Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (231/359) > >>

Luuseri:
Tepsipelin rankkari oli silti vähintäänkin hyvä yritys. Janne otti yllättävän kovan vauhdin ja varmaan oli päättänyt että nyt nostetaan maalin kattoon, kun nuori maalivahti ja kaikki muutkin odottaa kuitenkin sitä perinteistä "rystyveto längistä" -ratkaisua. Harmin paikka kun meni vähän yli sinänsä erittäin napakka nosto. Paranemisia Jannelle!

Tappara-68:
Kyllä nousi ihokarvat pystyyn sillä hetkellä, kun Janne otti vauhtia rankkariin. Oli pakko nousta seisomaan. Harmi kun se ei onnistunut, mutta olisihan se kai sitten ollut liian juhlava juhlapiste ;)

Tuosta Janneen kohdistuneesta taklauksesta sen verran, että vaikka se ei näyttänyt kovinkaan vaaralliselta niin olen kyllä sitä mieltä, että Jannea taklataan nykyään enemmän kuin ennen. Sinänsä "epäreilua".. siis epäherrasmiesmäistä peliä vastustajilta. En toki tarkoita, että hänen pitäisi olla koskematon, mutta on se jotenkin ihmeellistä, että pelaaja, jota ennen ei pahemmin ole taklattu, onkin ykskaks monien kohteena.

Tsemppiä ja pikaista paranemista Jannelle! Uskon ja luotan vähintään yhtä väkevään comebackiin kuin käden paranemisen jälkeen!

LAPA:

--- Lainaus käyttäjältä: Tappara-68 - Tammikuu 09, 2009, 10:03:00 ---Kyllä nousi ihokarvat pystyyn sillä hetkellä, kun Janne otti vauhtia rankkariin. Oli pakko nousta seisomaan. Harmi kun se ei onnistunut, mutta olisihan se kai sitten ollut liian juhlava juhlapiste ;)

Tuosta Janneen kohdistuneesta taklauksesta sen verran, että vaikka se ei näyttänyt kovinkaan vaaralliselta niin olen kyllä sitä mieltä, että Jannea taklataan nykyään enemmän kuin ennen. Sinänsä "epäreilua".. siis epäherrasmiesmäistä peliä vastustajilta. En toki tarkoita, että hänen pitäisi olla koskematon, mutta on se jotenkin ihmeellistä, että pelaaja, jota ennen ei pahemmin ole taklattu, onkin ykskaks monien kohteena.

Tsemppiä ja pikaista paranemista Jannelle! Uskon ja luotan vähintään yhtä väkevään comebackiin kuin käden paranemisen jälkeen!

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen hieman eri mieltä... Mun mielestä Jannea on aina taklattu siinä missä muitakin ja erittäin hyvin Janne on niitä taklauksia ottanut vastaan. Montakohan kertaa taklaaja onkin tullut taklatuksi, kun Janne on pistänyt hieman olkapäätä vastaan?

pieni m:
Kyllähän Jannea on aina taklattu. Sitä vaan ei välttämättä edes huomaa, ku taklauksetki voi osata ottaa vastaan. Tossa eilisessä epäonnen tilanteessa ei mun mielestä ollu edes mistään taklaustilanteesta kyse. Mun mielestä Janne pelas tilanteen hivenen tyhmästi ku tais ajatella blokata sen tepsipelaajan tilanteesta pois, mutta mun mielestä olis ollu parempi että Janne olis keskittyny kiekkoon ja toinen hyökkääjä olis yrittäny kammeta sitä tepsiläistä pois. Nyt ku Janne blokkas koko kolmikon, oli aika väistämätöntä että tommonen sumppu ja lopulta kasa synty. No ehkä Janne aatteli, että nopeempi laituri kiertää keskeltä ja nappaa kiekon. Hullulta vaan näytti.

Kävin tässä välissä vielä vilaseen, ja se tilannehan oli tullu nelosen sivuille. Hyvällä vauhdilla Janne siihen hyökkäykseen kyllä paino. Ei näyttäny raskaalta ollenkaan luistelu. Toivottavasti reisivamman hoito vaan vetreyttää entisestään.

http://nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=3599&cat=0

FORTUNA:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 09, 2009, 00:51:07 ---Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

--- Lainaus päättyy ---

Kovempi vetohan se olisi Saariselta ollut jos ei olisi laittanut Jannea vetämään, ainakin siitä olisi syntynyt melkoinen poru täällä, varsinkin kun kävi miten toisen erän alussa.
Joku väitti, että kiekko olisi osunut Engreniin ja noussut siitä noinkin korkealle. Live-tilanteen ja Aamulehden videoklipin perusteella ei pysty sanomaan, onko joku nähnyt parempia hidastuksia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta