Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Janne Ojanen

<< < (230/359) > >>

jallu_tane:
Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

pete8:
Kyllä harmittaa, kun saa käden jotenkin kuntoon, niin sitten menne jalka. Nyt täytyy vaan toivoa, että saadaan Janne mahdollisimman pian takaisin kokoonpanoon. Eikä vaan sen takia, että se yks piste sieltä tulisi, vaan Janne on yksinkertaisesti todella tärkeä mies joukkueelle!!

JoLa:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 09, 2009, 00:51:07 ---Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

--- Lainaus päättyy ---

Omasta mielestäni ei niinkään kova veto tilanteeseen nähden. Ennätyslukemat varmasti jollain tavoin koko joukkueen mielessä jonkin näköisenä "rasitteena" ja kun tommoinen tilaisuus tuli tehdä se piste, haluttiin se varmasti käyttää. Vielä kun yleisö alkoi heti tuomarin näytettyä rankkaria huutaan Jannen nimeä, oli tilanne käytännössä varmaan aika selvä kuka vetää. Ei tullut ainakaan itselleni mitenkään yllätyksenä.

Jannelle pikaista paranemista!

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: jallu_tane - Tammikuu 09, 2009, 00:51:07 ---Täytyy nyt teille tilastoniiloille heittää kysymys. Koska Janne Ojanen on viimeksi tehnyt rankkarista maalin, itse en muista. Kova veto siis Saariselta. Paranemisia Jannelle.

--- Lainaus päättyy ---
Tämäkin tieto olisi löytynyt vaikkapa www.tappara.fi etusivun linkistä: http://www.tappara.fi/uutiset/janne700c.html

19.01.1999 HIFK-Tappara 6-2 06.35 0-1 Janne Ojanen yv rl

Tuon onnistuneen rankkarin jälkeen, Janne on laukonut tasan kahdesti: 21.03.1999 vastassa Ari-Pekka Siekkinen ja Blues, sekä eilen. Molemmat siis negatiivisella lopputuloksella. Ai niin tämä(kin) tieto löytyi yllätys, yllätys Tapparan kotisivuilta (http://www.tappara.fi/historia/extra-rank.html). On tää intternetsi ihmeellinen paikka.

edit: lisätään nyt se, että onhan Janne sitten rangaistuslaukauskisoissa laukonut vuoden 99 jälkeen muutaman, kaikki miinusmerkkisesti päättyen, mutta oletan, että kyse oli pelitilannerankkari.

jallu_tane:
Kiitos linkistä, mutta itse huomasin, että 24.10.2004, 23.11.2004, 03.01.2006 ja 10.10.2006 ei ole myöskään rankkarit mennyt Jannella sisään. Niinku muistelinkin.

edit. tarkoitin rankkaria ylipäätään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta