Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (160/359) > >>

Ojasfani#8:
Huhhuh, huomenna on sitten totuuden hetki. Kyllä jännittää. Minä kyllä uskoisin ,että Janne jatkaa vielä yhden kauden ja rikkoo Javanaisen ennätyksen. Huomenna se nähdään. ;)

enskaonparas:
Eihän se mitenkään varmaa mun tietääkseni oo, että se Jannen päätös huomenna julkaistaan? Älkää nyt siihen tuudittautuko että huomenna se selviää. :)

Serpi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasfani#8 - Toukokuu 04, 2008, 11:10:21 ---Huhhuh, huomenna on sitten totuuden hetki. Kyllä jännittää. Minä kyllä uskoisin ,että Janne jatkaa vielä yhden kauden ja rikkoo Javanaisen ennätyksen. Huomenna se nähdään. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ite veikkaan, että toi Javanaisen piste-ennätys ei hirveesti paina Jannen jatkosuunnitelmissa. Kyllä se suurin kynnys on oman motivaation löytäminen taas tohon "kuivareeniin" sekä tietysti se minkälaisen kokonaispaketin Leinonen rakentaa tulevaks kaudeks. Jos Leinonen ei pysty valottaan tulevan kauden "tärkeimpiä" hankintoja Jannelle, niin epäilen vahvasti jaksaako Janne pelata joukkueessa joka taistelee sijoista 8-10. Olkoonkin, että viime kauden joukkueen ei pitäny etukäteen taistella mitaleista, mutta tulevan kauden nykyrosteri näyttää niin huonolta, että kuuden sakkiin ei taida olla mitään asiaa. Eli jos Leinonen ei pysty hankkiin TODELLISIA vahvistuksia ens kaudeks, niin tuskin Janne jatkaa... Mutta toivottavasti oon pahasti väärässä.

Tonde:
Janne nähty Tampereella Kissanmaankadun läheisyydessä, eli eiköhän jatkopahvi ole jo selviö.

Seula:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonde - Toukokuu 05, 2008, 09:25:26 ---Janne nähty Tampereella Kissanmaankadun läheisyydessä, eli eiköhän jatkopahvi ole jo selviö.

--- Lainaus päättyy ---

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/1527569

Mietintäaikaa Janne oli sieltä hakemassa ilmeisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta