Äänestys

Kuinka SaiPa-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 3-2)

SaiPa voittaa varsinaisella peliajalla
3 (6%)
SaiPa voittaa jatkoajalla
1 (2%)
SaiPa voittaa rangaistuslaukauksilla
1 (2%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla
38 (76%)
Tappara voittaa jatkoajalla
5 (10%)
Tappara voittaa rangaistuslaukauksilla
2 (4%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Kirjoittaja Aihe: SaiPa-Tappara 09.01.08  (Luettu 11078 kertaa)

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: SaiPa-Tappara 09.01.08
« Vastaus #30 : Tammikuu 10, 2008, 23:29:16 »
Hyvin tää kausi on mun mielestä mennyt, oli tiedossa ettei nuorehko porukka pelaa tasaisesti illasta iltaan. Lehto on ainakin ollut tällä kaudella taas ihan eri tasolla.

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: SaiPa-Tappara 09.01.08
« Vastaus #31 : Tammikuu 11, 2008, 13:53:15 »
Kovillehan tuo Tapparan "yllätystappio" otti näköjään ulkomaillakin.
Tuli oikein sähköpostilla palautetta: Mehmet <3 Tappara.

Mua jaksaa naurattaa vielä tänäänkin toi juttu! Meni häviön pettymys ja harmi heti ohi kun näki Mehmetin viestin.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: SaiPa-Tappara 09.01.08
« Vastaus #32 : Tammikuu 11, 2008, 13:56:05 »
No oli sälli ainakin yhden sanan oppinut hyvin. Toistaa sitä tosin hiukan liikaa. Mutta jos se nyt on auttanut purkamaan pahaa mieltä niin suotakoon se hänelle.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: SaiPa-Tappara 09.01.08
« Vastaus #33 : Tammikuu 11, 2008, 20:52:03 »
Ei tässä kahta sanaakaan siitä kumpi tämän ottelun voittaa. Tappara jatkaa siitä mihin lauantaina jäi, samanlainen draivi päälle vain. Enkä jaksa lähteä väittelemään asiasta kenenkään kanssa, hpk ei oikeasti ollut niin huono viikonloppuna, Tappara oli yksinkertaisesti vain niin LOISTAVA. Siitä kyydistä olisi tippunut mikä hyvänsä liigan joukkue. Eli lyhyesti, sama asenne pojat.

Tässä vaiheessa ottelun jo tauottua (eilen) on helppo kirjoitella. Mutta en olekaan lainaamani kuusseiskan kanssa eri mieltä siitä, miten itsekin ajattelin Saipa-ottelusta. Tapparan piti pystyä pelaamaan tasollaan ja melko todennäköisesti voittaa kohtuullisen vähämaalinen ottelu. Tästä lainauksen loppuosasta olen taas sitten aika laillakin eri mieltä. Olen katsellut neljän vuosikymmenen aikana Tapparan otteita Hakametsässä ja nähnyt monia vieraita ja olin kyseisen lauantain ottelussakin. Sanoisin Tapparan pelanneen hyvi, mutta en loistavasti. Loistavalla jääkiekon pelaamisella voitetaan mestaruuksia. Ylisanoja ei kannata käyttää turhaan tai ne kärsivät inflaation. Tappara ei ollut loistava. Sen sijaan olen harvoin nähnyt vierasjoukkueen pelaamisen olleen yhtä päätöntä, kuin Kerhon pelaaminen oli viimeistään 2-0 tilanteesta eteenpäin. Toisen erän viiden ensiommäisen peliminuutin jälkeen kerhon peliä ei ollut enää mukava katsoa. Hävetti ammattimiesten puolesta. Olisivat jääneet sinne Hämeenlinnaan eivätkä olisi tulleet pelleilemään yli kuudentuhannen katsojan eteen ja kirkkaisiin valoihin. Summa summarum: Tappara EI ollut loistava - Kerho oli luvattoman surkea.