No morjenst tänne, olen veini vain vaikka tuolla nimimerkin kohdalla lukeekin pidempi nimi, olen päättänyt valita kakkosjoukkueekseni tällä kaudella porkkanapöksyt:) Viimeksi yritin Ilvestä, mutta se ei oikein pellittänyt, siirto huhuni eivät kuulemma oikein pitäneet paikkaansa
Huomaan että täällä on aivan toisenlainen fiilis, täällä varmaankin ns, varmoihin tietoihin suhtaudutaan aivan toisella tavalla kuin tuolla vihreällä puolella, samalla aikomukseni on toimia ns, lähetyssaarnaajana, eli mikäli joku nyt sattuu olemaan aikeissa vaihtaa joukkueensa kannattamista sinikeltaisiin Lukon väreihin, olen aina valmis tässä asiassa auttelemaan:)) En mitenkään tyrkytä, mutta hyvä on teidänkin tietää, että apua löytynee mikäli tarvetta ilmenee, muuten me tuolla Tapparalle sielunsa myyneen krobben kanssa pyörittelemme Finestglobe.com foorumia, joka irtaantui DK-hörhöistä, olette varmaankin tästä HPK-n taivaasta kuulleet joskus puhuttavankin.
Krobbe on kyllä toivoton tapaus, hänestä ei Lukko fania saa tekemälläkään, aina se jätkä vain vetää ne porkkana pöksyt aamuisin jalkaansa, kunhan on rasvannut reitensä..ihme jätkä
Niin että paikalla ollaan, ja katsellaan kuinka ekassa Tappara-Lukko matsissa käynee, Urama on sitten meillä tuolla raumanseudulla, täälläpäin oli kuulemma makkarat ihmeen tummaksi paistuneita, itse en tiedä, kun asustelen nykyään Tallinnassa, eikä ole tullut nakkarilla käytyä sitten vuosiin, Mansessa meinaan..mutta ei kai se aivan perätöntä voi olla, jos sitä kaikki puhuu..vai onko?
Joku on joskus voinut veinistä kuullakkin, olin vuosia jatkoajassa kiekkoasiantuntijana, minut kuitenkin pyydettiin siirtymään muihin tehtäviin, ja niinpä lähdin sieltä rauhallisesti takavasemmalla, olin sieltä aikanaan lomillakin seitsemän kuukautta, he aina välillä pistivät minut lepäämään, ja lepo olikin toisinaan ihan aiheelista, on tämä kirjoittaminen sen verran rankkaa hommaa..on se nääs..
Terveisiä muuten Tapparan Street-bool porukalle, tunnen oikein hyvin, vieläkös jätkät on hengissä..älkää muuten koskaan menkö tuomariksi, älkää ainakaan Tappara-Ilves matsiin, kun puhutaan siitä lajista, olin kerran, matsi ei kestänyt kuin yhden erän, sitten oli pakko lopetella
Niin että yv,tä vain mikäli fani siirto kiinnostaa, ja jatketaan niin kauan kuin jatketaan.. :-*ja suukkoja:))