Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2006-11

<< < (302/345) > >>

Mace:
Kyllähän tuo on silmiin ja korviin pistänyt, alatyylistä käytöstä, asiasta on varoitettukin ilveksen taholta, mutta ei ole ollut apua. Häviäminen ottaa koville, silti pitäisi fanien muistaa jääkiekkohenkinen käytös. Jos Tappara on parempi kuin ilves, ilveksen fanien pitäisi vaan ymmärtää se. Todella törkeää tekstiä tulee aina osasto 41 ja muidenkin ilves-pellejen suusta, itse ovat imagonsa luoneet, eipä lähde kunnioitusta tämän seuran suuntaan muutenkaan, "radiomainos, Tappara on mestisjengi" yms..
Kulttuuri puuttuu ilveksestä, Tapparassa sitä on, iloitaan siitä.

4_TRA:
Jäin hetkeksi miettimään suhtautumistani jääkiekon seurantaan. Ja onhan siinä muutoksia tullut tiettyjen ilmiöiden kautta.
Yleisesti ottaen olen ollut enemmän Tapparan kannalla, sen peleihin olen lippuni ostanut voittopuolisesti. Ilves ei ole sytyttänyt jostain syystä koskaan mutta sillouin tällöin senkin pelejä katsonut.

Parina kautena olen muutaman Ilveksen pelin seurannut sponssattuna, se on riittänyt aiheesta :)
Heikommin menneet pari kautta on nyt tuonu tuon alatyylin huutelun. Siinä määrin että omia tai sukulaisten lapsia en vie Ilveksen peliin!
Ja en todellakaan ole uskovainen, kirkkoon menen kun sukulaiset antaa aihetta (siis pakotetaan).
Aiemmin olin hyvinkin suvaitsevainen myös Ilves kiekkoilulle mutta ovat nuo fanit saaneet aikaan hyvin negatiivisen asennoitumisen Ilvekseen.
Ei ole pelaajien tai seuran toimihenkilöiden vika mutta minkäs teet. Katsojat ovat myös osa peliä tietyllä tapaa. Aika kuraa tuo "Ilveksen brändi" nyt.
Tähän on sitten tultu että Ilveksen peliin, edes paikallispeliin, en lippua maksa :(

tapsa34:
Tuohon pitäisi itse kunkin jaksaa kiinnittää huomiota! Tulee joskus kiroiltua spontaanisti ja käytettyä rumia sanoja? Se ei tosiaan ole tarpeellista? Opetan lapsilleni, että he eivät saa puhua rumia ja kiroilla vaikka minä niin teenkin! Pikku neiti huomauttaa lähes aina että noin ei saa sanoa tuo oli kiroilua! ;D Jos suusta tulee spontaanisti huomautus pelitilanteeseen? Ääntä saa olla vaikka kuinka paljon mutta sanat täytyy pitää siistinä!

pieni m:
Ilveksessä piiri pieni jatkaa pyörimistään. Fanithan yritti ostaa äänivaltaa hallituksesta ja onko tää nyt sitte Manngardin vastaus asiaan? No en mää tiedä yhtään mikä mies tää Erik on, mutta kuulostaa vaan huvittavalta ku joka fani Ilveksen puolelta on yrittäny saada Vincentiä ulos päättävistä elimistä. Ans kattoo mitä tästä seuraa.

Erik Manngard Ilveksen hallitukseen

4_TRA:
Siellä on ny veljekset puikoissa tietää Iltasanomat :)
Olisko sitten joutuneet ostamaan osakkeita annista... kait sen joskus kuulee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta