluun. 5 eur. on halpa hinta liigaottelusta.

FORTUNA:
Leinonenhan sanoi tässä taannoin, että vaikka yleisötavoite laahaa perässä niin hallin muu oheismyynti on kasvanut hyvin. Hyvä me, Restellin osuudet vain pienemmäksi... ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta