Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako pokeri?  (Luettu 17168 kertaa)

MrTappara

  • Vieras
Kiinnostaako pokeri?
« : Tammikuu 03, 2006, 04:04:27 »
Tuli tässä mieleen vähä tiedustella, että onko Tapparalaiset hurahtanut nettipokerin valloittavaan maailmaan? Ainakin tuolla jatkoajan puolella nettipokerin suosio on kasvanut lähiaikoina ihan silmissä.

Itsekin on tullut alotettua tämä kyseinen addiktoiva harrastus tässä aivan lähiaikoina. Itse tuen unibettiä, koska tämä on tietääkseni ainut(?) sivusto missä voi pelata myös vanhaa kunnon sököä, holdemin ja omahan lisäksi.

Mutta kertoilkaa kokemuksistanne tänne, ties vaikka saatais joskus kunnon Tappara-turnaukset pydeen.

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2006, 11:18:25 »
Nettipokeria ei ole tullut pelailtua, mutta kaveriporukalla on alettu aika aktiivisesti järjestämään Hold`em turnauksia. Kyllähän tuo nettipokerikin kiinnostaisi lähinnä Texas Hold`emin pelaaminen. Onko muilla heittää suosituksia millä sivuilla kannattaa pelailla? En tarkoita rahallista kannattavuutta, vaan homman sujuvuutta noin yleensä.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa teippi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #2 : Tammikuu 03, 2006, 11:21:41 »
Nettipokeria ei ole tullut pelailtua, mutta kaveriporukalla on alettu aika aktiivisesti järjestämään Hold`em turnauksia. Kyllähän tuo nettipokerikin kiinnostaisi lähinnä Texas Hold`emin pelaaminen. Onko muilla heittää suosituksia millä sivuilla kannattaa pelailla? En tarkoita rahallista kannattavuutta, vaan homman sujuvuutta noin yleensä.

wpt muuten mutta tosi vähän pelaajia, paffin kautta tullut ite eniten pelailtua, suht hyvä pokeri osio, pokerroomin ylläpitämä.

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2006, 11:36:07 »
Ite on tullu pelailtua pelailtua enemmän Betssonissa ja Expektissä ja hyvin noi tuntuu toimivan.. Myös kotiturneita on tullu nyt viimeaikoina pelattua ihan mukava määrä ja lisää tulee..
Köyhä säästää.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2006, 12:21:19 »
Itse tullut pelailtua Paffin kautta ja toimivana pidän systeemiä. Tapparaturnaus olisi ihan mukava juttu. Kyllä mulle raha kelpaa...

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2006, 14:52:41 »
Onhan sitä tullut pelattua, lähinnä Pacificilla ja PotRaiserilla. Voittoja puolessa vuodessa reilut $2000, eli ihan harrastuksena vain mennään.

Jos pokeri kiinnostaa enemmän, niin voitaisiin pelata joku ilta Tappara-fanien turnaus livenä. Pelivälineet ja paikkakin moiseen löytyy. Pelin idea olisi "muutamalla eurolla mukaan, pääpaino hauskanpidolla".

Poissa ramsau

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 75
  • ??
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2006, 15:27:57 »
PAF:lla pelailen Hold Em'ia ja seitsemän kortin sököä. Niissä menestys vaihtelevaa, draw pokerissa ei koskaan mitään suurempaa ole saanut. Ehkäpä vain menettänyt. Muutaman kaverin kanssa pidetään peli-iltoja silloin tällöin ja potit liikkuu kohtuullisissa summissa.

Mukava laji, suosittelen

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2006, 17:16:09 »
Lainaus
Mukava laji, suosittelen
Juu, on ihan mukava laji, mutta valitettavasti siihen jää helposti koukkuun. Huomasin itse, kun pelailin Paffilla.
Ekana tuli pelailtua 0,15€/0,30€ pöydissä, mutta aika nopeasti pelailin 10€/20€:n pöydissä. Rahaa tuli, mutta myös meni nopealla tahdilla. Onneksi ei tullut paljon takkiin. Kokemusta sai ainakin rutkasti lisää. Maltti on valttia tässäkin pelissä. Välillä rupesi kyrsimään, kun kahdeksan kättä peräkkäin luovutti, mutta ajan mittaan siihen tottuu...Se nyt vaan on tyhmää pelata jokaisella kädellä.

Poissa ramsau

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 75
  • ??
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2006, 22:02:54 »
Se nyt vaan on tyhmää pelata jokaisella kädellä.
Ei jokaisella kädellä saakaan pelata, tämä peli on kärsivällisten laji ja sitä yksinkertaisesti pitää odottaa paikkaa jossa iskee. Joko hyvä bluffi tai voittamaton käsi. Joskus toki tuurilla on osansa, mutta taitolaji tämä selvästi on ja rahaa tulee jos odottaa kärsivällisesti sitä hyvää kättä. Nettipelissä taito ja pelin osaaminen menettää merkitystä kun pelaajia ei pysty lukemaan pelin aikana. Peli on kasvotonta ja tuurilla tulee hyvin suuri rooli pelin edetessä. Tämän takia kaveriporukassa enimmälteen pelataan ja PAFfilla ei koskaan suuria aikoja tule oltua.

Tosin, suurin tappio on 260e yhdellä kädellä.. Mutta se onkin jo pitempi tarina.

Poissa teippi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2006, 12:28:09 »
Itse tullut pelailtua Paffin kautta ja toimivana pidän systeemiä. Tapparaturnaus olisi ihan mukava juttu. Kyllä mulle raha kelpaa...
Mukana jos tuollainen Tapparaturnee pidetään :)

Poissa Zeikki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2006, 22:59:55 »
Joo Paffin kautta tulee pelailtua jonkun verran.Ihan hyvät systeemit.
5 card drawia enimmäkseen, mutta myös HE turnauksia.

Pakkasen puolella taitaa jonkun verran olla.Maltti varmaan olis valttia mutta...

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #11 : Tammikuu 15, 2006, 20:09:08 »
juu, kyllä on tullut pelailtua melko paljon. olen kylläkin vasta noin vuoden pelaillut aktiivisesti texas hold'emia. lähinnä ollaan kaveriporukan kanssa järjestetty turnauksia ja pelattu, mutta on netissäkin tullut muutamia turnauksia pelailtua paffilla. siellä homma sujuu ainakin moitteetta.

Poissa a.ankka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #12 : Tammikuu 15, 2006, 21:33:50 »
Tosta pokerista tuli mieleen subilta tulee lauantai-iltaisin klo.23 alkaen World Poker Tour sarja.Siinä maksettujen alkukarsinta maksujen ja karsintapelien jälkeen pelaajista jää jäljelle 6 finalistia.Isosta potista pelataan joka kerta ja viimeseksi jäänytkin saa jotain.Jännitävä seurata ammattilaisten peliä ja pokerinaamoja.Säästyy omat rahat tässä pelissä eikä tappio harmita.

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #13 : Tammikuu 15, 2006, 22:31:25 »
Koetko myös voittamisen ilon siinä? Entä se tunne, kun huomaat kädessäsi olevan semmoinen käsi jolla voitat takuu varmasti ja voit nokittaa kunnolla rahaa pöytään jne.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2006, 00:07:23 »
Koetko myös voittamisen ilon siinä? Entä se tunne, kun huomaat kädessäsi olevan semmoinen käsi jolla voitat takuu varmasti ja voit nokittaa kunnolla rahaa pöytään jne.
Toi on hieno tunne, kun "tietää", että on paras käsi mitä voi olla. Pari kertaa itselleni on käynyt niin, että olen lähtenyt mukaan "parhaalla" kädellä ja kuinkas ollakkaan kaverilla on ollut parempi käsi. Niin vähän olen toistaiseksi pelannut, että välillä unohtelee mitä vaihtoehtoja on pöydässä tarjolla.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että voitaisiin järjestää pokeri-ilta Tapparafanien kesken jonkun kotona tai sitten kokoontua Paffilla saman pöydän ääreen. Tästä voisi tulla vaikka joka kuukausittainen tapa.Turnausmaksun ei tarvitsisi olla järisyttävän suuri, kunhan vaan pelailtais.