Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako pokeri?  (Luettu 17172 kertaa)

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2006, 14:40:04 »
Juu onhan sitä holdemissa koettu raastavia rahallisia tappioita nelosillakin, kun kaveri on lyönyt värisuoran pöytään. Mut se kuuluu pelin luonteeseen.

spider

  • Vieras
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #16 : Tammikuu 16, 2006, 15:09:40 »
Toivottavasti tuo nelosilla häviö on tapahtunut semmosella nettisaitilla mistä oot saanu kunnollisen Bad Beat Jackpotin. Minä ainakin mielellään häviäisin jonkun pikkupotin jollain neljällä akalla jos sais jonkun tonnin Bad Beat Jackpotin :).

Itsellä takana Texas Hold'Emin peluuta nyt nelisen kuukautta. Netissä ilamasilla alotusbonuksilla alottelin aivan microimmista 0.02/0.04 fixedpöydistä. Nyt pikkuhiljaa askel askeleelta siirtynyt 0.25/0.50 shorttifixediin ja alottanut myös opettelemaan 0.05/0.10 No Limittiä myös shorttipöydissä. Itse ainakin tykkään mieluummin pelata noissa viiden tai kuuden hengen shorttipöydissä. Varmaan siksi kun useammin tulee pelattavia käsiä ja samasta syystä myös pelaan kahta pöytää yhtä aikaa. Yhtään pokerikirjaa en ole vielä lukenut, mutta suunnitelmissa kyllä on. Tarkotuksena olisi myöskin jossain vaiheessa kokeilla jotain turnauksta, kun tähän mennessä olen pelannut ainoastaan rahapöytiä. Todellinen fisu olen mielestäni edelleen, mutta omaa rahaa ei ole kuitenkaan tarvinnut tallettaa. Ja tarkoituksena on ettei tarvitsisikaan. 

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #17 : Tammikuu 16, 2006, 15:20:59 »
Edelleenkin olen sitä mieltä, että voitaisiin järjestää pokeri-ilta Tapparafanien kesken jonkun kotona tai sitten kokoontua Paffilla saman pöydän ääreen. Tästä voisi tulla vaikka joka kuukausittainen tapa.Turnausmaksun ei tarvitsisi olla järisyttävän suuri, kunhan vaan pelailtais.

hyvä idea. kyllä varmaan sen verran pelaajia löytyisi että ihan hyvät turnaukset saisi aina käyntiin.

muita innokkaita?

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #18 : Tammikuu 16, 2006, 21:49:46 »
Mukana turnauksessa, jos aikataulut sallii ja eiköhän ne salli.

Jos arki-iltana on tarkoitus pelata niin varmaan kannattaa harkita joko maanantaita tai keskiviikkoa niin ei oo yleensä lätkäkierrosta. Tosin mulle nyt käy melkein millon vaan.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #19 : Tammikuu 16, 2006, 23:01:49 »
itselleni käy kanssa maanantai tai keskiviikko hyvin.

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #20 : Tammikuu 16, 2006, 23:07:42 »
missä mahdollisesti pelaisimme? aloittaisimmeko vaikka netissä ensin, iselläni ainakin helpompi vaihtoehto kun on opiskelijapojan elämä vähän kiireistä.  ;) antakaahan omia mielipiteitä ketkä olisi tulossa mukaan turnauksen ajankohdasta ni pähkäillään yhes koska pidettäisiin sitten turnausta. itselläni on juuri nuo päivät reenejä, mutta eiköhän noillakin joskus käy.  :) kuinka kauan olette muuten pelanneet?

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #21 : Tammikuu 16, 2006, 23:51:05 »
Itse olen pelaillut noin puoli vuotta satunnaisesti. Kimmokkeen sain Subilta tulevasta ohjelmasta.
Muilla on varmaan tipaton tammikuu, niin itse lupailin vaimolleni, että minulla on euroton tammikuu. Se tarkoittaa sitä, että en pelaile netissä tässä kuussa pokeria.
Tarvitsisi tutustua paremmin tuohon paffin systeemiin. Mielestäni siellä pystyy perustaa ihan omia suljettuja turnauksia. Onko kellään kokemusta? Pelaajia olisi hyvä olla palttirallaa 8, kun kaikille ei kumminkaan käy joku tietty ajankohta.
Tapparan pelipäivät on tietysti pyhitettyjä, siitä ei varmaan tarvi edes keskustella?!

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #22 : Tammikuu 17, 2006, 10:53:04 »
Tarvitsisi tutustua paremmin tuohon paffin systeemiin. Mielestäni siellä pystyy perustaa ihan omia suljettuja turnauksia. Onko kellään kokemusta? Pelaajia olisi hyvä olla palttirallaa 8, kun kaikille ei kumminkaan käy joku tietty ajankohta.
Tapparan pelipäivät on tietysti pyhitettyjä, siitä ei varmaan tarvi edes keskustella?!

juu, tottakai ne on pyhitettyjä.  :) juu, en itsekkään oikeen tiedä tota paffin systeemiä että joku enemmän tietävä voisi laittaa viestiä tänne että kuinka homma toimii. tuo pelaajamäärä kuulostaa suht hyvältä. ja minkälaisilla panoksilla pelaisimme?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2006, 11:03:02 kirjoittanut wallu »

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #23 : Tammikuu 17, 2006, 11:13:47 »
Ainaki Paffin ja Betssonin pelaajat voi pelata samoja pöytiä.. Missä te sitte pelailette netissä ?

Tuo Betssonin systeemin tuntuu hyvin toimivalta iha normaali systeemi ei kai noissa hirveesti eroja ees oo.. Hyvin toimii ja voitot maksetaan  ;D sinne vaan sorvaamaan tilejä..
Köyhä säästää.

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2006, 12:22:24 »
Ainaki Paffin ja Betssonin pelaajat voi pelata samoja pöytiä.. Missä te sitte pelailette netissä ?

Tuo Betssonin systeemin tuntuu hyvin toimivalta iha normaali systeemi ei kai noissa hirveesti eroja ees oo.. Hyvin toimii ja voitot maksetaan  ;D sinne vaan sorvaamaan tilejä..

itse olen ainakin pelannut vähän netissä, mutta kun olen pelannut niin empirepokerissa.

ilmotelkaahan koska turnauksia sitten pidettäisiin/millä panoksella ja missä paikassa...

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #25 : Tammikuu 22, 2006, 18:17:31 »
Mäkin voisin pelata.
Mä kyselin GSC:n Vuopposelta ja se oli kovin suostuvainen tarjoamaan tilojaan pokeriporukan käyttöön. Eli siis alakerta avattais vaan sille sakille. Omia juomia ei tietenkään saa tuoda, vaan tiskiltä saa halpaan fanihintaan hanatuotteita. Rahaa siellä ei saa panoksena käyttää, joten turnausmaksut täytyy suorittaa ravintolan ulkopuolella tai etukäteen. Pelipäivä ja aika täytyy olla semmoinen ettei se ravinteli ole täynnä, eli käytännössä vaan perjantai ja lauantai illat sekä Tapparan kotipelien jälkeiset ajat on pois vaihtoehdoista.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #26 : Tammikuu 22, 2006, 22:09:18 »
Ei siellä rahalla pelattaisikaan vaan merkeillä. Sovittaisiin vaan siitä paljonko voittaja, kakkonen jne. saisi sijoituksistaan. Onko kellään pelimerkkejä?

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #27 : Tammikuu 22, 2006, 23:53:52 »
Peruschipit löytyvät ja muovikortit kanssa. Chippejä tosin vain 300, mutta kyllä niillä kuusikin pelaajaa vielä pelailee.

Poissa teippi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 129
    • Profiili
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #28 : Tammikuu 24, 2006, 11:17:26 »
Peruschipit löytyvät ja muovikortit kanssa. Chippejä tosin vain 300, mutta kyllä niillä kuusikin pelaajaa vielä pelailee.
Multa löytyy 300 chippiä lisää.

washakie

  • Vieras
Vs: Kiinnostaako pokeri?
« Vastaus #29 : Tammikuu 24, 2006, 21:14:46 »
Yksi osallistuja lisää !

-It only takes a minute to learn and a lifetime to master-