Äänestys

Kuinka JYP-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 2-6)

JYP voittaa varsinaisella peliajalla
4 (8.2%)
JYP voittaa jatkoerissä
2 (4.1%)
Tappara voittaa jatkoerissä
12 (24.5%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
31 (63.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Kirjoittaja Aihe: QF6: JYP-Tappara 21.03.08 C+  (Luettu 15226 kertaa)

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: QF6: JYP-Tappara 21.03.08 C+
« Vastaus #45 : Maaliskuu 23, 2008, 20:20:31 »
Muita huomioita: Savianon tolppalaukausta edelsi nippa-nappa paitsio. Saviano pistää kiekon syötöllä itselleen yli viivan sen verran sivusuuntaan, että ennättää itse viivan yli ennen kiekkoa.

Ei se ollut paitsio. Kun kiekko on pelaajan hallussa ja kontrollissa kuten Savianolla oli, niin silloin siniviivan voi ylittää vaikka takaperin luistelemalla ennen kiekkoa.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: QF6: JYP-Tappara 21.03.08 C+
« Vastaus #46 : Maaliskuu 23, 2008, 20:42:59 »
Vielä odotellessa voi kattella tuolta parhaimmat palat pelistä. Ihan mukavasti matskua koosteessa, jos vertaa Aamulehden vastaavaan

http://www.ksml.fi/kiekko/videot/jyp-tappara%2C-risto-dufva(94563).ece

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: QF6: JYP-Tappara 21.03.08 C+
« Vastaus #47 : Maaliskuu 23, 2008, 22:06:22 »
Muita huomioita: Savianon tolppalaukausta edelsi nippa-nappa paitsio. Saviano pistää kiekon syötöllä itselleen yli viivan sen verran sivusuuntaan, että ennättää itse viivan yli ennen kiekkoa.

Ei se ollut paitsio. Kun kiekko on pelaajan hallussa ja kontrollissa kuten Savianolla oli, niin silloin siniviivan voi ylittää vaikka takaperin luistelemalla ennen kiekkoa.

Taitoluisteluksi menee jääkiekkokin, jos tai siis kun tuo pitää paikkansa, en epäile! Meinaan, että arvostelulajiksi. Itse jos olisin linjuri, viheltäisin aina, jos ei ole selkeä sähkötys eli mies pitää kiekkoa lavassaan, menee itse ensin viivan yli ja tuo sitten vasta kiekon.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: QF6: JYP-Tappara 21.03.08 C+
« Vastaus #48 : Maaliskuu 23, 2008, 22:39:11 »
Harvemmimpa noita tilanteitä käytännössä tulee. Kyllähän jo junnuissa opetetaan ylittään viiva suoraan ja lujaa. Sieltä höökii joku toinen aika nopeesti paitsioon, jos siinä viivan päällä rupee piruetteja tekeen.