Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (303/345) > >>

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Fizz - Tammikuu 19, 2011, 00:13:07 ---Levoselle alettiin pelin loppupuolella huuteleen että "etkö sä rattijuoppo nää siellä kentällä mitään", vaikka pelissä ei varmasti kolmannessa erässä, eikä oikeastaan koko pelissäkään, koettu suurempia tuomarivirheitä.
--- Lainaus päättyy ---

Levoselle alettiin huutamaan Rattijuoppoa siinä kohtaa, kun hän hylkäsi Ilveksen päivänselvän tasoituksen. Itse katsoin pelin tällä kertaa Urholta, ja kiekko meni suoraa laukauksesta maaliin, ja oli siellä ainakin 3 sekuntia ennen vihellystä.

Kummallista että täälä kaivetaan koko ajan väkisin hakemalla hakemalla negatiivisia asioita esiin Ilveksestä. Eikö pitäisi nauttia voitosta? Enemmän kuin Ilveksen huutelusta olisin huolissani siitä, että Tapparan kannattajat eivät niitä oranssipaitoja lukuunottamatta pitäneet itse ääntä kuin kolme viimeistä minuuttia. Ilves vei äänikisan vieraspelissä 6-2.

Tuon huutelun ymmärtää kun tajuaa, että Ilveksen fanit ovat 15-25 vuotiaita seisomakatsomolaisia ja Tapparan fanit 30-50 vuotiaita penkilläistujia (alarivien lapsia lukuunottamatta).

Kyllä täysin samanlaisia huutoja kuulee, Porissa, Raumalla Lahdessa, Helsingissä (Jokerit) yms. missä fanien ikäjakauma on lähes samanlainen kuin Ilveksellä.

Mazza:
Niin on se kyllä ihme juttu jos Tappara-fanien keskustelupalstalla kommentoidaan negatiiviseen sävyyn Ilveksen pientä faniryhmää joka toimillaan on saanut Ilves-johdonkin arvostelemaan kyseisen ryhmän tekemisiä tällä kaudella. Itse en ole kuullut esim. tällaisesta useamman kerran toistuneesta "haista v****"-kuorosta muiden liigajoukkueiden faniryhmien osalta.

Ilves ei vienyt mitään äänikisaa 6-2, täydellistä väritystä taas kerran. Itse istuin lähempänä D-päätyä tässä pelissä ja aika hiljaista oli molemmin puolin. Ottelun alussa Ilveksen faniryhmä piti kiitettävästi ääntä ja osoitti tasoaan viheltämällä Tappara-legendoille jotka videokuutiolla esiintyivät. Tapparan fanikatsomokin heräsi pelin aikana pariin kertaan mutta kaikkiaan oli aika rauhallista, ehkä siksi ettei voitosta syntynyt missään vaiheessa todellista taistelua.

Sitten Teräskirvekselle vielä sellainen kysymys että kumpaa tamperelaista kannatat? Minulle on jäänyt vähän epäselväksi kun kuitenkin ollaan Tapparan keskustelufoorumilla. Nimimerkkisi kyllä viittaa kirvesrintaisiin, mutta kirjoitustyylisi taas Jatkoaikaan ja toiseen päähän hallia.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Tammikuu 19, 2011, 23:47:48 ---Niin on se kyllä ihme juttu jos Tappara-fanien keskustelupalstalla kommentoidaan negatiiviseen sävyyn Ilveksen pientä faniryhmää joka toimillaan on saanut Ilves-johdonkin arvostelemaan kyseisen ryhmän tekemisiä tällä kaudella. Itse en ole kuullut esim. tällaisesta useamman kerran toistuneesta "haista v****"-kuorosta muiden liigajoukkueiden faniryhmien osalta.
--- Lainaus päättyy ---
Ilveksen fanit eivät ole tuon Ilveksen tekemän vetoomuksen jälkeen huutaneet tuota kuuluisaa "Haista *****" -huutoa. Ja itse olen ainakin Ässä-fanien kuullut huutavan "haista nuija *****" tai jos esim. Laaksonen on tuomarina niin "haista tomppa *****". Lisäksi TPS:n fanit huutavat "***** mikä nuija". Jokeri kannattajat huutavat "haistakaa *****, me ollaan helsingistä" ja Pelicansin fanit että "haistakaa *****, me ollaan pelicans, shala la laala la laalaalaa". Lukon ja Ässien fanit huutavat että "mikä ***** Ässät/Lukko".

Siinä ihan aluksi muutama... Jos vaivautuisit joskus pois sieltä C-päädystä olisit ehkä kuullut.  :)


--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Tammikuu 19, 2011, 23:47:48 ---Ilves ei vienyt mitään äänikisaa 6-2, täydellistä väritystä taas kerran. Itse istuin lähempänä D-päätyä tässä pelissä ja aika hiljaista oli molemmin puolin. Ottelun alussa Ilveksen faniryhmä piti kiitettävästi ääntä ja osoitti tasoaan viheltämällä Tappara-legendoille jotka videokuutiolla esiintyivät. Tapparan fanikatsomokin heräsi pelin aikana pariin kertaan mutta kaikkiaan oli aika rauhallista, ehkä siksi ettei voitosta syntynyt missään vaiheessa todellista taistelua.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo aikalailla lähellä totuutta on tuo 6-2. Tapparan fanit pääsivät samalle tasolle ainoastaan kun oli pelattu 57 minuuttia. Ja mitä tuohon faniryhmän pienuuteen tulee, niin en paljon kehuisi Tapparan kannattajana. Tappara-Ilves pelissä on Ilveksellä aina iso porukka seisomakatsomossa jotka pitävät ääntä kun taas Ilves-Tappara pelissä Tapparalla on jokunen kannattaja siellä täällä eikä mitään yhtenäistä ryhmää joka pitäisi edes välttävästi ääntä joka kuuluisi toiseen päähän.


--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Tammikuu 19, 2011, 23:47:48 ---Sitten Teräskirvekselle vielä sellainen kysymys että kumpaa tamperelaista kannatat? Minulle on jäänyt vähän epäselväksi kun kuitenkin ollaan Tapparan keskustelufoorumilla. Nimimerkkisi kyllä viittaa kirvesrintaisiin, mutta kirjoitustyylisi taas Jatkoaikaan ja toiseen päähän hallia.

--- Lainaus päättyy ---
Kannatan Ilvestä kiitos kysymästä. Kun kommentoin Tapparan tekemisä suhteessa muihin joukkueissiin (pl. Ilves) kirjoitan kuten Tapparan kannattajana tekisin. Häiritseekä tämä sinua? Voin korjata asian. Jatkoaikaan en kirjoita, mutta Ilves.comiin kyllä.

Nimim. Perkele kun tätä nimimerkkiä ei saa vaihdettua.

axe:
Tuli helkkarinmoisena yllätyksenä, että tää "meidän mies" ei olekaan Tappara-fani.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Tammikuu 19, 2011, 23:47:48 ---Tapparan fanikatsomokin heräsi pelin aikana pariin kertaan mutta kaikkiaan oli aika rauhallista, ehkä siksi ettei voitosta syntynyt missään vaiheessa todellista taistelua.
--- Lainaus päättyy ---

On teillä kummalliset fanit kun ei kannusteta kui sillon kun voitetaan. Ei esimerkiksi tasatilanteessa tai silloin kun ollaan häviöllä saati niukassa johdossa.

Ja mitä tulee tuohon "taistelua voitosta ei syntynyt missään vaiheessa" niin ihan täyttä paskapuhetta. Tapparan kolmas maali oli täysin onnen kantamoinen ja Ilveksen kolmas maali olisi pitänyt hyväksyä, eli sen verran oli todellinen taistelu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta