Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

(1/359) > >>

makarov:
kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka hän onkin konnan suosikki pelaaja.

Lare:

--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Tammikuu 16, 2006, 14:37:45 ---kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?

mun mielestä janne alkaa olla jo vähän liian hidas äijän köriläs nyky kiekkoon. toivottavasti tämä on jannen viimeinen kausi. me ei tarvita omaa raipea, vaikka onkin konnan suosikki pelaaja.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän Janne on paikkansa täyttänyt paremmin kuin hyvin tällä(kin) kaudella. Alkukauden sotki loukkaantumiset, ja kevättä kohti tahti varmasti paranee. YV:lla liigan ehdotonta eliittiä.

Janne saa ainakin allekirjoittaneen mielestä pelata Tapparassa tasan niin kauan kuin mies itse haluaa. Ykkösen tai kakkosen keskellä häntä tuskin ensi kaudella enää nähdään, mutta kuten sanoin, ylivoimassa mies on tuiki tärkeä palanen.

Janne on legenda, Tapparan monivuotinen kapteeni ja sotaratsu. En ymmärrä joidenkin fanien tarvetta savustaa Jannea ulos. Kyllä mies tietää itsekin koska on lopettamisen aika.

P.S En oikein ymmärrä tota pointtia suosikkipelaajasta. Tarkoitatko siis, että Konnan suosikki on Janne? Raipehan se oikea vastaus taitaa kuitenkin muistaakseni olla.

timo-D:

--- Lainaus käyttäjältä: makarov - Tammikuu 16, 2006, 14:37:45 ---kenen mielestä janne on ykkös/kakkos-ketjun sentteri?
--- Lainaus päättyy ---

Ainakin mun mielestä. Loistava pelisilmä, laukaus ja erinomainen aloittaja.
Lisäks luistinkin alkanu taas. Omasta mielestä liigan top-5 sentteri ehdottomasti.

NYR:
Joo antaa Jannen pelailla  just niin kauan kun OJANEN itte haluaa , en kans ymmärrä et mikä toisia vaivaa... vaikka luistin enään kulje  niinkuin Laineella, niin kuinka monella joukkuella o parempi centteri pistään ylivoimaan verrattuna meitin SONNIIN vaikka vuoteen tai kahteen tästä vuodesta puhumattakaan!!!                                              

makarov:
onhan se hienoa, että uhrataan tapparan tulevaisuuden tähti peluuttamalla häntä laiturina..et vanha pappa saa peliaikaa. >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta