Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (159/359) > >>

pete8:
Kyllä mä luulen, että kuitenkin aika pian siitä kerrotaan jatkaako Janne vai ei, kun kerran päivä on annettu julkisuuteen!

Mikke:

--- Lainaus käyttäjältä: pete8 - Toukokuu 01, 2008, 12:26:36 ---Kyllä mä luulen, että kuitenkin aika pian siitä kerrotaan jatkaako Janne vai ei, kun kerran päivä on annettu julkisuuteen!

--- Lainaus päättyy ---
Näin uskon myös, alko kummasti jännittää, kun aika on parin päivän päästä. Toivottavasti Janne on tehnyt oikean päätöksen.

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikke - Toukokuu 02, 2008, 15:09:04 ---Näin uskon myös, alko kummasti jännittää, kun aika on parin päivän päästä. Toivottavasti Janne on tehnyt oikean päätöksen.

--- Lainaus päättyy ---

Se on varma, että Jannen päätös on oikea oli se mikä tahansa.

pete8:


Se on varma, että Jannen päätös on oikea oli se mikä tahansa.
[/quote]

olen ihan samaa mieltä, päätti Janne mitä tahansa, täytyy Jannen päätöstä kunnioittaa!

tapsa34:
Eikös se Leinonen antanut O.J:lle maanantaihin aikaa tehdä päätös, että jatkaako uraa? Elikkäs maanantaina pitäis saada infoa vieläkö Janne jaksaa vuoden vai oliko se tässä se kaikkien aikojen Tapparan miehen ura? Minä luulen, että se jatkaa vielä tämän vuoden! Eihän sillä ole mitään syytä lopettaa. Varsinkin jos Nieminen menee HIFK:hon niin kuka meillä kertoo kaapin paikan pelaajille?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta